Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Z których kontrapasów byś korzystał/a?
Zakroczymska od Wójtowskiej do Franciszkańskiej 3%  3%  [ 5 ]
Podwale od Kilińskiego do Senatorskiej 6%  6%  [ 11 ]
Elektoralna od al. Jana Pawła II do Przechodniej 5%  5%  [ 8 ]
Kredytowa od pl. Dąbrowskiego do Mazowieckiej 3%  3%  [ 5 ]
Oboźna od Kopernika do Browarnej 6%  6%  [ 10 ]
Widok od Marszałkowskiej do Kruczej 5%  5%  [ 8 ]
Nowogrodzka od Chałubińskiego do Emilii Plater 9%  9%  [ 16 ]
Nowogrodzka od Poznańskiej do Emilii Plater 10%  10%  [ 17 ]
Emilii Plater od Koszykowej do Nowogrodzkiej 10%  10%  [ 18 ]
Poznańska od Wspólnej do al. Jerozolimskich 6%  6%  [ 11 ]
Hoża od Poznańskiej do Chałubińskiego 8%  8%  [ 14 ]
Mokotowska od Pięknej do placu 3 Krzyży 11%  11%  [ 19 ]
Wiejska od Frascati do Prusa 2%  2%  [ 3 ]
Śniadeckich od pl. Politechniki do Waryńskiego 4%  4%  [ 7 ]
Polna od Waryńskiego do Jaworzyńskiej 5%  5%  [ 8 ]
Koszykowa od Mokotowskiej do pl. na Rozdrożu 9%  9%  [ 16 ]
Liczba głosów : 176
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 11:26 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
olek napisał(a):
Jak masz pomysł jak to zrobić lepiej, to napisz, może uda się poprawić teraz, a jak zostanie odrzucone to w przyszłym roku przygotować lepiej.


Projekt zakłada zrobienie przejazdu rowerowego. Z założenia przejazd rowerowy ma łączyć dwie DDR. Tutaj DDR nie ma po żadnej ze stron. Wiec przejazd jakoś nie ma sensu. Można zrobić DDR pod wiaduktem, ale przy Nowogrodzkiej nie ma juz DDR.

Założeniem mojego pomysłu jest przeprowadzenie ruchu rowerowego wzdłuż Nowogrodzkiej ja najwygodniej dla rowerzystów. Czyli odpadają DDRy i przejazdy rowerowe.

Załóżmy ze Nowogrodzka jest dwukierunkowa dla rowerów. Jedziemy Nowogrodzka od zachodu kolo Mariotta na zasadach ogólnych. W prawo skręcają ci co chcą jechać w prawo a rowery dostają pas rowerowy do jazdy na wprost coś jak na skrzyżowaniu Markowskiej i Kijowskiej. Rower wjeżdża pod wiadukt i jedzie w kierunku Nowogrodzkiej. Na Chałubińskiego jest znów pas rowerowy który prowadzi w Nowogrodzka i wprowadza ruch rowerowy na Nowogrodzka i się kończy, nawet przed rozpoczęciem jezdni . Na obecnym obszarze wydzielonym rowery mogłyby przepuszczać samochody jadące w prawo.
W druga stronę rower jedzie "pod prąd". Przed Chałubińskiego na obszarze wydzielonym zaczyna sie pas dla rowerów i prowadzi przez Chałubińskiego pod wiadukt. Za wiaduktem rower zjeżdża znów na pas który prowadzi do Nowogrodzkiej na prawą jej część, pod prąd.
Mapka obrazująca mój pomysł
https://mapsengine.google.com/map/edit? ... 8KzzpNLZ3Q

Rowery nie obowiązywałyby zakazy skrętu (tabliczka T-22 jadąc od zachodu). Dużo zależy od tego czy Nowogrodzka będzie dwukierunkowa dla rowerów. Przejście dla pieszych na południe od przejazdów. Pod wiaduktem pasy rowerowe mogą się łączyć we wspólną DDR, ale po co :)
Trzymam kciuki za pozytywną weryfikację!

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Ostatnio edytowano Pt kwi 04, 2014 5:48 przez pzinek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 15:38 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Chyba nie ma co się zbytnio sugerować rysunkami schematycznymi, to gdzie dokładnie i ile przejazdów powstanie będzie przecież rozstrzygnięte na etapie projektu organizacji ruchu.

Zaś co do czteropasmowości Chałubińskiego, to jest to okazja, by przynajmniej o połowę tę liczbę zmniejszyć (a raczej o 1/3, bo na wysokości Nowogrodzkiej czwarty pas się dopiero zaczyna). Na pewno nie ma potrzeby by jeden pas od razu przechodził w cztery obok dwupasmowego wiaduktu.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 16:56 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
axxenfall napisał(a):
Na pewno nie ma potrzeby by jeden pas od razu przechodził w cztery obok dwupasmowego wiaduktu.

Jest -- ma być nowocześnie i ężynieryjnie.
Bo niby dlaczego z jednego pasa na Moście Śląsko-Dąbrowskim ma się zrobić 6 pasów (dwa w lewo, dwa prosto i dwa w prawo) na skrzyżowaniu z Targową? Właśnie dlatego.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 7:42 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
axxenfall napisał(a):
Zaś co do czteropasmowości Chałubińskiego, to jest to okazja, by przynajmniej o połowę tę liczbę zmniejszyć (a raczej o 1/3, bo na wysokości Nowogrodzkiej czwarty pas się dopiero zaczyna). Na pewno nie ma potrzeby by jeden pas od razu przechodził w cztery obok dwupasmowego wiaduktu.

Dla mnie, dla Ciebie i dla 90 paru procent na tym forum to jest oczywiste, ale dla urzednika to nie jest oczywiste tym bardziej ze w projekcie stoi
Cytuj:
Po stronie wschodniej Chałubińskiego ma na wysokości Nowogrodzkiej trzy pasy ruchu, lecz samochody na tym odcinku stają, czekając przed światłami.

On zrozumie sa 3 pasy nie ma problemu przeciez samochody stoja.
Szkoda ze projekt nie był udostepniony przed zgłoszeniem. Mozna by było go wspolnie dopracowac.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 8:15 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Z nowej edycji BP:

https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/taskPropose/2487

Cytuj:
BPA.IX.I.P/794/15.ELE - Więcej miejsc do parkowania w Śródmieściu

Projekt zakłada utworzenie dodatkowych miejsc do parkowania w Śródmieściu. Utworzenie nowych miejsc nie wiąże się z wycinką drzew i utrudnieniami w ruchu pieszych. Projekt ma za zadanie poprzez dobre zorganizowanie miejsc do parkowania w przestrzeni publicznej, ułatwić parkowanie i odblokować bramy i chodniki dla pieszych.

(...)
15. Żurawia 19-29/24-22 likwidacja przejście dla pieszych
16. Mokotowska 1-17 likwidacja kontrapasa, parkowanie skośne z zajęciem drogi.


Autor: Krystian Suchecki - prawdopodobnie ten: http://krystiansuchecki.pl/ .

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 8:47 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
Tak na szybko to z jakimi podpunktami jakich dokumentów ten projekt jest niezgodny, ktoś wie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 9:03 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 23:47
Posty: 31
Lokalizacja: Wola, Śródmieście
Chyba każdy ma prawo wrzucać projekty na zasadzie "a najwyżej uwalą". :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 9:06 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Co w ogóle dzieje się z tym projektem (tzn. kontrapsów w śródmieściu), zdaje się wygrał rok temu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 9:13 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/taskPropose/2487
Cytuj:
, likwidacja stojaków
...
Żurawia 19-29/24-22 likwidacja przejście dla pieszych.

zdaniem wnioskodawcy zwiększenie ilości miejsc parkingowych będzie z korzyścią zarówno dla kierowców, jak i dla pieszych.



Polecam galerie:
https://plus.google.com/photos/10613586 ... 5456708465
Naprawde sie Pan Krystian napracował. Najlepsze jest wg mnie to:
https://plus.google.com/photos/10613586 ... 8212049861
Panoramka!

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Ostatnio edytowano Wt lut 17, 2015 9:13 przez pzinek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 9:13 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 23:47
Posty: 31
Lokalizacja: Wola, Śródmieście
em c napisał(a):
Co w ogóle dzieje się z tym projektem (tzn. kontrapsów w śródmieściu), zdaje się wygrał rok temu?


Czekamy na nowelizację rozporządzenia w sprawie ruchu rowerów pod prąd na zasadach ogólnych. Ma podobno być w pierwszym półroczu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL