Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt wrz 20, 2016 9:00 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pn maja 25, 2015 16:04
Posty: 60
Absurd komunikacyjny na Ochocie. "Jeśli chcę czuć się bezpiecznie, to którą ścieżką mam iść?"
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowar ... erowe.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 19, 2016 11:08 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): So lis 19, 2016 10:52
Posty: 1
A propos organizacji na Białobrzeskiej (Dickensa-Opaczewska, http://www.zm.org.pl/?a=bialobrzeska_bp_ir_16b) - cmoknij się obywatelu, urząd wie lepiej. Wczoraj wieczorem zaczęli malować, dzisiaj jest wymalowane. Wygrała wersja urzędowa czyli zdjęcia 4 z tym, że między przystankiem Opaczewska 01 a ulicą Opaczewską jest wymalowana wysepka, która wygina tor ruchu samochodów. Ma być podniesiona elementami montowanymi ... nie wiem czy dziś, czy w poniedziałek. No ale przed przystankiem zrobionym jako zatoka jest spory zjazd dla autobusu, czyli tak ze 3-4 miejsca parkingowe zmarnowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lis 24, 2016 15:29 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2575
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Tak ku przypomnieniu, powoli zbliżamy się do realizacji planu proponowanego na lata 2004-2006 ;)

http://www.zm.org.pl/?a=koncepcja_ochota

Obrazek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lis 25, 2016 8:47 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pn maja 25, 2015 16:04
Posty: 60
Ta mapka jest o kant dupy. Już się rozpisywałem o Banacha i Bitwy Warszawskiej. Ścieżka rowerowa na Banacha jest po prawej stronie, a na Bitwy Warszawskiej po lewej (nie ma znaków rowerowych, że one są, przyjezdny o tym nie wie). Po prawej na Bitwy Warszawskiej jest wielki parking samochodowy, komunistyczne bloki, firemki i wąski chodnik. Wielu nie chce czekać na światłach przy Grójeckiej i jedzie dalej, ale może zarobić mandat. Ja się tłumaczyłem. Dopiero od Szczęśliwickiej jest nie wiadomo co.
Co do Parku na Szczęśliwicach ścieżka jest wzdłuż Drawskiej i się urywa na osiedlu żydowsko-chińskim. Nie ma podjazdu ani do gastronomi, skoczni, nie wiem jak odwiedzić Redutę Ordona. Wolna amerykanka. Wyjechać z parku na Grójecką można tylko na własną rękę po dołach i błotku Harfową lub Lirową.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lis 25, 2016 9:16 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2575
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Jamaika napisał(a):
Ta mapka jest o kant dupy.


Gwoli jasności, mapka to ilustracja postulatów z 2004 roku do realizacji w l. 2004-2006. "Delikatnie" zmieniły się terminy, to zmieniła się i koncepcja.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr gru 21, 2016 23:06 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 21, 2015 13:00
Posty: 49
Zastanawiam się nad takim projektem do BP2017: skrzyżowanie Winnicka/Pasteura.

Jest to skrzyżowanie bez wyznaczonych przejść dla pieszych. Narożniki często są obstawione samochodami, tak że piesi muszą między nimi lawirować, a dla rowerów i samochodów jest nie lepiej, bo skrzyżowanie jest równorzędne, a przez zaparkowane pojazdy nic nie widać. Myślałam o wyznaczeniu przejść dla pieszych i dodatkowo takich wysepkach przy krawężnikach, które uniemożliwiają parkowanie.

Szukałam mapy oddającej problem, niestety na zdjęciach zarówno google jak i Openstretmap drzewa zasłaniają. Za to na Street View doskonale widać o co chodzi, z pieszymi włącznie https://www.google.pl/maps/@52.2130805, ... 312!8i6656

Można powiedzieć, że to jest skrzyżowanie jakich wiele, ale tam ruch pieszy generuje sąsiedztwo kampusu UW, który w ostatnich kilku latach się bardziej rozbudował - Winnicka to najkrótsza droga do przystanku tramwajowego Och-Teatr.

Co myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz gru 22, 2016 11:25 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lip 30, 2010 23:42
Posty: 360
Lokalizacja: Ochota
MPawlowska napisał(a):
Zastanawiam się nad takim projektem do BP2017: skrzyżowanie Winnicka/Pasteura.

Jest to skrzyżowanie bez wyznaczonych przejść dla pieszych. Narożniki często są obstawione samochodami, tak że piesi muszą między nimi lawirować, a dla rowerów i samochodów jest nie lepiej, bo skrzyżowanie jest równorzędne, a przez zaparkowane pojazdy nic nie widać. Myślałam o wyznaczeniu przejść dla pieszych i dodatkowo takich wysepkach przy krawężnikach, które uniemożliwiają parkowanie.

Szukałam mapy oddającej problem, niestety na zdjęciach zarówno google jak i Openstretmap drzewa zasłaniają. Za to na Street View doskonale widać o co chodzi, z pieszymi włącznie https://www.google.pl/maps/@52.2130805, ... 312!8i6656

Można powiedzieć, że to jest skrzyżowanie jakich wiele, ale tam ruch pieszy generuje sąsiedztwo kampusu UW, który w ostatnich kilku latach się bardziej rozbudował - Winnicka to najkrótsza droga do przystanku tramwajowego Och-Teatr.

Co myślicie?


Myślę, że to zależy od natężeń ruchu i problemów z przejściem w tym miejscu. Wprowadzanie przejść dla pieszych ma tę wadę, że 100 metrów od niego nie można przechodzić przez jezdnię co mocno utrudnia poruszanie się pieszym.

Może warto zgłosić wyniesione skrzyżowanie bez przejść dla pieszych + osłupkowanie narożników skrzyżowania?

_________________
"A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji." - A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz gru 22, 2016 14:59 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 21, 2015 13:00
Posty: 49
Hermes napisał(a):
Myślę, że to zależy od natężeń ruchu i problemów z przejściem w tym miejscu. Wprowadzanie przejść dla pieszych ma tę wadę, że 100 metrów od niego nie można przechodzić przez jezdnię co mocno utrudnia poruszanie się pieszym.

Może warto zgłosić wyniesione skrzyżowanie bez przejść dla pieszych + osłupkowanie narożników skrzyżowania?


Dzięki za uwagę, o tym nie pomyślałam. W tej sytuacji samo wyniesienie rzeczywiście byłoby lepsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 12, 2017 2:18 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Śr lip 23, 2014 12:47
Posty: 22
MPawlowska napisał(a):
Zastanawiam się nad takim projektem do BP2017: skrzyżowanie Winnicka/Pasteura.

Popieram i zgadzam się że wystarczy wyniesienie skrzyżowania, wraz z osłupkowaniem.
W poprzedniej edycji BP wygrał projekt stworzenia stref tempo 30 na całej Starej Ochocie. Również to skrzyżowanie znajdzie się w jednej ze stref. Takie wyniesienie idealnie pasuje do strefy tempo 30.

Poza tym mam nadzieję że znów zostanie złożony projekt chodników przy pętli Banacha i wzdłuż Pawińskiego. Do trzech razy sztuka.

Ze względu na moje zobowiązania zawodowe (spodziewany brak czasu zwłaszcza w lutym i marcu) nie chcę składać żadnego projektu w tym roku, ale mam jedną sugestię. W wielu miejscach w całym mieście sygnalizacja świetlna nie jest łaskawa dla pieszych - zielone dla nich wymaga podbiegania by zdążyć przejść na drugą stronę ulicy. Na Ochocie szczególnie irytuje mnie przechodzenie przez Wawelska przy skrzyżowaniu z Niepodległości. Piesi mają zielone także wtedy gdy nic nie jedzie. Jest to o tyle niezrozumiałe, że skrzyżowanie jest dwupoziomowe, przez co dla samochodów zielone na Niepodległości świeci się wyraźnie dłużej. Czy nie chce ktoś zgłosić projektu przeprogramowania sygnalizacji by dać pieszym więcej zielonego?
Może znacie inne skrzyżowania gdzie piesi (i/lub rowerzyście) powinni dostać dłuższe zielone?
Pewnie istnieje duże ryzyko odrzucenia takich projektów przy weryfikacji, ale może warto w taki sposób zaznaczyć i nagłośnić problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 12, 2017 23:36 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 12:21
Posty: 407
Lokalizacja: Laski - Warszawa
Hermes napisał(a):
Może warto zgłosić wyniesione skrzyżowanie bez przejść dla pieszych + osłupkowanie narożników skrzyżowania?

Ja bym jeszcze dodał korektę łuków na tym skrzyżowaniu. Nie potrafię ich wyliczyć, ale wygląda na to, że znacznie przekraczają normy dla dróg lokalnych czy dojazdowych. Wykazanie niezgodności z przepisami obecnego kształtu drogi powinno pomóc w realizacji pomysłu na różnych etapach BP lub nawet poza nim.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL