Umiejętność czytania dokumentacji stoi u mnie mniej więcej na tym samym poziomie, co Suahili, więc proszę nie bić, jak gadam od rzeczy.
http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300469.JPGPo północno zachodniej stronie krzyżówki z Gotarda aktualnie znajduje się przystanek. Zostanie on zlikwidowany, czy będziemy jeździć między ludźmi?
http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300474.JPGhttp://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300475.JPGNie bardzo rozumiem, po co ta mijanka na odcinku od kładki do Pallautha. Wykrzywienie DDR przed kładką i tak nie zmniejszy ilości konfliktów z pieszymi, za to jadąc w dół po zewnętrznej stronie będziemy dużo mniej widoczni dla kierowców skręcających w prawo z Pallautha, bo będzie nas zasłaniał wał ziemi i billboardy stojące na nim.
http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300477.JPGPoprowadzenie nitki po stronie północnej i tak uniemożliwia przejazd przez przejście dla pieszych (zakładając, że kiedykolwiek powstałby tam przejazd rowerowy), a puszczenie jej po stronie wewnętrznej spowoduje konieczność przejazu przed wiatą przystankową (o ile dobrze czytam tą dokumentację).
Ponadto po stronie południowej na wysokości kościoła znajdują się miejsca do parkowania skośnego. Na dzień dzisiejszy kierowcy dojeżdżają do samego krawężnika zmniejszając użytkową powierzchnię tegoż chodnika, czasami w stopniu uniemożliwiającym wyminięcie się z pieszym. Nie rozumiem hieroglifów na tej dokumentacji, ale nie widzę tam nic, co w przyszłości miałoby zapobiec takiej sytuacji.