Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz sty 29, 2015 16:41 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
mikeleg napisał(a):
Moim zdaniem nie ma co się "babrać" jeśli już i najlepiej zmienić organizację ruchu na całym odcinku aż od Wspólnej do Centralnego, a może nawet do Ronda ONZ ogarniając parkowanie od razu.


Tylko wtedy wchodzimy w Czterdziestolatka i zainspirowane przepisami przekonanie ynżynierów, że rower na wydzielonym pasie porusza się kilku(nasto?)krotnie wolniej niż rower na pasie ruchu ogólnego, w związku z czym należy montować niezgodne z przepisami światła z dziwacznymi cyklami. Koszty trochę by poszybowały, a jeśli już mamy iść w duże koszty, to lepiej to skrzyżowanie przerobić całkowicie, łącznie z kompletem przejść dla pieszych.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 29, 2015 21:46 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
Rondo Czterdziestolatka po prostu bym pominął.

Bezpieczeństwo obecnie jeżdżących i tak by się poprawiło, a w następnym budżecie ogólnomiejskim można byłoby rondo przyprawić o przejazdy i przejścia.

Nawet gdyby były pieniądze to po wymalowaniu pasów przez nie zostaje kwestia np. skrętu w lewo itp..

Na północ od Czterdziestolatka ulica jest tak szeroka, że zmieści się parkowanie, dwukierunkowe drogi rowerowe i dalej można byłoby zostawić trzy pasy ruchu tak jak na innych odcinkach tego ciągu, choć ja bym dwukierunkowe drogi wprowadzał jeśli ulica jest przebudowywana.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 13:29 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
A czy w ramach BP dałoby radę zmieścić poprowadzenie DDR przez Rondo ZS? Ile by mógł kosztować zakres przebudowy jak w tej propozycji http://www.zm.org.pl/?a=rzs-mrx ? Próbował ktoś policzyć? Bo biorąc pod uwagę korzyść dla największej liczby rowerzystów to ten "bubel" wydaje mi się najważniejszy w skali Ochoty a nawet całego miasta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 14:24 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
pszyszek napisał(a):
A czy w ramach BP dałoby radę zmieścić poprowadzenie DDR przez Rondo ZS? Ile by mógł kosztować zakres przebudowy jak w tej propozycji http://www.zm.org.pl/?a=rzs-mrx ? Próbował ktoś policzyć? Bo biorąc pod uwagę korzyść dla największej liczby rowerzystów to ten "bubel" wydaje mi się najważniejszy w skali Ochoty a nawet całego miasta.


Według tego opisu pewnie by sie w budżecie udało zmieścić. Ale ta propozycja jest wybitnie partyzancka. Pierwszy problem to sygnalizacja. Dałoby sie jakoś poprzestawiać słupy. Wiekszym problemem może byc ze sterowaniem, może nie być przygotowane na dodakowe syganalizatory piesze i rowerowe. Po ich dodaniu wszytkie obliczenia czasów trzeba robić od nowa. Z tego co sie dowiadywałem może byc potrzebne wykonanie całej sygnalizacji od nowa.
Głownym problemem, której nie bierze pod uwagę propozycja ze strony ZM jest brak widoczności jadących/idących od strony Woli. Przez "pawilon" nic nie widać.
https://maps.google.pl/maps?q=Rondo+Zes ... .1,,0,5.59
BTW Nawet jakiś cwaniak zignorował brak przejsc dla pieszych. Też tak robię ;)
W przypadku gdy miga żółte piesi byliby rozjezdzani. Do kosztów nalezy więc dorzucic zburzenie tego kiosku. Czyli demontarz windy, zabezpieczenie dołu - pewnie zasypanie... Jako ze przejscie/przejazd przydalyby sie wzdłuż połnocnego wlotu/wylotu to trzeba zrobić to x2.
Za mało środków i pewnie w 1 rok nie do zrobienia.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 14:42 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pzinek napisał(a):
Przez "pawilon" nic nie widać.
W przypadku gdy miga żółte piesi byliby rozjezdzani.


Gdy miga żółte, obowiązuje znak ustąp pierwszeństwa, więc wpędzać tam z nadmierną prędkością nie powinni, ale faktycznie widoczność zerowa. Pewnie trochę można by pogimnastykować z szerokością pasów, ale na zakręcie i tak elastyczność w tym względzie jest mniejsza.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 15:47 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
Kilka zastrzeżeń:
- sygnalizatorów dla pieszych niet (tylko DDR),
- sygnalizacja mogłaby być spięta równolegle z tą na jezdni (oczywiście krzyk że "niedasię" bo samochodowej nie można dla rowerzystów),
- ta strona jest ważniejsza, drugą można zrobić w następnym roku,
- przyjmuję zarzut o braku widoczności przy migających światłach (i tylko wtedy),
- obstawiam że taki projekt miałby rekordowe poparcie,
- partyzantka to jest to co jest tam teraz (dla cięższego roweru w jedną stronę jazda po jezdni w drugą zostaje... prowadzenie roweru z przyczepą po jezdni na pasie samochodowym "pod prąd"), to co proponuje kolega w linku to cywilizacyjnie znaczny postęp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 15:56 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pszyszek napisał(a):
- sygnalizatorów dla pieszych niet (tylko DDR),


Ze względu na brak miejsca, czy coś jeszcze? Bo tak czy inaczej w praktyce to będzie CPR.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 16:15 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
Brak miejsca, mniejszy koszt, mniejsza szansa że będzie trzeba wydłużać czasy zielonego.
To co będzie w praktyce to inna sprawa, można dać zakaz dla pieszych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 16:26 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
pszyszek napisał(a):
- przyjmuję zarzut o braku widoczności przy migających światłach (i tylko wtedy),

Sam sie zgadzasz, że się nie da :).
Super poparcia bym się nie spodziwał. Swego czasu były konsultacje n/t Vetruilo. Pomimo przegłosowania stacji przy DW. Zach , stacja nie powstała. Padały stwierdzenia typu "będą z tego korzystać mieszkańcy Pruszkowa a nie Ochoty". Ten przejazd jest bardziej potrzebny mieszkańcom inncyh dzielnic niż ochocianom.
Projket możesz oczywiście złożyć, mogę nawet złożyć podpis na liscie poparcia. Oczekuj jednak przedstawionych problemów.
Tu masz troche podobny projekt. Z 85 tys zrobil sie ponad milion. Zauważ że tam nie ma kolidujacego przejscia podziemnego.
http://budzet.zm.org.pl/?a=bp-145-andersa_pl_bankowy

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 02, 2015 17:34 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 11:21
Posty: 416
Lokalizacja: Laski - Warszawa
Czy wiecie, dlaczego z tej strony nie powstała pochylnia, jak z drugiej? Przecież miejsca jest dużo, a teren opada w dół. Czy jedyną przyczyną było to, że prezydent Kaczyński nie pozwolił na żadne podniesienie kosztów, czy chodziło o instalacje podziemne? Jeżeli tych ostatnich w tym miejscu nie ma, to zrobienie pochylni może być znacznie tańsze, niż przebudowa sygnalizacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL