pszyszek napisał(a):
A czy w ramach BP dałoby radę zmieścić poprowadzenie DDR przez Rondo ZS? Ile by mógł kosztować zakres przebudowy jak w tej propozycji
http://www.zm.org.pl/?a=rzs-mrx ? Próbował ktoś policzyć? Bo biorąc pod uwagę korzyść dla największej liczby rowerzystów to ten "bubel" wydaje mi się najważniejszy w skali Ochoty a nawet całego miasta.
Według tego opisu pewnie by sie w budżecie udało zmieścić. Ale ta propozycja jest wybitnie partyzancka. Pierwszy problem to sygnalizacja. Dałoby sie jakoś poprzestawiać słupy. Wiekszym problemem może byc ze sterowaniem, może nie być przygotowane na dodakowe syganalizatory piesze i rowerowe. Po ich dodaniu wszytkie obliczenia czasów trzeba robić od nowa. Z tego co sie dowiadywałem może byc potrzebne wykonanie całej sygnalizacji od nowa.
Głownym problemem, której nie bierze pod uwagę propozycja ze strony ZM jest brak widoczności jadących/idących od strony Woli. Przez "pawilon" nic nie widać.
https://maps.google.pl/maps?q=Rondo+Zes ... .1,,0,5.59BTW Nawet jakiś cwaniak zignorował brak przejsc dla pieszych. Też tak robię
W przypadku gdy miga żółte piesi byliby rozjezdzani. Do kosztów nalezy więc dorzucic zburzenie tego kiosku. Czyli demontarz windy, zabezpieczenie dołu - pewnie zasypanie... Jako ze przejscie/przejazd przydalyby sie wzdłuż połnocnego wlotu/wylotu to trzeba zrobić to x2.
Za mało środków i pewnie w 1 rok nie do zrobienia.