Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt maja 19, 2015 7:01 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Trwają konsultacje trzech projektów DDR: Słomińskiego (osobny wątek tutaj: viewtopic.php?f=1&p=29483 ), na Mehoffera (po południowo-wschodniej stronie jezdni na odcinku od ul. Myśliborskiej do ul. Światowida) i przez Park Praski ( wzdłuż al. Solidarności (po stronie północnej) od istniejącej drogi dla rowerów do ul. Wybrzeże Szczecińskie ). Uwagi można zgłaszać do 31 maja.

Szczegóły: http://konsultacje.um.warszawa.pl/konsu ... glos-uwagi .

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt maja 22, 2015 7:16 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Wt cze 28, 2011 11:51
Posty: 76
Lokalizacja: Praga Północ
axxenfall napisał(a):
Trwają konsultacje trzech projektów DDR: Słomińskiego (osobny wątek tutaj: viewtopic.php?f=1&p=29483 ), na Mehoffera (po południowo-wschodniej stronie jezdni na odcinku od ul. Myśliborskiej do ul. Światowida) i przez Park Praski ( wzdłuż al. Solidarności (po stronie północnej) od istniejącej drogi dla rowerów do ul. Wybrzeże Szczecińskie ). Uwagi można zgłaszać do 31 maja.

Szczegóły: http://konsultacje.um.warszawa.pl/konsu ... glos-uwagi .

Pozdrawiam,
Maciek


Szczególnie zapraszam ze względu na miejsce w którym odbędzie się spotkanie konsultacyjne w najbliższy poniedziałek - Cafe 8 stóp to strasznie fajne miejsce :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr maja 27, 2015 7:10 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Mehoffera kompletnie bez sensu. Jadący Mehoffera będą musieli na odcinku 250 m zjeżdżać na DDR 10 m od jezdni, a potem nie będą mieli jak się włączyć z powrotem do ruchu. Nie przewidziano też możliwości skrętu w prawo w Myśliborską, bo trzeba by przerabiać sygnalizację. W MPZP Tarchomina DDR jest przewidziana po przeciwnej stronie, więc pewnie tak powstanie na kolejnych odcinkach. Jako dojazd do tramwaju też bez sensu, bo pętla też jest po drugiej stronie. Projektowana DDR mogłaby ewentualnie służyć tym, którzy chcieliby sobie pojeździć w kółeczko dookoła osiedla, ale podejrzewam, że dla tych również mało atrakcyjne będzie stanie 2x na sygnalizacji w odstępie 250 m.

Rozumiem, że to chodzi o pokazanie, że Pełnomocnik pamięta też o Warszawie B, ale czy nie można było zamiast też zrobić jakiegoś kawałka np. przy ul. Modlińskiej?

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N maja 31, 2015 17:46 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Propozycja uwag (według obecnych informacji na stronie można zgłaszać do 5 VI):

Park Praski

1. W projekcie powinna zostać uwzględniona możliwość dojazdu do drogi dla rowerów z południowej jezdni al. Solidarności oraz ulicy Sierakowskiego poprzez dodanie znaków „nie dotyczy rowerów” do zakazów skrętu w lewo oraz korektę oznakowania poziomego (wyznaczenie miejsc kumulacji na powierzchniach wyłączonych z ruchu przy wysepkach).
2. Zakręt o promieniu dwóch metrów obsługujący relacje Wybrzeże Szczecińskie->Śródmieście i Jagiellońska->Wybrzeże Szczecińskie powinien zostać zastąpiony możliwością wjazdu na DDR i zjazdu z niej na przeciwległym (zachodnim) krańcu uliczki parkingowej. Pozwoli to na zachowanie wygodniejszego wyłukowania w relacji zachód->wschód oraz bardziej intuicyjnej trasy pieszej (biegnącej w linii prostej).


Mehoffera

1. Poważne wątpliwości budzi celowość budowy drogi dla rowerów na odcinku 250 metrów w sytuacji, gdy na pozostałych odcinkach ulicy (na południowy zachód od Światowida i północny wschód od Strumykowej) rowerzysta ma obowiązek jechać jezdnią.
2. Biorąc pod uwagę, że jezdnia ul. Mehoffera ma na tym odcinku 10-11m szerokości, korzystniejszym rozwiązaniem byłoby wytyczenie pasów ruchu dla rowerów, z ewentualnymi włączeniami w (zjazdami na) drogę dla rowerów przed skrzyżowaniami. Takie rozwiązanie zapewni ciągi dedykowanej infrastruktury rowerowej łączące drogi dla rowerów przy Światowida i Strumykowej, równocześnie nie pogarszając warunków ruchu rowerzystów jadących ulicą Mehoffera na dłuższym odcinku.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 11, 2015 17:08 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz sie 09, 2007 9:16
Posty: 161
Na Mehoffera do Strumykowej DDR nie ma sensu. Lepiej zrobić pasy rowerowe.

Na Mehoffera od Strumykowej do Modlińskiej jest tak wąsko, że autobusy ledwo się mijają (jeden zawsze staje). Oprócz pasów przydały by się też progi wyspowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL