Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N mar 23, 2014 9:00 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 20:53
Posty: 406
GDDKiA bardzo porządnie i to w niecałe 6 miesięcy poprawiła wszystkie wskazane przeze mnie przeszkody na DDR wzdłuż trasy S79 (Wirażowa / Węzeł Lotnisko).

Został jeszcze przejazd na końcu starej DDR, który niniejszym zgłaszam im do poprawy:
(nienormatywne progi, i słup w skrajni)

http://www.panoramio.com/photo/104719465

Obrazek

Obrazek

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt mar 28, 2014 10:54 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Przy Jerozolimskich 200 powstaje (w 90%) droga dla rowerów z kostki brukowej fazowanej w dodatku w kolorze szarym. Dokładnie tutaj http://img841.imageshack.us/img841/9458/8b9o.jpg

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt mar 28, 2014 18:10 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
pzinek napisał(a):
Przy Jerozolimskich 200 powstaje (w 90%) droga dla rowerów z kostki brukowej fazowanej w dodatku w kolorze szarym. Dokładnie tutaj http://img841.imageshack.us/img841/9458/8b9o.jpg

IMHO ma być tak: jezdnia, droga dla rowerów, chodnik, jezdnia manewrowa. Przynajmniej tak wynika ze znaku, który stoi po prawej stronie drogi, której dotyczy.
Chodnik jest z kostki. Z czego będzie ddr -- na razie nie wiadomo.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So mar 29, 2014 0:03 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Fotorelacja z okolic Jerozolimskich 200:
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=8134
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=8135

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So mar 29, 2014 0:13 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
pzinek napisał(a):

Oh, crap... :evil:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N mar 30, 2014 19:34 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lip 30, 2010 22:42
Posty: 360
Lokalizacja: Ochota
Wczoraj zrobiłem inspekcję w alejach:
Sprawa 1: wjazd do firefoxu. Po przebudowie:
Krawężniki nadal nieobniżone:
Obrazek
I po drugiej stronie:
Obrazek
Widoczność nadal zerowa:
Obrazek

A to wszystko po przebudowie kosztującej pewnie sporo pieniędzy. Przebudowie, której efektem jest tylko kolejny absurd komunikacyjny i utrudnianie życia pieszym. Wnioskować jeszcze raz czy od razu pisać skargę?

_________________
"A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji." - A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N mar 30, 2014 20:02 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 20:53
Posty: 406
Hermes napisał(a):
A to wszystko po przebudowie kosztującej pewnie sporo pieniędzy. Przebudowie, której efektem jest tylko kolejny absurd komunikacyjny i utrudnianie życia pieszym. Wnioskować jeszcze raz czy od razu pisać skargę?


Pisz skargę! Ta kuriozalna przebudowa:
1. nie rozwiązuje problemu - nadal nie spełnione są wymagania dotyczące minimalnej widoczności
2. tworzy dwa dodatkowe punkty kolizji pieszych i rowerzystów
3. skłania do zachowań niezgodnych z prawem (bo pieszy wybierze niemal zawsze drogę na wprost, żeby uniknąć przecinania DDR i nadkładania drogi - "ruch odbywa się zawsze po najmniejszej linii oporu" (Leonardo Da Vinci)
4. ... i wszystko to wykonano marnotrawiąc publiczne pieniądze w celu zatuszowania błędu projektowego.

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N mar 30, 2014 20:18 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lip 30, 2010 22:42
Posty: 360
Lokalizacja: Ochota
Sprawa nr. 2: Aleje jerozlimskie 200

Droga dla rowerów nagle się kończy i przechodzi w CPR. Z zupełnie nieznanej przyczyny, bo miejsca na jej przedłużenie jest pod dostatkiem:
Obrazek

Kilkanaście metrów dalej CPR zamienia się ponownie w drogę dla rowerów. Wykonanie "profesjonalne" z kostki, przy czym DDR pojawia się zupełnie bez sensu z prawnej strony, choć powinna być bliżej ulicy. Jako dodatkową atrakcje wykonawca zapewnił nam słupki na drodze:
Obrazek

Najlepsze jest zakończenie, umożliwiające "łagodny" i "swobody" zjazd na ulice:
Obrazek

_________________
"A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji." - A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N mar 30, 2014 22:51 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Hermes napisał(a):
Sprawa nr. 2: Aleje jerozlimskie 200

Droga dla rowerów nagle się kończy i przechodzi w CPR. Z zupełnie nieznanej przyczyny, bo miejsca na jej przedłużenie jest pod dostatkiem:
Obrazek

Przyczyna moze byc taka ze po lewej stoi slup i jesli dalej bylaby DDr to bylby on w skrajni. A jak jest CPR to "wszytsko jest OK"

Hermes napisał(a):
Najlepsze jest zakończenie, umożliwiające "łagodny" i "swobody" zjazd na ulice:
Obrazek

i tak jest lepiej niz w pierwotnym planie. Wczesniej zjazd mial byc taki:
http://i.imgur.com/qiKMp8Y.png
Jadacy z prawej (od Pruszkowa) aby wjechac na DDR musieliby jechać pod prąd. Teraz maja nawet pierwszenstwo wzgledem samochodów. ;)

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N kwi 06, 2014 22:57 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 11, 2007 10:02
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
Chciałbym poprosić o poradę.

Pełnomocnik ogłosił przetarg na projekt DDR od skrzyżowania z Włodarzewską do Instalatorów. Nareszcie po wielu latach DDR w Al. Krakowskiej i Grójeckiej się połączą, choć nie bezpośrednio bo na odcinku Instalatorów - 1 Sierpnia zamiast DDR będzie wykorzystywana boczna droga techniczna. Z tego też powodu chcę przeforsować wybudowanie przejazdu rowerowego na skrzyżowaniu Al. Krakowskiej z 1 Sierpnia z zastosowaniem wspólnej blendy.

Przejazd ułatwi skręt w lewo z Al. Krakowskiej w 1 Sierpnia co obecnie jest wykonalne jedynie w nocy lub wcześnie rano bo mało kto odważy się przeciąć rowerem 3 ruchliwe pasy w dodatku już za wierzchołkiem wiaduktu (słaba widoczność). Pozwoli dojechać do stacji Veturilo ustawionej na 1 Sierpnia. Od 1 sierpnia wszystkie boczne uliczki są w Tempo 30 dzięki czemu można tamtędy wygodnie poruszać się rowerem. Nie trzeba nadkładać drogi do skrzyżowania z Bakalarską a następnie włączać się do ruchu na skrzyżowaniu aby wjechać w Lechicką i Tempo 30 na tym osiedlu.

I teraz najważniejsze. Czy jest to wykonalne bez kosztownego przebudowywania sygnalizacji i całego skrzyżowania?

W obliczeniach posiłkowałem się Google Earth i przejazdem "wspólnoblendowym" przez Żwirki i Wigury. Tam wszystko ma razem 6 metrów szerokości. Tutaj pasy przez jezdnie też mają 6 metrów. Odległość między sygnalizatorami na krawędziach również wynosi 6m. Jedynie nieszczęsne torowisko. Tam jest węziej. Wg. Google: 4,4m. Trzeba by poszerzyć warstwę bitumiczną po stronie projektowanego przeze mnie przejazdu jak i po drugiej stronie, część dla pieszych.

Jak sądzicie? Dałoby się to zrobić bez znacznego podnoszenia kosztów realizacji?

Obrazek

Obrazek

_________________
Stojaki.waw.pl - dobre parkingi rowerowe w Warszawie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL