mikeleg napisał(a):
Na obrazku brak JPII.
Sorry, zły obrazek podlinkowałem, ze spotkania. Właściwy jest ten:
http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/budzet/20 ... a-pasy.jpgmikeleg napisał(a):
Trochę nie rozumiem jak ma ta ulica wyglądać po takiej operacji. Raz dwa, raz trzy, potem znowu dwa, a potem trzy pasy ruchu?
Tak.
piter napisał(a):
Można jeszcze dorzucić na przykład pas na Okopowej, od Kercelaka do Anielewicza, powiązany z DDR.
Okopowa jest GP, a nie wymaga zabierania pasów ruchu. Jest to trochę inna dyskusja niż w przypadku odcinków, które zaproponowałem, i nie chce mieszać jednego z drugim. Nie widzę przeciwwskazań, żeby ktoś zgłosił taki projekt w obszarze Nowolipki+Powązki, to groszowa sprawa. Można się powołać na precedens Raszyńskiej. Do kompletu można by dodać aneksję nadmiarowego pasa ruchu od Powązkowskiej do przystanku Niska. Ale ja już nie wyrobię kolejnego projektu, a chcę jeszcze Bielany poszturchać.
piter napisał(a):
A jak to wygląda kosztowo?
350-600 tys. złotych.
Rob. S. napisał(a):
Jeśli idzie o JPII, to przecież nie bez powodu Pełnomocnik dłubie tam i dłubie z ddr, dostał prikaz, żeby dać coś rowerom bez ruszania jezdni. I wpasowanie się w tę koncepcję, nawet wewnętrznie się z nią nie zgadzając, daje możliwość nadania jej sensownego kształtu.
Ja się wewnętrznie zgadzam z tą koncepcją. JP2 powinna mieć 2x2 pasy ruchu, parkowanie na pasie postojowym i wydzielone obustronne dwukierunkowe DDR. Jest miejsce, żeby to zrobić dobrze. Ale nie chcę na to czekać kolejne 15 lat.
Rob. S. napisał(a):
Walka o sensowny ddr na odcinku ONZ - Jerozolimskie (po stronie Śródmieścia) ma większe szanse, zwłaszcza, że ponoć coś tam się w bólach ma rodzić, jeśli idzie o projekt.
DDR po stronie Śródmieścia nijak nie będzie sensowny, bo będzie po przeciwnej stronie niż DDR na kolejnych 2 km.
pzinek napisał(a):
Co tam Wolska, przyatakuj Jerozole.
W tym roku bedzie beka , a za 2 lata napisze sie projekt ktory zostanie zaakceptowany
.
Taka była myśl przewodnia. Wolę Wolską - al. Solidarności, bo (a) poza skrzyżowaniami ma rezerwy przepustowości (~50%); (b) tamtędy jeżdżę.
pzinek napisał(a):
A tak na serio to czemu nie przedłużyłes pasów wzdłuż Żelaznej przez Nowolipie - Smoczą?
Czemu Grzybowskiej nie przedłużyłeś do Karolkowej?
Co z parkowaniem na Anielewicza (Smocza - Esperanto)?
Zły rysunek. Żelazną i Anielewicza sobie w ogóle odpuszczam, Grzybowska będzie w małym projekcie i tak jak pisałem wyżej:
olek napisał(a):
Przejechałem się dzisiaj tam i z powrotem i nie jestem przekonany. Między Żelazną a Towarową masz 3x światła, 2x przystanek i 1x azyl, więc te pasy byłyby strasznie poszatkowane. Poza tym wg mnie tam jezdnia nie ma 9 m, a coś bliżej 8,5-8,7 m, więc trochę za ciasno na pasy. Dalej za Towarową się zaczyna sajgon parkingowy.