Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn paź 26, 2015 20:49 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 19:29
Posty: 41
Oglądam ten odcinek do Grzybowskiej na street view.
Chyba tą górkę będzie trzeba przekopać i wtedy się zmieści.
Szkoda byłoby w tym miejscu robić tylko chodnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 26, 2015 21:23 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Nie, chodzi o serek wolski - tam grunt prywatny zaczyna się niemal na krawężniku jezdni. Przy Jaktorowskiej też jest ok. 4 m od ściany do jezdni. Tu można sprawdzić: http://www.mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1 ... vice=mapa#


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 26, 2015 21:33 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 19:29
Posty: 41
Tak, tam przy serku to pamiętam, że się komplikuje.
To może tylko od ronda do Grzybowskiej?
Grzybowska - Jaktorowska to nie wiem jak tam na skrzyżowaniu przy Jaktorowskiej to można zakończyć, cpr w takim razie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 26, 2015 21:40 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
Jeżeli chodzi o odcinek do Jaktorowskiej (i w zasadzie dalej do Chłodnej) to pewnie sporo dałoby się osiągnąć przesuwając trochę jezdnie na północny-wschód.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lis 06, 2015 12:40 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 21, 2015 12:00
Posty: 54
Szybka aktualizacja: Zarząd Dzielnicy zatwierdził podział na 5 obszarów:
Koło: 827 525 zł
Ulrychów i Odolany: 1 058 150 zł
Czyste i Mirów: 1 096 900 zł
Młynów: 1 330 900 zł
Nowolipki i Powązki: 886 525 zł
link do mapki z opisem jest w tym wpisie: http://www.wola.waw.pl/page/3182,zasady ... 017--.html

Robi się grafik konsultacji, wygląda na to, że urzędnicy będą dyżurować 2 razy w miesiącu w poniedziałki od 8 do 18, poza tym będą też 2 spotkania "maraton pisania projektów" w soboty - jedno w grudniu, jedno w styczniu - i konsultacje w różnych miejscach wieczorem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 07, 2015 20:42 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 19:29
Posty: 41
Info z Dzielnicy Wola - na terenach nie należących do miasta można składać tylko projekty nieinwestycyjne.
Tak więc odpada temat kładki na Kole.

ok,to składam póki co ddr odcinek Rondo Daszyńskiego - Jaktorowska.

Czy uważacie, że na któtkim nieosłupkowanym odcinku wzdłuż Wolskiej od Karolkowej do Kercelaka po stronie Lidla dałoby radę zerwać kawałek asfaltu wzdłuż ulicy i zasadzić żywopłot lub jakieś krzaczki? Teraz tam auta parkuja w taki sposób, że zajmują większość asfaltowego chodnika. To samo tuż za zakrętem przy przystanku.

Mam kolejny pomysł na ddr, wzdłuż krótkiego odcienka Młynarskiej od Górczewskiej do Wolskiej przy PDT skoro na Leszno będzie budowany pas rowerowy i chyba przejazd przez ulicę. Wiązałoby się to z likwidacją kilku miejsc parkingowych wzdłuż Młynarskiej na wysokości dawnego PDT, gdzie autom wyznaczono jakiś czas temu częściowe parkowanie jakby 1 kołem na ulicy przy torach tramwajowych. DDR zakręcałby do asfaltowego chodnika, choćby do szpitala, bo dalej Kercelak i znowu problem świateł, nie wiem jak jest szeroki, czy dałoby radę ten chodnik oznaczyć CPR. Co sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 07, 2015 21:02 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
Wątpię, żeby tam jakieś zmiany zrobiono do ukończenia budowy metra...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 07, 2015 21:04 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 19:29
Posty: 41
Poza pytaniami powyżej jeszcze jedno.
Na Kole, wzdłuż ul. Ks. Janusza jest wiadukt pieszo-rowerowy nad trasą s8, nie pamiętam czy jest oznaczony tak, przynajmniej nieformalnie służy tez rowerom.
Czy macie pomysł jak zrobic z niego sensowny zjazd przed światłami przed Lidlem w kierunku Fortu Bema?
Na końcu wiaduktu jest wąsko i rowerzyści nagle zjeżdżają na ulicę, żeby nie przeciskać się przy latarni, a piesi na 1 kafeklu się właśnie tak przeciskają.
Skoro w 2016/17 ma byc robiona Obozowa z pasami, to możnaby cos tam wymyslić, jakieś sensowne połączenie.
Może przesunięcie latarni? A może dałoby się to dodać do przebudowy Obozowej? To mały kawałek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lis 09, 2015 13:37 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 21, 2015 12:00
Posty: 54
JW1 napisał(a):
Poza pytaniami powyżej jeszcze jedno.
Na Kole, wzdłuż ul. Ks. Janusza jest wiadukt pieszo-rowerowy nad trasą s8, nie pamiętam czy jest oznaczony tak, przynajmniej nieformalnie służy tez rowerom.


Formalnie to rowerzyści tam powinni jechać po jezdni, z tego co wiem nie ma tam żadnego znaku, więc na razie nie ma z czego zrobić zjazdu ;) Przy czym pas ruchu jest na tyle wąski, że trudno jest bezpiecznie wyprzedzić, dlatego część rowerzystów wybiera chodnik. (Formalnie, to tam jest ograniczenie do 40 i zakaz wyprzedzania, więc ja jeżdżę jezdnią, a jeśli jakiś kierowca ma z tym problem, to jest to jego problem. No ale wiem, że w praktyce to tak nie działa).

O ile ja dobrze rozumiem, o które miejsce chodzi, to to coś do przesunięcia to jest słup sygnalizacji świetlnej, a nie latarnia (wnioski z Google Street view)? A za każdym razem jak jest kwestia przesunięcia sygnalizacji, to ZDM odpowiada, że to kosztuje milion zł. :/

Przepraszam, że tak mało konstruktywnie, ale znam to miejsce, odświeżyłam sobie pamięc z mapy i niestety konstruktywnego pomysłu nie mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lis 10, 2015 23:44 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 19:29
Posty: 41
Tak, dokładnie, słup sygnalizacji do przesunięcia.
No...trochę kabla przeciągnąć i już w mln?:)
Co za inżyniery coś takiego tam postawili, że ani przejść, ani przejechać.
Może warto to zgłosić i pomogą w wycenie?

A co sądzisz o tym przeciągnięciu ddr z pasa rowerowego wzdłuż Leszno (ma powstać) po Młynarskiej na wysokości PDT-u? Dziś przejeżdżałam obok, wymagałoby to likwidacji kilku miejsc parkingowych, a dalej do szpitala Enel Med to spokojnie można dociągnąć. Byłoby 400m. Dalej raczej asfaltowy chodnik za wąski na cpr choćby tymczasowy, wiec aż do Kercelaka wyszłoby 1,1km, wiec trochę za dużo kasy na raz, ale te 400m może warto byłoby zrobić, bo tamtędy nie ma jak przejechać, auta wjeżdżają na tory, wąsko jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL