MPawlowska napisał(a):
Zastanawiam się nad takim projektem do BP2017: skrzyżowanie Winnicka/Pasteura.
Popieram i zgadzam się że wystarczy wyniesienie skrzyżowania, wraz z osłupkowaniem.
W poprzedniej edycji BP wygrał projekt stworzenia stref tempo 30 na całej Starej Ochocie. Również to skrzyżowanie znajdzie się w jednej ze stref. Takie wyniesienie idealnie pasuje do strefy tempo 30.
Poza tym mam nadzieję że znów zostanie złożony projekt chodników przy pętli Banacha i wzdłuż Pawińskiego. Do trzech razy sztuka.
Ze względu na moje zobowiązania zawodowe (spodziewany brak czasu zwłaszcza w lutym i marcu) nie chcę składać żadnego projektu w tym roku, ale mam jedną sugestię. W wielu miejscach w całym mieście sygnalizacja świetlna nie jest łaskawa dla pieszych - zielone dla nich wymaga podbiegania by zdążyć przejść na drugą stronę ulicy. Na Ochocie szczególnie irytuje mnie przechodzenie przez Wawelska przy skrzyżowaniu z Niepodległości. Piesi mają zielone także wtedy gdy nic nie jedzie. Jest to o tyle niezrozumiałe, że skrzyżowanie jest dwupoziomowe, przez co dla samochodów zielone na Niepodległości świeci się wyraźnie dłużej. Czy nie chce ktoś zgłosić projektu przeprogramowania sygnalizacji by dać pieszym więcej zielonego?
Może znacie inne skrzyżowania gdzie piesi (i/lub rowerzyście) powinni dostać dłuższe zielone?
Pewnie istnieje duże ryzyko odrzucenia takich projektów przy weryfikacji, ale może warto w taki sposób zaznaczyć i nagłośnić problem.