Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: So wrz 27, 2014 22:50 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Dzielnica planuje zmiany na Prystora. Na odcinku Skoroszewska- Ryżowa ma być zmieniona organizacja ruchu. Od Ryżowej w stronę Alej ma być wybudowana nowa ulica. Po adresem
http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 2projekty/
są projekty. Na projekcie nie widać, ale na skrzyżowaniu Prystora/Ryżowa ma być sygnalizacja świetlna.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 28, 2014 23:53 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Duzo literówek ale sens da sie zrozumiec. Bede to poprawiał.
Stan obecny:
Ulica Prystora to droga zbiorcza. Znajduje sie pomiędzy ulicami Skoroszewska a Ryżowa. Z ulicą Skoroszewskią tworzy skrzyżowanie z pierwszeństwem wzdłuż Skoroszewskiej. Prystora łączy sie z ulicą Sławoja Składkowskiego towrząc skrzyżowanie z pierwszeństwem w relacji Składkowskiego <-> Prystora w stronę Ryżowej. Z Ryżową tworzy skrzyzowanie z pierwszeństwem wzdluz Ryzowej. PRzedłużeniem Prystora jest wjazd do osiedla Rodzinnego i na toczocą się budowę. Prystora ma szerokośc 2 pasy po 3m. Przy Skrzyowniu ze Składkowskiego Łuki zakrętów są bardzo duże. Nie spzyja to zachowaniu obowiązującego ograniczenia do 30 km na godzinę. Większość wlotów i wyotów na opisane wyzej skrzyzowania posiadaj apo jednym pasie. Wyjatek stanowi wlot skrzyzowana z Ryżowa od storny alej ktory posiada wydzielony lewoskręt. Skomplikowany układ jest przy Skłądkowskiego od storny Skoroszewskiej. cięzko to cos opisac slowami. Jednak nie wplywa to znaczoco na bezpieczenstwo bo i tak stoi tam znak STOP. Samochody mają wyznacozny parking na chodniku pomiedzy Składkowskiego a ryżową. Chodnik ma 3m, a smaochody powinny parkować rownolegle przy krawędzi jezdni. W rzeczywistości samochody parkują przy drugiej krawedzi pozostawijac pieszycm czasem tylko 0,5m szerokości. Na chodniku potrafia parkować także samochody cięzarowe.
Komunikacja miejska. Wzdluz całej pryztsora jeżdzi 4-5 linii autobusowaych. Niedwano autobusy skręcały w Składkowskiego, z czego wynika łamane pierwszenstwo na tym skrzyzowaniu. Obecnie autobusy jaða do końca i skręcaja w skoroszewską. Na prsytora są 3 przytsanki. Przy Ryżowej są 2 w obu kirunkach bez zatok, z wiatami. Przeci przytsanke jest przed Skoroszewską posiada zatokę ale nie posiada wiaty. Stanowi przytsanek końcowy dla linii zastępczych.
Piesi. Po zachodniej stornie jest chdonik opisywany wczesniej. Pomimo 3m szerokości jest permanentnie zastaiwony samochodami. Utrudnione jest chodzenie, prwadzenie wózka czy jazda rowerkiem dziecięcym. Po zachodniej stronie jest chodnik o szerokości 2m. Niedlaeko od skrzyzowania ze Składkowskiego chodnik ma okolo 1m. NA całej długości chodnika są ustawione lampy drogowe które zmienjszają szerokośc chodnika do oklo 1,5m. PRzy Ryzowej są wyznaczone 2 przejscia po pn i wschodniej stornie. Po stronie wschodniej znajduje sie azyl. Rzy skrzyzowaniu ze Składkowskiego jest tylko 1 przejscie dla pieszych (po stornie północnej) przy 3 wlotach. Przy Skoroszewskiej Sa 2 przejscia : zachonia i poludniowa storna.
Rowerzyści. Pomiedzy Składkowskiego a skoroszewską po zachodniej stronie znajduje sie ciąg pieszo rowerowy. Łączy się on z CPRami wzdłuż skoroszewskiej przez przejazdy rowerowe. Przy Składkowskiego CPR zanika bez znkau końca. Pomiędzy Skoaldkowskiego a Rzyowa rowerzyści powinni poruszać się po jezdni na zasadach ogólnych. Jest to jednak niebezpieczne bo na tym prostym odcinku samochody moga osiągać prędkości do 100 km/h.

Plusy projektu:
Pierwszensito ww relcjki po ktorej jezdzi komunikacja miejscka
wprowadzenie ograniczneia do 30km/h
zastosowanie wyspowych progów spowalniających egzekwujących wprowadzone ograniczenie predkosci, jednoczescnie nie pogarszajac komfortu jazdy komunikacja zbiorową czy rowerem
Wyznaczenie brakujących przejść dla pieszych przy skrzyzowaniu ze Składkowskiego
Likwidacja CPR Składkowskiego - Skoroszewska i Rezygnacja z budowy drogi dla rowerów przy Prystora i skierowanie rowerów na uspokojnoą jezdnię.
Likwidacja parkingu na chodniku.
Zmnijeszenie jednego promienia łuku przy Składkowskiego
Minusy projektu:
Budowa zatok dla uatobusów. Jest to niespojne z uspokojeniem poprzez zastosowanie progów spowalniajacych . Zatrzymujący sie na jezdni autobus byłby dodatkowym elementem poprawiajacym bezpieczenstwo . Autobusy będa musiały czekac na wpuszczenie przez samochody. Przestrzeń dla pieszych zostanie ograniczona. Zniszcozna zostanie zieleń.
Zatoka w storneCzy tam jest planowany ruch komunikacji miejsk Ryzowej zostanie odsunieta o dskrzywania w teren wokół ktorego nic nie ma. Ograniczy jednocześnie dsotęp do przytsanku dl amieszkanców okolicy skrzyzowania z Ryzową. Wyznacznie tej zatoki i przystanku wydaje sieę byc bez sensu w swietle planow wyznacznie przystanku na ulicy ryzowej za skrzyzowaniem z Prsytora. Co widać na drugim projekcie. Wielkośc ruchu nie wymaga zastosowania Zatok. Bez zatoki są np przystanki w zespole przystankowym Dzieci Warszawy.
Likwidacja Parkingu nie łaczy sie z zakazem prakowania, ani tym bardzije z fizycznym uniemozliwieniem prakowania. SAmochody nadal będa zastawiać chodnik.
Jeden z łuków na Skryzowaniu ze skłądkowskiego nie zostanie zmnijeszony. Nie bedzie tam komunkacji miejskiej wiec nie ma sensu taki duzy łuk
Przejscia przy Składkowskiego za zbyt oddalone od tarczy skrzyzowania. wynika to z poprzedniej uwagi. Przejscie powinno byc co najmnije przesuniete do miejsca gdzie mial być przejazd rowerowy.
Nie dodano brakującego przejscia dla pieszcych przy Skoroszewskiej.
Propozycje:
Pozostawić przystaniki tak jak są , ewentulanie wyznaczyc przystnke pomiedzy skoroszewska a Składkowskiego. Będzie tam miejsce po likwidacji CPR. Poprawi to dostepnosc komunikacji dla mieszkanców tej okolicy.
Wprwoadzić zakaż zatrzymywania się na całej dlugości na chodnikach. Wyegzekwoać to poprzez fizyczne bariery np krzaki kosztem szerokosci chodnika.
zmniejszyć łuki na skrzyzowaniach .
Przysunąc przejscia w miarę blisko skrzyzowań.
Wyznaczyc brakujące przejscie przy skoroszewskiej.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 19:38 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pzinek napisał(a):
Duzo literówek ale sens da sie zrozumiec.


Wersja nieco uporządkowana i uzupełniona, w pluralis maiestatis :P :

Uwagi do projektu przebudowy ulicy Prystora

1. Pozytywnie oceniamy wprowadzenie elementów fizycznego uspokojenia ruchu na ulicy w postaci progów wyspowych. Pozwoli to na poprawę bezpieczeństwa ruchu, jak też warunków ruchu rowerzystów.

2. Pozytywnie oceniamy ograniczenie promieni łuku na skrzyżowaniu z ul. Składkowskiego, pod warunkiem że zostanie ono wdrożone w sposób wymuszający stosowanie się do oznakowania, tj. poprzez poszerzenie chodnika. Promienie powinny zostać ograniczone po obu stronach skrzyżowania.

3. Wnosimy o zastąpienie niepotrzebnie zwielokrotnionych znaków „30 km/h” i „próg spowalniający” znakami „początek strefy 30 km/h” i „koniec strefy 30 km/h”. Pozwoli to na ograniczenie natłoku informacyjnego oraz zatłoczenia znakami na chodnikach.

4. Wnosimy o przesunięcie przejść dla pieszych na skrzyżowaniu Składkowskiego/Prystora bliżej skrzyżowania, optymalnie tak, by stanowiły bezpośrednie przedłużenie chodników. Poprawi to warunki ruchu pieszych oraz bezpieczeństwo, wyznaczając przejścia w trasie naturalnych ciągów komunikacyjnych.

5. Pozytywnie oceniamy likwidację parkowania na chodniku. Wnosimy przy tym o uzupełnienie projektu o słupki zapobiegające parkowania na chodniku na całej długości ulicy. Szerokość chodników nie pozwala na parkowanie na nim w sposób legalny, tj. pozostawiający 1,5m przestrzeni dla pieszych. Należy przy tym zauważyć, że przy powstającej w okolicy gęstej zabudowie mieszkaniowej, szerokość 1,5m byłaby i tak nieadekwatną do zapotrzebowań.

6. Wnosimy o rezygnację z zatok autobusowych. Stanowią one element osłabiający efekt uspokojenia ruchu osiągnięty przy pomocy progów spowalniających. Rezygnacja z zatok z kolei wzmocni efekt uspokojenia ruchu. Zatoki skutkowałyby pogorszeniem konkurencyjności komunikacji zbiorowej, m.in. poprzez wydłużenie przesiadek (oddalenie przystanków od skrzyżowania), zwężenie chodnika i pogorszenie warunków oczekiwania (rezygnacja z wiat), jak też obniżą jakość przestrzeni (likwidacja drzew i zieleni przyulicznej).

7. Wnosimy o uzupełnienie układu przejść dla pieszych na skrzyżowaniu Skoroszewska/Prystora o brakujące (północne) i przesunięcie przejścia i przejazdu po stronie wschodniej bliżej skrzyżowania.

8. Sugerujemy zastąpić znak C-13/C-16 przy ulicy Skoroszewska znakiem C-13+T-22. Oznakowanie zobowiązujące rowerzystów do korzystania z chodnika powinno być stosowane jako ostateczność, w tym zwłaszcza przy ulicach lokalnych (odcinek na północ od Prystora).

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 20:07 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
I drugi projekt - nie wiem, czy tak się nazywa, ale na pewno skrzyżowanie to jego środek.

Uwagi do projektu przebudowy skrzyżowania Prystora/Ryżowa

1. Opiniujemy negatywnie przerwanie ciągłości drogi dla rowerów wzdłuż ulicy prowadzącej od Ryżowej w kierunku Alej Jerozolimskich. Brakującą przestrzeń można wygospodarować poprzez rezygnację z wydzielonego pasa do skrętu w drogę wewnętrzną.

2. Wnosimy o wytyczenie azylu dla pieszych na przejściu przez północne ramię skrzyżowania Ryżowa/Prystora. Przestrzeń na azyl może zostać pozyskana poprzez rezygnację z pasa włączenia pełniącego funkcję zatoki autobusowej.
Rezygnacja z pasa włączenia pozwoli również na zapewnienie minimalnej szerokości chodnika przylegającego do jezdni (2,0m) na przystanku autobusowym.

3. Wnosimy o zastosowanie pasów ruchu o szerokości 3,0m – stosownej do prędkości 50 km/h. Uwzględniona w projekcie szerokość 3,5m jest według Rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów drogowych... wskazana dla dróg o prędkości dopuszczalnej powyżej 60 km/h.

4. W związku z uspokojeniem ruchu na ulicy Prystora i poprowadzeniem na niej ruchu rowerowego na zasadach ogólnych, należy zrezygnować z odgałęzienia drogi dla rowerów w kierunku zachodnim na południowo-zachodnim ramieniu skrzyżowania.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 21:49 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
axxenfall napisał(a):
2. Pozytywnie oceniamy ograniczenie promieni łuku na skrzyżowaniu z ul. Składkowskiego, pod warunkiem że zostanie ono wdrożone w sposób wymuszający stosowanie się do oznakowania, tj. poprzez poszerzenie chodnika. Promienie powinny zostać ograniczone po obu stronach skrzyżowania.

Nie zauwazyłem że jest tam P-23. Dużo się jeszcze muszę nauczyć :)

axxenfall napisał(a):
3. Wnosimy o zastąpienie niepotrzebnie zwielokrotnionych znaków „30 km/h” i „próg spowalniający” znakami „początek strefy 30 km/h” i „koniec strefy 30 km/h”. Pozwoli to na ograniczenie natłoku informacyjnego oraz zatłoczenia znakami na chodnikach.

Ilości raczej porównywalne jeśli chodzi o ilość tarcz znaków. Więcej natomiast byłoby słupków pod znaki. Teraz mamy 4 słupy, a trzeba by postawić 3 x („początek strefy 30 km/h” i „koniec strefy 30 km/h”) = 6 słupów. Stawianie znaków strefy ma sens jak jest większa ilość ulic. Strefę Tempo-30 można zrobić w obszarze ograniczonym ulicami: Ryżowa, Dzieci Warszawy, Sławka, Pużaka, Sosnkowskiego, Aleje Jerozolimskie z wyłączeniem Starodęby. Połowa jak nie więcej ulic jest tam uspokojona. Może więc zaproponować utworzenie strefy tempo na wzór Nowych Włoch?

axxenfall napisał(a):
5. Pozytywnie oceniamy likwidację parkowania na chodniku. Wnosimy przy tym o uzupełnienie projektu o słupki zapobiegające parkowania na chodniku na całej długości ulicy. Szerokość chodników nie pozwala na parkowanie na nim w sposób legalny, tj. pozostawiający 1,5m przestrzeni dla pieszych. Należy przy tym zauważyć, że przy powstającej w okolicy gęstej zabudowie mieszkaniowej, szerokość 1,5m byłaby i tak nieadekwatną do zapotrzebowań.

Może zaproponować posadzenie zieleni. Słupki zabierają i tak co najmniej 0,5 m. Nie wiem czy to ma sens.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 29, 2014 22:39 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
axxenfall napisał(a):
I drugi projekt - nie wiem, czy tak się nazywa, ale na pewno skrzyżowanie to jego środek.

Uwagi do projektu przebudowy skrzyżowania Prystora/Ryżowa

1. Opiniujemy negatywnie przerwanie ciągłości drogi dla rowerów wzdłuż ulicy prowadzącej od Ryżowej w kierunku Alej Jerozolimskich. Brakującą przestrzeń można wygospodarować poprzez rezygnację z wydzielonego pasa do skrętu w drogę wewnętrzną.

2. Wnosimy o wytyczenie azylu dla pieszych na przejściu przez północne ramię skrzyżowania Ryżowa/Prystora. Przestrzeń na azyl może zostać pozyskana poprzez rezygnację z pasa włączenia pełniącego funkcję zatoki autobusowej.
Rezygnacja z pasa włączenia pozwoli również na zapewnienie minimalnej szerokości chodnika przylegającego do jezdni (2,0m) na przystanku autobusowym.

3. Wnosimy o zastosowanie pasów ruchu o szerokości 3,0m – stosownej do prędkości 50 km/h. Uwzględniona w projekcie szerokość 3,5m jest według Rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów drogowych... wskazana dla dróg o prędkości dopuszczalnej powyżej 60 km/h.

4. W związku z uspokojeniem ruchu na ulicy Prystora i poprowadzeniem na niej ruchu rowerowego na zasadach ogólnych, należy zrezygnować z odgałęzienia drogi dla rowerów w kierunku zachodnim na południowo-zachodnim ramieniu skrzyżowania.


Pozwolę sobie na sraczkę myslowo-słowną w podobny m stylu jak wcześniej
Ustalmy że Ryżowa biegnie w kierunku północ- południe,a Prystora wschód-zachód.
Stan obecny:
Pierwszeństwo ma ulica Ryżowa. Wlot/wylot Ryżowej od południa ma 3 pasy w tym jeden lewoskręt w Prystora na zachód. Ryzowa od połoncy ma po jednym pasie w obu kierunkach przedzielone azylem dla pieszych. Przystora od zachodu ma 2 pasy w obu kierunkach. Prsytora na wchod jest wjazdem na osiedlę i na budowę. Szerokośc umozliwia miniecie sie 2 samochodów ale parkujące samochody uniemozliwiają czasem wyminięcie się, a nawet bezpieczne zjechanie ze skrzyzowania. Samochdy skręcające w relacji pn-> wsch mają ograniczoną widocznośc przez samochody stojace na lewoskręcie pd->zach.
Piesi mają dwa przejscia po pn (z azylem) i zachodniej stornie.
Autobusy mają przystani na prystora niedaloeko skrzyżowania. Skręcające autobusy mają problem przy skręcaniu bo nie mieszczą sie na łukach.
Prsytora ma być ulicą łaczącą się z alejami Jerozolimksimi z relacjami prawoskrętnymi. Jednak część gruntu należy do "dewelopera" i nie jest wiadomo czy zostanie kiedykolwiek wybudowana.

Projekt :
Wykonanie sygnalizacji świetlnej.
Poszerzenie połnocnego wlotu/wylotu do 4 pasów z likwidacją azylu dla pieszych.
Przeniesienie przystanku z prystora na Ryżową.
Wschodni wlot/wylot 3 pasy.
Na fragmencie ulicy CPR, a tam gdzie bedzie miejsce DDR i chodnik.
Na wysokości osiedla rodzinnego ulica bedzie miała 4 pasy: pas prosto ze skrzyowania, lewoskret w osiedla, 2 pasy w stronę skrzyzowania.
Skompilowany układ DDRów i przejadów rowerowych wokół skrzyzowania.
Zatoka parkingowa o szerokości 2,5 m
Likwidacja zieleni i wycięcie kilku drzew

Propozycja zmian.
Realizacja nowego fragmentu Prystora podobnie jak w drugim projekcie, czyli: pasy o szerokości 3m, progi wyspowe, rezygnacja z DDR , CPR, przejazdów rowerowych. Pozostała przestrzń przeznaczyć na chodniki i zieleń.
Reygnacja z sygnalizacji świetlnej i zastapienie jej przez mikrorondo, np takie jak na skrzywoaniu Ryzowaej ze środkową w Opaczy.
Jesli nie rondo to rezygnacja z oddzielnych lewoskrętów i wyznaczenie azyli dla pieszych. Rezygnacja z odzielnego pasa dla autobusów.
Absolutnie niedpouszczalne jest zrobienie przejścia przez 4 pasy bez azylu . Taka sytuacja nie występuje w okolicy. Przy Nowolazurowej jest 5 pasów ale są przedzielone azylem. Przy sąsiednim skrzywoaniu z Dzieci Warszawy, jak i przy Alejach Ryzowa nie posiada lewoskrętów. Bezcelowe jest więc wykonywanie takich lewoskrętów przy prystota.
Tak zrobić układ pasów po wschodniej stronie skrzyzowania, aby w jednej linii nie było 4 pasów, a maxymalnie 3.Lewoskret w stronę alej powinien byc krotszy.
Zwęzić zatokę postojową do minimalnej szerokości celem zapobiezenia parkowania skośnego czy prostopadłego.
Zabezpieczyc chodniki przed parkowaniem za pomoca szpalerów zieleni.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 30, 2014 18:33 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pzinek napisał(a):
Może więc zaproponować utworzenie strefy tempo na wzór Nowych Włoch?


Takie było założenie domniemane, tyle że tego w ramach przebudowy Prystora raczej nie zrobią - stąd postulat połowiczny. Osobiście mam alergię na oznakowanie sugerujące, że między progami należy się rozpędzać, a zwalniać tylko na nich.

Cytuj:
Może zaproponować posadzenie zieleni. Słupki zabierają i tak co najmniej 0,5 m. Nie wiem czy to ma sens.


MSZ, zieleń, by miała sens, musiałaby zabrać co najmniej 1,5m (0,5m od jezdni + 1m zieleni oddzielonej barierką niską - inaczej za chwilę będzie klepisko). Chyba że płotek stałby na środku trawnika rozpoczynającego się przy krawędzi jezdni, ale to chyba rzadko jest u nas praktykowane. Nie znam tamtejszego natężenia ruchu, więc nie wiem, jak szeroki chodnik jest tam potrzebny.

Co do Prystora to już decyzja strategiczna, jaka to ma być droga. Argumentem za lokalnością jest fakt, że nie przewidziano takiej drogi zbiorczej w studium. Aczkolwiek niezależnie od klasy i uspokojenia ruchu, jeżeli zostanie dociągnięta do Jerozolimskich, natężenie ruchu będzie prawdopodobnie duże, co stanowi jakiś argument za osobnymi lewoskrętami. Alternatywą mogłoby być mini rondo, acz wtedy już lepiej nie bawić się w przejazdy rowerowe, tylko skończyć DDR jako dodatkowy wlot. Ronda na pewno mają szereg zalet, choć te przejezdne są nieco mniej skuteczne.

Co do zatoki, obawiam się, że 2,5m to obecnie minimalna szerokość. Było kiedyś 2,3m, ale prawodawca uznał, że kombajny powinny móc się wciskać wszędzie. Zresztą wystające samochody to też forma uspokojenia ruchu :)

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 07, 2014 17:41 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pzinek napisał(a):
Propozycja zmian. [...]


I jak, udało się uporządkować/skompilować myśli i przygotować/wysłać swoje uwagi? Jeśli tak, to czy masz może pełne nazwy inwestycji, by można się było na nie powołać?

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 07, 2014 22:27 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
W tym tygodniu spróbuję się sprężyć

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz paź 09, 2014 21:43 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
do uwag dodalbym uwage aby znaki montowali na istniejacych slupach oswietlenoowych. ewentualnie aby stpsowac slupy noezaklucajace sktajni pieszej, na takim wygietym slupie.
gdzie te uwagi najlepiej wyslac?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL