A czy ktoś wierzył że miasto wyda 7mln na drogę dla rowerów???
Co by powiedzieli samochodziarze? Wyobrażam sobie opinie ekspertów z SISKOM cytowanych w Gazecie "marnotrastwo pieniędzy na sezonowy środek lokomocji dla nielicznych"..
Czy na budowanym moście "autostradowym" KEN będzie DdR?
Tak czy inaczej Velostrada czy zwykła DdR przy KEN i Rolnej nie rozwiązuje problemu szybkiego i wygodnego dojazdu z Ursynowa w rejony Galerii Mokotów i biurowców na Służewcu. Jak pojechać dalej z KEN/Rolnej? Wałbrzyską+Al. Lotników? - brak DdR nawet w planach /mimo tego że 2 lata temu wymieniono cały asfalt na Lotników a miejsca na ddr jest dużo/.
Al. Wilanowską? Jej rozbudowa do 2x3 pasy jest w planach, ddr na planie jest. Ale ani to najkrótsza droga, ani fajna - trzeba będzie pokonać "węzeł autostradowy" Niepodległości/Puławska/Al.Wilanowska.
Domaniewską? DdR brak i dalej.
Zrobienie przejazdu pod mostkiem jest dość proste, a i tak patrząc na stan mostka i koryta potoku pod mostkiem remont tam jest niezbędny. Szerokie asfaltowe chodniki są już od strony Ursynowa i przy Rzymowskiego od pętli Wyścigi do Modzelewskiego /wzdłuż tej ulicy jest kawałek samotnej DdR/. Dalej chodnik jest z płyt, ale szeroki, ddr+chodnik powinny się zmieścić. A przy GM już jest DdR przy Wołoskiej.
Największym problemem jest to że to inwestycja może niezbyt wielka, ale tylko dla rowerzystów i pieszych. A w tym mieście to może coś się tam zrobi dla rowerów ale jak już się musi, przy okazji poszerzania jezdni dla samochodów.
_________________
Walcz o połaczenie rowerowe Ursynowa i Służewca:
http://www.facebook.com/RoweremNaSluzewiecpisz wnioski do Burmistrza:
burmistrz@mokotow.waw.pl