Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lis 03, 2014 12:42 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Odcinek Cybernetyki-Puławska, bez skrzyżowania z Gotarda. Termin, jak zwykle, na wczoraj: http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... mowskiego/

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lis 04, 2014 1:22 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Śr paź 22, 2014 22:03
Posty: 6
Umiejętność czytania dokumentacji stoi u mnie mniej więcej na tym samym poziomie, co Suahili, więc proszę nie bić, jak gadam od rzeczy.

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300469.JPG

Po północno zachodniej stronie krzyżówki z Gotarda aktualnie znajduje się przystanek. Zostanie on zlikwidowany, czy będziemy jeździć między ludźmi?

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300474.JPG
http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300475.JPG

Nie bardzo rozumiem, po co ta mijanka na odcinku od kładki do Pallautha. Wykrzywienie DDR przed kładką i tak nie zmniejszy ilości konfliktów z pieszymi, za to jadąc w dół po zewnętrznej stronie będziemy dużo mniej widoczni dla kierowców skręcających w prawo z Pallautha, bo będzie nas zasłaniał wał ziemi i billboardy stojące na nim.

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 300477.JPG

Poprowadzenie nitki po stronie północnej i tak uniemożliwia przejazd przez przejście dla pieszych (zakładając, że kiedykolwiek powstałby tam przejazd rowerowy), a puszczenie jej po stronie wewnętrznej spowoduje konieczność przejazu przed wiatą przystankową (o ile dobrze czytam tą dokumentację).

Ponadto po stronie południowej na wysokości kościoła znajdują się miejsca do parkowania skośnego. Na dzień dzisiejszy kierowcy dojeżdżają do samego krawężnika zmniejszając użytkową powierzchnię tegoż chodnika, czasami w stopniu uniemożliwiającym wyminięcie się z pieszym. Nie rozumiem hieroglifów na tej dokumentacji, ale nie widzę tam nic, co w przyszłości miałoby zapobiec takiej sytuacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lis 04, 2014 18:52 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Dzięki za spostrzeżenia. Poniżej propozycja uwag.

Cytuj:
1. Jeżeli równolegle nie jest planowana budowa kompletu przejazdów przez skrzyżowanie z ul. Gotarda, należy uwzględnić w projekcie wjazdy z drogi rowerowej na jezdnię i vice versa przed i za skrzyżowaniem.
2. Liczba ewentualnych barierek powinna zostać zminimalizowana. Są one wskazane jedynie na krótkich odcinkach (do dwóch segmentów z obu stron) przy wiatach przystankowych przylegających do drogi rowerowej, w celu zapewnienia widoczności pomiędzy rowerzystami a wychodzącymi zza wiaty. Dłuższe ciągi barierek nie tylko pogarszają jakość przestrzeni, lecz również warunki ruchu, uniemożliwiając ewakuację pieszych znajdujących się na drodze dla rowerów.
3. Promienie łuków powinny wynosić min. 4,0m, zgodnie ze standardami rowerowymi (mniejszy zaprojektowano przy wjeździe na kładkę przy ul. Cybernetyki).
4. Należy zastosować łagodniejszy łuk w relacji Cybernetyki->Rzymowskiego. Możliwe jest też rozdzielenie tej relacji od obsługujących kładkę, zwłaszcza biorąc pod uwagę konieczność wykonania zakrętu o 180* przez zjeżdżających.
5. Na przejściach i przejazdach przez wjazdy na posesje należy zachować ciągłość nawierzchni i niwelety chodnika i drogi dla rowerów (wjazd na Rzymowskiego 18). To samo wskazane jest na przejazdach przez drogi lokalne lub dojazdowe (południowa część Modzelewskiego, Pallutha, al. Wyścigowa).
6. Północno-wschodni róg skrzyżowania z ul. Modzelewskiego powinien zostać zabezpieczony przed nielegalnym parkowaniem, zjawiskiem częstym w okolicy pobliskiego obiektu uczelnianego.
7. Wlot i wylot al. Wyścigowej powinien zostać zwężony do jednego pasa ruchu (obecnie po ok. 9 m, bez żadnego uzasadnienia występującym tam ruchem). Nie powinno być możliwości ustawiania się dwóch samochodów obok siebie na wlocie podporządkowanym bez sygnalizacji ze względu na wzajemne ograniczanie widoczności.
8. Należy ograniczyć liczbę przeplotów drogi dla rowerów i chodnika, np. prowadząc drogę dla rowerów po południowej stronie chodnika na odcinku Pallutha-przystanek Bartłomieja 01 (w tym zamieniając miejscami przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów).
9. Przejście dla pieszych przy przystanku Bartłomieja powinna zostać uzupełnione o przejazd dla rowerzystów, np. z wykorzystaniem wspólnej blendy. W obecnej formie w projekcie nie przewidziano ani jednej możliwości przejazdu na drugą stronę ulicy w poziomie.
10. Miejsca parkingowe przed kościołem należy wygrodzić, aby zapobiec wjeżdżaniu na chodnik.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL