zm.org.pl
http://forum.zm.org.pl/

Budżet partycypacyjny - Ochota
http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3173
Strona 8 z 10

Autor:  m.pienkos [ So gru 19, 2015 9:48 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

Początkowo zakładałem samo oznakowanie, ale przy weryfikacji kwota poszła do góry na wypadek konieczności dodatkowych elementów uspokojenia ruchu. Tylko że mój obszar w dużej mierze już ma takie elementy, poza tym to ślepe uliczki praktycznie bez ruchu.
Co do danych autorów - dziwna sprawa :O

Autor:  axxenfall [ So gru 19, 2015 10:46 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

m.pienkos napisał(a):
Co do danych autorów - dziwna sprawa :O


Z tego co mówiło CKS, coś im nie wyszło - mieli usunąć wszystkie dane autorów, usunęli część (o czym, z tego co zrozumiałem, dowiedzieli się ode mnie), i od jakiegoś czasu zastanawiają się, co teraz.

Autor:  pzinek [ Pn gru 21, 2015 15:10 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

mikeleg napisał(a):
Czy ewentualny kontrapas na Niemcewicza to byłby zamach na przepustowość, korki do Pruszkowa czy jednak dobry pomysł?

Wiem, że problemem są światła na Andrzejowskiej, ale może jednak warto?

Masz już nawet dojazd do tego kontrapasa:)
https://www.facebook.com/PelnomocnikRow ... =3&theater

Autor:  marek.slon [ N gru 27, 2015 13:38 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

m.pienkos napisał(a):
Inżynier Ruchu wymaga, by wprowadzenie strefy Tempo-30 wiązało się z faktycznym uspokojeniem ruchu. Tamże tam,gdzie takiego uspokojenia nie ma, strefy nie zaakceptuje.

m.pienkos napisał(a):
No to masz właśnie odpowiedź - jest 30, to musi być próg. Ja bym się przy progach nie upierał, ale to Inżynier Ruchu musi projekt zatwierdzić.

Dziwię się, że nawet tu uspokojenie ruchu bywa utożsamiane z progami. Przecież odpowiednich środków jest kilkanaście. Podstawowy to skrzyżowania równorzędne, co rozwiązuje problem na połowie tych uliczek. Drugi to wyesowanie jezdni, np. na jednokierunkowym odcinku Tarczyńskiej wystarczy w dwóch miejscach przerzucić parkowanie na drugą stronę ulicy i cały odcinek jest ma bardzo dobre, fizyczne uspokojenie ruchu. Rzecz w tym, że trzeba w ten sposób rozplanować całą strefę, na każdej ulicy wskazać punkt uspokajający ruchu najdalej co 70 m. Pewnie w kilku miejscach będą to progi, ale jeśli w sumie wyjdzie ich 10, to koszt nie poszybuje wysoko.

Autor:  medyk [ Pt sty 08, 2016 0:00 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

Witajcie po dłuższej przerwie spowodowanej natłokiem obowiązków uczelnianych. Bardzo dziękuję za tamte pierwsze uwagi i przepraszam, że nie dałem rady się do nich odnieść :) Obecnie moje pomysły wyewoluowały w 3 wnioski dla Rakowca. Załączam projekty wniosków z systemu BP w pdfach.

"Nowa Trojdena - ulica godna Księcia! Budowa brakujących chodników, pasy rowerowe i więcej miejsc parkingowych."
https://drive.google.com/file/d/0ByeIMWTvCoMTUEtyOS1jSjJJN0U/view?usp=sharing

"Pasowanie Pawińskiego i pieszo-parkingowe porządki. Brakujące chodniki przy pętli Banacha i Pawińskiego. Projekt parkingowo-rowerowo-pieszy"
https://drive.google.com/file/d/0ByeIMWTvCoMTd0VmOVc2Z3ZBd00/view?usp=sharing

"Stojakowa Rewolucja w Szpitalu Banacha! Zadaszone parkingi rowerowe dla pacjentów, pracowników i studentów."
https://drive.google.com/file/d/0ByeIMWTvCoMTb3ktYndlU2xSNUE/view?usp=sharing

Autor:  axxenfall [ Pt sty 08, 2016 8:25 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

medyk napisał(a):
"Stojakowa Rewolucja w Szpitalu Banacha! Zadaszone parkingi rowerowe dla pacjentów, pracowników i studentów."
https://drive.google.com/file/d/0ByeIMWTvCoMTb3ktYndlU2xSNUE/view?usp=sharing


Heh, w puli ogólnodzielnicowej będzie projekt o podobnym (pod)tytule :) Nie było problemu z uzyskaniem zgody od szpitala?

Pozdrawiam
Maciek

Autor:  medyk [ Pt sty 08, 2016 16:58 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

Przyznaję się bez bicia, że rozmowy ze szpitalem nadal trwają :) A konkretnie z firmą zarządzającą parkingiem, która najpierw musi się zgodzić na przeniesienie im kilku miejsc parkingowych w inne miejsce. Niestety nie mam tyle czasu, żeby robić wszystko po kolei, więc równolegle rozmawiam ze szpitalem, piszę projekt i zbieram podpisy. Będę koczować pod drzwiami pani dyrektor choćby przez cały najbliższy tydzień aż się zgodzi :) Zwłaszcza że nic ich to nie kosztuje.

Autor:  axxenfall [ Śr sty 13, 2016 22:44 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

medyk napisał(a):
"Pasowanie Pawińskiego i pieszo-parkingowe porządki. Brakujące chodniki przy pętli Banacha i Pawińskiego. Projekt parkingowo-rowerowo-pieszy"
https://drive.google.com/file/d/0ByeIMWTvCoMTd0VmOVc2Z3ZBd00/view?usp=sharing


Na odcinku Trojdena-Archiwalna faktycznie jest światowo...

Obrazek

(To po prawej to szeroki przedept z zamarzniętego błota, ale przynajmniej chodnik prowadzi do elegancko utwardzonego celu podróży każdego światowego obywatela.)

Mam nadzieję, że projekt będzie zgłoszony, bo póki co go nie widzę w systemie...

Autor:  medyk [ Cz sty 14, 2016 16:19 ]
Tytuł:  Re: Budżet partycypacyjny - Ochota

Jeszcze kompletujemy zezwolenia. Potrzebuję od Banacha (chodniki przy pętli tramwajowej) - w toku, oraz okazało się, że również od Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN ponieważ teren od Archiwalnej do Trojdena należy właśnie do nich. O czym dowiedziałem się dosłownie pół godziny temu...

Autor:  Jamaika [ Śr cze 08, 2016 10:16 ]
Tytuł:  Re: Projekt pieszo-rowerowy "Szczęśliwy Rakowiec/Szczęśliwy

axxenfall napisał(a):
Medyk napisał(a):
10. Droga rowerowa wzdłuż Banacha po stronie szpitala

Odkąd dokąd? Bo żeby go dociągnąć do Grójeckiej, trzeba by dostosować jezdnię do przepisów i potrzeb (zwęzić wlot do dwóch pasów ruchu, tylu ile prowadzi na wprost z Bitwy Warszawskiej) i przeznaczyć odzyskane miejsce na DDR. A i tak bez likwidacji zatoki byłoby dość ciasno. Plus pytanie, czy UM nie stwierdzi, że to już jest zaplanowane na 2022 rok przy okazji budowy tramwaju na Wilanów.

Nie wiem, dlaczego zwężać ulice do szpitala, jak do likwidacji był bazar.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 88347.html
Mogę tylko podzielić się doświadczeniem. Cholernie niebezpiecznie jeździć rowerem od strony szpitala. Ja nie wiedziałem nawet, że jest ścieżka rowerowa po drugiej stronie ulicy. Ostatnio jeździłem tamtędy i o mało co nie zaliczyłbym garaż na pętli tramwajowej.
https://www.google.pl/maps/@52.2105168,20.9808055,3a,75y,228.46h,74.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4y5HgckY6liVeztLdG5vrg!2e0!7i13312!8i6656
Przejazd jest niestrzeżony i złudne są pobliskie światła dla pieszych. Spojrzałem na tramwaj stał na czerwonym przed przejściem, wjechałem na tory, a ja słyczę, że dzwoni. Depnął po garach, a są ciche nowe tramwaje i mają moc. Ledwo się wyrobiłem.

Strona 8 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/