Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt mar 31, 2015 19:09 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 11:47
Posty: 178
Na KDS powiedziano, że ponoć wariant remontu po jednej stronie odpada (o co się pytałem), bo fizycznie nie da się tak zrobić, gdyż trzeba naraz wyburzać całość, a teraz nagle ma być realizowany?

W ogóle to remont TŁ będzie chyba parę razy dłuższy niż jej budowa...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So cze 27, 2015 8:24 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2574
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,54 ... dziej.html

Krzysztof Śmietana napisał(a):
Tymczasem Zarząd Dróg Miejskich przygotowuje się także do budowy podwieszonej do mostu kładki rowerowej. Tym zajmie się już jednak inny wykonawca. Łukasz Puchalski, szef ZDM, powiedział "Stołecznej", że powstaje już koncepcja tej ścieżki. Ma ona się ciągnąć po obu stronach mostu, ale tylko między brzegami. Oznacza to, że jadąc na rowerze od strony Saskiej Kępy, trzeba będzie zjechać na ścieżkę biegnącą po wale za Portem Czerniakowskim. Według Puchalskiego kładki rowerowej nie da się wydłużyć w rejon Torwaru, bo uniemożliwiają to tamtejsze ślimaki. Cykliści mają się przedostać na drugą stronę Wisłostrady przejazdem przy przejściu dla pieszych obok skrzyżowania z ul. Łazienkowską.

Na prawym brzegu trzeba będzie zjechać na ścieżkę biegnącą Wałem Miedzeszyńskim. W tym przypadku Puchalski zakłada jednak, że za dwa-trzy lata kładkę udałoby się wydłużyć w stronę al. Stanów Zjednoczonych, gdzie także planowana jest budowa ścieżki rowerowej.

ZDM czeka jednak teraz, aż władze miasta przyznają pieniądze na budowę kładki. Potrzeba kilkunastu milionów złotych. Łukasz Puchalski liczy na to, że kładka powstanie przed końcem 2016 r.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 18, 2015 7:58 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 7:52
Posty: 658
Lokalizacja: Grochów,Gocławek, Szaserów
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 79663.html

cyt"Prace na moście łazienkowskim trwają. Wykonawca ma do końca października zapewnić przejezdność dla aut, a później dokończyć remont. Do jego zadań nie należy jednak budowa planowanej ścieżki rowerowej, która ma być podwieszana". kon.cyt.

A miałem nadzieję iż w 2016 przejadę rowerkiem przez Wisłę.
https://drive.google.com/file/d/0BxBtWT ... sp=sharing

_________________
Inżynier to pewien stan umysłu,a nie tytuł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 18, 2015 12:36 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 7:52
Posty: 658
Lokalizacja: Grochów,Gocławek, Szaserów
Najnowsze zdjęcia, wczoraj ok 18,30
https://drive.google.com/file/d/0BxBtWT ... sp=sharing

dziś 11,30
https://drive.google.com/file/d/0BxBtWT ... sp=sharing
zostało może 2,5-3m do złączenia.

_________________
Inżynier to pewien stan umysłu,a nie tytuł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt gru 06, 2016 15:50 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Wt paź 02, 2012 18:21
Posty: 11
zatwierdzony projekt SOR dla kładek pod Łazienkowskim
info przekazuje https://www.facebook.com/rowerowylazienkowski/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz kwi 27, 2017 22:06 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2574
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
http://www.rynekinfrastruktury.pl/wiado ... 58292.html

Cytuj:
Umowa na opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla wiaduktów w ciągu Trasy Łazienkowskiej przy Agrykoli podpisana. Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych wybrał ofertę firmy Promost Consulting z Rzeszowa.

Chodzi o dwa obiekty inżynierskie nad Parkiem Agrykola i rondem Stanisława Sedlaczka na skrzyżowaniu ulic Łazienkowskiej, Myśliwieckiej i Rozbrat. To obiekty wybudowane w 1974 roku. Powstały jako dwie bliźniacze wiadukty płytowe w układzie ramowym. Po przeszło 40 latach użytkowania, ich konstrukcja, zdaniem ekspertów z Politechniki Warszawskiej, nie nadaje się do dalszej eksploatacji. W złym stanie technicznym jest bowiem ustrój nośny filarów rozdzielczych, a także dylatacji podłużnej i izolacji pomostu. Poprawy wymaga też odwodnienie obiektu.

Ekspertyza wykonana na zlecenie ZMID, wskazuje, że najbardziej efektywnym rozwiązaniem na poprawę tej infrastruktury jest rozebranie obiektów i wykonanie ich od nowa. To da możliwość poprawy estetyki i podniesienia nośności z klasy D do klasy A.


Ktoś się orientuje, czy ZMID nie zapomniał o infrastrukturze rowerowej?

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 28, 2017 0:27 
Online
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 10:45
Posty: 618
Cytuj:
Zakres prac, to w głównej mierze odtworzenie istniejących wiaduktów. Jeżeli chodzi o ciągi piesze i rowerowe, projektant musi uwzględnić wytyczne przekazane przez ZDM:
- po stronie południowej droga dla rowerów i pieszych o szerokości minimum 3,4 m,
- po stronie północnej chodnik o szerokości minimum 2 m lub (jeżeli pozwolą na to warunki techniczne) droga dla pieszych i rowerów o szerokości minimum 3,4 m,
- zastąpienie schodów na przedłużeniu al. Szpitala Ujazdowskiego pochylnią o nachyleniu do 6%,
- zaprojektowanie pochylni między przystankiem Rozbrat 01 a istniejącym ciągiem pieszym wzdłuż al. Armii Ludowej w kierunku Solca (poniżej skarpy) oraz rondem Sedlaczka, a w przypadku budowy ścieżki po północnej stronie – zaprojektowanie pochylni prowadzącej od przystanku Rozbrat 02 w kierunku wschodnim,
- zaprojektowanie trasy rowerowej od pl. Na Rozdrożu do Łazienkowskiej.
O dokładniejszych szerokościach ciągów pieszych, rowerowych i pasów jezdni będzie można powiedzieć więcej w czasie tworzenia projektu.

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2097

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 28, 2017 12:19 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2574
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pzinek napisał(a):
- zaprojektowanie pochylni między przystankiem Rozbrat 01 a istniejącym ciągiem pieszym wzdłuż al. Armii Ludowej w kierunku Solca (poniżej skarpy) oraz rondem Sedlaczka, a w przypadku budowy ścieżki po północnej stronie – zaprojektowanie pochylni prowadzącej od przystanku Rozbrat 02 w kierunku wschodnim,


Dziwne, że nie przyjęto pochylni po obu stronach jako rozwiązania domyślnego. Przecież nie tylko rowerzyści z nich korzystają.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL