Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lis 03, 2014 12:29 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Odcinek Powstańców-Radiowa. Termin, jak zwykle, na wczoraj: http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... roclawska/

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lis 03, 2014 22:34 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Uwagi otrzymane mailowo, dostosowane do szablonu:

Cytuj:
Uwagi ogólne:

1. Biorąc pod uwagę fakt, że ulica Wrocławska jest ulicą lokalną, należy wziąć pod uwagę możliwość nieznacznego poszerzenia pasa dla rowerów, by zapewnić większą strefę buforową – zarówno od samochodów, jak i od odpływów, rynien itp. przy krawężniku.
2. Projekt powinien wskazywać miejsca, w których pasy mają być pokryte czerwoną farbą (skrzyżowania) z jednoczesnym zakazem stosowania farby grubowarstwowej jako zwiększającej opory toczenia.

Uwagi szczegółowe:

1. Należy zapewnić ciągłość nawierzchni i niwelety drogi rowerowej na przejeździe przez wjazd na ogrodzone osiedle (ulica Radiowa 10 (?), za przystankiem autobusowym w kierunku Woli i Centrum).
2. Projekt powinien obejmować wytyczenie przejazdu dla rowerzystów przez ul. Wrocławską, aby umożliwić wjazd na pas w kierunku zachodnim z drogi dla rowerów przy ul. Radiowej. Powinno to być możliwe bez znaczącego zwiększania nakładów, np. poprzez zastosowanie wspólnej blendy.
Zawarte w projekcie rozwiązanie sugerować będzie jazdę pod prąd jako jedyną możliwość jazdy Radiową w relacji południe-wschód.
3. Pas rowerowy w kierunku ul. Radiowej powinien być kontynuowany do skrzyżowania, a przynajmniej kilkanaście metrów dalej, i oznakowany jako pas do jazdy na wprost (w przeciwieństwie do drogi dla rowerów służącej do obsługi skrętu w prawo).
4. Projekt przewiduje likwidację azylu na przejściu dla pieszych oraz jednoczesną przerwę ciągłości pasów rowerowych w tym miejscu. Należy wybrać jedną z tych opcji, ze wskazaniem na pozostawienie azyli i urwanie na ich wysokości pasów rowerowych, tak jak na ulicy Saskiej.
5. Po parzystej stronie ul. Wrocławskiej (posesje 4,6 i 8 naprzeciwko wjazdu na stację benzynową BP) znajdują się popularne stacje naprawy samochodów. W tych miejscach samochody powszechnie parkują lub zatrzymują się "na chwilę" wzdłuż jezdni. Namalowanie pasów rowerowych nie zmieni tej sytuacji, a spowoduje konflikty z rowerzystami. Jednocześnie jezdnia w tym miejscu jest tak szeroka, że można wyznaczyć zarówno miejsca do parkowania wzdłuż krawężników (właśnie po stronie parzystej), jak i normalne, 1,5 metrowe pasy rowerowe. W razie braku miejsca, istnieje pole do manewru w zakresie zwężenia pasów ruchu samochodowego na drodze klasy L, jaką jest Wrocławska.


_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lis 14, 2014 20:51 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz wrz 06, 2007 19:35
Posty: 302
Lokalizacja: Bemowo
Bardzo się cieszę, że ten projekt ma być w końcu realizowany, bo sam proponowałem pasy na Wrocławskiej kilka lat temu (nie wiem, czy projekt wziął się z mojego pomysłu, ale jeśli tak to bardzo mi miło :)
Zastanawia mnie kwestia azylu przy Gołuchowskiej (przy Almie), wtedy ZDM pisał, że nie można zrobić pasów, bo planowany jest azyl i faktycznie krótko potem go zrobili. A teraz chcą likwidować. To gdzie tu logika ? :) No wiem, w Warszawie ogólnie jest niewiele logiki :)
Trochę szkoda że nie będzie połączenia pasów z lokalną jezdnią po płn-wsch stronie skrzyżowania Radiowa / Wrocławska, no ale to już temat na większą przebudowę, trzeba by ruszać całe skrzyżowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL