zm.org.pl
http://forum.zm.org.pl/

Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.
http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2960
Strona 8 z 8

Autor:  axxenfall [ Cz wrz 20, 2018 7:12 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

pzinek napisał(a):
Wrzuć w pełnej jakości bo oczy bolą.


A gdzie jest w pełnej jakości? Bo na Trzaskowski.pl widzę tylko stwierdzenie, że "nastąpi dalsza rozbudowa sieci tras rowerowych w Warszawie". Wklejona jest wzięta z Wyborczej.

Cytuj:
Są niektóre BP, np Trakrorzystów, Marszałkowska.


Nie mówię, że nie ma żadnych, tylko że plany nie obejmują nawet wszystkich tych rzeczy, które miasto od paru lat ma obowiązek zrobić/już ogłosiło, że zrobi w przeciągu najbliższych paru lat. Trudno więc brać na poważnie deklarację, że zostaną wykonane trasy, o których w ogóle nie było mowy.

Autor:  pzinek [ Cz wrz 20, 2018 8:08 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

https://scontent-iad3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C19C600

Autor:  qwerty [ Cz wrz 20, 2018 21:06 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

axxenfall napisał(a):
Ku pamięci. Swoją drogą ciekawe, że nie ma tam ani części zaległych projektów z BP, ani najnowszych ogłoszeń ZDM (dociągnięcie jednostronnego DDR od południa do Czterdziestolatka).


Na mapie nie ma też np. fragmentów DDR na Powsińskiej i Połczyńskiej, które ostatnio powstały/powstają, a przecież ich nie zburzy :)

Niemniej jednak nie czepiałbym się szczegółów, bo plan ogólnie wygląda nieźle. A biorąc pod uwagę deklaracje głównego kontrkandydata np. o wyrzuceniu projektu Jana Pawła II, czy zaprzestaniu "prześladowania" kierowców to wręcz powiedziałbym, że te zapowiedzi wyglądają genialnie...

Autor:  pzinek [ Pt wrz 21, 2018 7:17 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

4d nie urywa ale trzeba docenić że jest postęp. Chyba jeszcze nie było kandydata który by przedstawił tak szczegółową mapę. Jako że sam robię mapy to wiem że zrobienie mapy bez błędów jest czasochłonne. Warto docenić spory zakres remontów. Remontowanie nie jest zbyt politycznie zyskowne bo nie przybywa kilometrów, no i czasem faktycznie lepiej zrobić trasę tam gdzie jej nie ma.

qwerty napisał(a):
axxenfall napisał(a):
Ku pamięci. Swoją drogą ciekawe, że nie ma tam ani części zaległych projektów z BP, ani najnowszych ogłoszeń ZDM (dociągnięcie jednostronnego DDR od południa do Czterdziestolatka).


Na mapie nie ma też np. fragmentów DDR na Powsińskiej i Połczyńskiej, które ostatnio powstały/powstają, a przecież ich nie zburzy :)

Niemniej jednak nie czepiałbym się szczegółów, bo plan ogólnie wygląda nieźle. A biorąc pod uwagę deklaracje głównego kontrkandydata np. o wyrzuceniu projektu Jana Pawła II, czy zaprzestaniu "prześladowania" kierowców to wręcz powiedziałbym, że te zapowiedzi wyglądają genialnie...

Autor:  Jamaika [ Pt wrz 28, 2018 17:49 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

pzinek napisał(a):
4d nie urywa ale trzeba docenić że jest postęp. Chyba jeszcze nie było kandydata który by przedstawił tak szczegółową mapę. Jako że sam robię mapy to wiem że zrobienie mapy bez błędów jest czasochłonne. Warto docenić spory zakres remontów. Remontowanie nie jest zbyt politycznie zyskowne bo nie przybywa kilometrów, no i czasem faktycznie lepiej zrobić trasę tam gdzie jej nie ma.

qwerty napisał(a):
axxenfall napisał(a):
Ku pamięci. Swoją drogą ciekawe, że nie ma tam ani części zaległych projektów z BP, ani najnowszych ogłoszeń ZDM (dociągnięcie jednostronnego DDR od południa do Czterdziestolatka).


Na mapie nie ma też np. fragmentów DDR na Powsińskiej i Połczyńskiej, które ostatnio powstały/powstają, a przecież ich nie zburzy :)

Niemniej jednak nie czepiałbym się szczegółów, bo plan ogólnie wygląda nieźle. A biorąc pod uwagę deklaracje głównego kontrkandydata np. o wyrzuceniu projektu Jana Pawła II, czy zaprzestaniu "prześladowania" kierowców to wręcz powiedziałbym, że te zapowiedzi wyglądają genialnie...

Nie przesadzajmy. Rozumiem, że jest pewna kontynuacja jakiejś polityki, ale przedstawić mapę z gogle... .

Spróbuję być apolityczny, bo jako wieśniak nie mam prawa głosu w stolicy. Mój rewir to powiat Pruszków, a tam wychwalany jest na czwartą kadencję kandydat przez "Masę". Oj co się nie buduje teraz.

Dzielnica Ursus - bida. Budowa ścieżki rowerowej od al. 4 czerwca 1989 do Ryżej, hmm… . Dla mnie to sprawa prosta, wszystkie te biznesiki przy alejach wynocha. Zabranie parkingu, słupki, dobudowa ścian dźwiękoszczelnych = bankructwo. Po prostu kostka by się przydała.

Dzielnica Włochy. hmm. Żadne nowum. Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż Łopuszańskiej, Hynka, Marynarska do "Mordoru" to wiąże się z przebudową wiaduktów, nowych wiaduktów. A gdzie był planista??? Marynarska cztery razy poprawiana ze środków UE pod lotnisko.
Sam o tym myślałem kiedyś, dlaczego tego nie ma? Prasa się rozpisywała bo rowerzysta może jechać ulicą. I jeszcze jedna rzecz nieodebrane donikąd kładki rowerowe i piesze wzdłuż alej Jerozolimskich przy budowie autostrady.

Przebudowa ścieżki na Komitetu Obrony Robotników. Ścieżka była zaplanowana tak aby rowerzysta tamował ruch, a tym samych wymuszał prędkość pojazdów. To jest moje zdanie. Na dodatek zrobiono nowe światła dla vipów, jak jedna połowa się świeci na zielono dwie minuty do druga na czerwono. Ciekawe. Czy jest sens zmiany? Moim zdaniem nie. Nie ma pieszych. Można jechać chodnikiem.

Al. Krakowska - dobry pomysł, niezrealizowany od 20 lat.

Ścieżka rowerowe wzdłuż Bitwy Warszawskiej. Po co to komu? Nikt chyba zielonych drzew nie będzie wycinał, po drugiej stronie coś jest, ma być jeszcze cichy tramwaj. Powinien być całkowity zakaz wjazdu rowerem. Tak samo przy pętli Banacha.
Ścieżka z prawdziwego rodzaju powinna być Harfową do parku Szczęśliwieckiego i Śmigłowca do al. Jerozolimskich i tyle. Inaczej się nie do bo osiedla zamknięte.

Przebudowa nowych ścieżek Wołoskiej. Zmarnowane pieniądze. Rozumiem, że władza chce komuś dać zarobić.

Kasprzaka, piękny projekt niestety dla Vipów, alternatywa dla Metra. Można wieżowce pooglądać.

To moje najbliższe otoczenie powiedzmy z Ursusa.

Autor:  qwerty [ Pt wrz 28, 2018 19:29 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

Czy powyższa wypowiedź to żart? :) Jeśli nie to pozwolę sobie skomentować...

Jamaika napisał(a):
Przebudowa ścieżki na Komitetu Obrony Robotników. Ścieżka była zaplanowana tak aby rowerzysta tamował ruch, a tym samych wymuszał prędkość pojazdów. To jest moje zdanie. Na dodatek zrobiono nowe światła dla vipów, jak jedna połowa się świeci na zielono dwie minuty do druga na czerwono. Ciekawe. Czy jest sens zmiany? Moim zdaniem nie. Nie ma pieszych. Można jechać chodnikiem.


Nie, nie można jechać chodnikiem. A istniejąca DDR wymaga jak najszybszej przebudowy ze względu na przeskakiwanie z jednej strony na drugą, nawierzchnię z kostki itp.

Jamaika napisał(a):
Ścieżka rowerowe wzdłuż Bitwy Warszawskiej. Po co to komu? Nikt chyba zielonych drzew nie będzie wycinał, po drugiej stronie coś jest, ma być jeszcze cichy tramwaj. Powinien być całkowity zakaz wjazdu rowerem. Tak samo przy pętli Banacha.


Choćby dlatego, że po północnej stronie brakuje przejazdów przez Białobrzeską i Szczęśliwicką. A żadnych drzew nie trzeba wycinać, bo przecież chodzi o remont obecnej DDR. Poza tym niby dlaczego "Powinien być całkowity zakaz wjazdu rowerem":?:

Jamaika napisał(a):
Przebudowa nowych ścieżek Wołoskiej. Zmarnowane pieniądze. Rozumiem, że władza chce komuś dać zarobić.


Przecież na mapie zaznaczone są stare fragmenty z kostki, a nie odcinki wybudowane w ostatnich latach...

Cytuj:
Kasprzaka, piękny projekt niestety dla Vipów, alternatywa dla Metra. Można wieżowce pooglądać.


Skoro w okolicy jest metro i wieżowce to nie powinno być DDR? :roll: Na Kasprzaka bardzo przydałaby się DDR po obu stronach, więc również nie widzę, gdzie problem...

Autor:  Jamaika [ Pt wrz 28, 2018 20:41 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

Dojeżdża się dojazdówką do Radarowej, a dalej klops bo się pobudowało biurowce bez planu.
Ścieżka jeśli już to drugą stroną ulicy przy komisariacie. Tylko że dalej na Cybernetyki jest ścieżka z drugiej strony.
Na Bitwy Warszawskiej jak mają być tramwaje z pętlą to żadnych rowerów. Na Banacha już miałem prawie garaż, ciche, szybkie, zrywne. Na siłę wszystko można zrobić. Jaka obecna DDR? Żałość bierze.
O czym ty mówisz, po pd stronie masz asfalt kładziony dwa lata temu, po pn chyba tylko odcinek 100m od parku. Jest tam wąsko. I komu przeszkadza ta kostka? Gorzej jest w parku, bo nie oznaczeń.
Kasprzaka to modelowy projekt HGW. Ciekawe co Jaki wymyśli? Wylewające się bloki, metro dla uczelni, tylko po co? Mennica niepotrzebna, oczywiście. I szklane biurowce dla kogo?
Będziemy jeździć do Centrum. Tylko kto?

Autor:  MB [ Pt wrz 28, 2018 21:05 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

Jamaika napisał(a):
Kasprzaka to modelowy projekt HGW. Ciekawe co Jaki wymyśli? Wylewające się bloki, metro dla uczelni, tylko po co? Mennica niepotrzebna, oczywiście. I szklane biurowce dla kogo?
Będziemy jeździć do Centrum. Tylko kto?


Ja też nic nie rozumiem. Że niby ścieżka na Kasprzaka niepotrzebna ? Wiesz jakie tam tłumy jeżdżą ? Jak było cieplej to w niektórych miejscach były wręcz korki rowerowe (np. na skrzyżowaniu z Karolkową nie raz zdarzyło mi się naliczyć kilkanaście rowerów na światłach (w jedną stronę).

qwerty napisał(a):
Skoro w okolicy jest metro i wieżowce to nie powinno być DDR? :roll: Na Kasprzaka bardzo przydałaby się DDR po obu stronach, więc również nie widzę, gdzie problem...


No pewnie że tak, już teraz widać że na całym tym ciągu powinny być DDR po obu stronach, w kolejnym sezonie jak już będzie wreszcie skończony ten rozgrzebany odcinek na Połczyńskiej to pewnie będzie jeszcze więcej chętnych żeby tędy jeździć. Inna sprawa, że to właściwie jedyny sensowny szlak wschód-zachód póki co.

Autor:  Jamaika [ Pt wrz 28, 2018 21:09 ]
Tytuł:  Re: Program rozwoju tras rowerowych Warszawy do 2020 r.

MB napisał(a):

No pewnie że tak, już teraz widać że na całym tym ciągu powinny być DDR po obu stronach, w kolejnym sezonie jak już będzie wreszcie skończony ten rozgrzebany odcinek na Połczyńskiej to pewnie będzie jeszcze więcej chętnych żeby tędy jeździć. Inna sprawa, że to właściwie jedyny sensowny szlak wschód-zachód póki co.


Szkoda, że nie dla mnie. Mam dość HGW. Niech wytną wszystkie drzewa i budują więcej bloków.

Strona 8 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/