marek.slon napisał(a):
Czy wiecie, dlaczego z tej strony nie powstała pochylnia, jak z drugiej? Przecież miejsca jest dużo, a teren opada w dół. Czy jedyną przyczyną było to, że prezydent Kaczyński nie pozwolił na żadne podniesienie kosztów, czy chodziło o instalacje podziemne? Jeżeli tych ostatnich w tym miejscu nie ma, to zrobienie pochylni może być znacznie tańsze, niż przebudowa sygnalizacji.
Czy tańsze to nie wiem, ale na pewno mniej sensowne. Pochylnia w stronę BW1920 ma szerokość ponad 10m. Przystanek w stornę Woli z DDRem ma szerokość niecałe 8. Trzeba by zniwelować tą małą skarpę. Skoro pochylnia w stronę Woli to też warto i w stronę Zachodniego. Po stronie zachodniej ronda też by się przydały. Jakoś trzeba będzie też zrobić przejazd wzdłuż północnych wlotów/wylotów skrzyżowania. Tam już się nie da zrobić pochylni czy tunelu, bo jest tunel samochodowy.
Jazda w góre i dół to też średnia przyjemność. Pełen zestaw przejść i przejazdów to jedyne sensowne rozwiązanie.