Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [proj] Pułkowa
PostNapisane: Wt maja 31, 2016 15:17 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Projekt : https://zdm.waw.pl/uploads/817/rys5_1464686494.zip

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 01, 2016 5:41 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Arkusz 1.

Zamienić miejscami przejście i przejazd przy ul. Przyłuskiego. Zawsze jak tamtędy jechałem, to zarówno z jednej jak i z drugiej strony dojeżdżałem od północy.

Arkusz 2.

Doprojektować łącznik od pasa rowerowego w ul. Wóycickiego do drogi dla rowerów przy Pułkowej umożliwiający skręt w prawo z pominięciem sygnalizacji.

Arkusz 3.

Przejścia i przejazdy przez zjazdy na stację do wyniesienia.

Doprojektować łącznik do ul. Samogłoska i zabezpieczyć przed nielegalnym przejazdem samochodów.

Arkusz 4 - po stronie wschodniej:

Bardzo słabe rozwiązanie przejazdu przez Papirusów, z załamaniami toru jazdy prawie pod kątem prostym:
- są wydzielone pasy do skrętu w prawo i włączenia, w związku z czym odsunięcie jest niepotrzebne, można pozostawić przejście w obecnej lokalizacji;
- jeśli jednak ma być odsunięcie, wtedy można zlikwidować te dodatkowe pasy i przysunąć całość o 3 m bliżej jezdni.

Poza tym przejście i przejazd do wyniesienia.

Wprowadzić drogę dla rowerów w ślepe zakończenie drogi serwisowej (plac manewrowy), zamiast łączyć ją z drogą serwisową na skrzyżowaniu, co niepotrzebnie komplikuje sytuacje.

Arkusz 4 - po stronie zachodniej:

Bez sensu 3-krotnie przeplata się chodnik z drogą dla rowerów między Dzierżoniowską a Heroldów. 2 z tych przeplotów robią wrażenie, jakby projektant chciał ominąć nieistniejący od bodajże kilkunastu lat przystanek autobusowy na wysokości ul. Pasymskiej (przeniesiony ok. 2003 r. do nowej zatoki bliżej Dzierżoniowskiej). Zamiast tych przeplotów należy wyprostować drogę dla rowerów z zabudową zatoki.

Doprojektować łącznik drogi dla rowerów do ul. Pasymskiej.

Zwęzić pasy ruchu przed skrzyżowaniem z ul. Heroldów do 3,25 m (ewentualnie 3,0 m + 3,5 m + 3,0 m). 3,75 m to jest szerokość na autostradach i to nie wszystkich. Wykształcający się przed skrzyżowaniem prawy pas przeznaczyć do skrętu w prawo, z ewentualnym dopuszczeniem jazdy na wprost dla autobusów ZTM. Zgodnie z warunkami technicznymi, liczba pasów ruchu na wprost na skrzyżowaniu powinna być zgodna z liczbą pasów przed skrzyżowaniem (2).

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL