G.Madrjas napisał(a):
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/winda-czy-rampa-jak-zwykle-decyduja-pieniadze-1698.html
Ta inwestycja zmaga się z powszechną krytyką. Nie tylko za to, że powstała w odludnym miejscu, ale także dlatego, że - nie jest windą (sic!). Ręce opadają..
A, pociągnę OT, najwyżej przeniosę. Nigdy nie byłem w tamtych okolicach, ale w StreetView widzę, że pochylnia jest tutaj:
http://goo.gl/maps/qCTwgBezpośrednio na górze nie widać żadnego konkretnego celu podróży:
http://goo.gl/maps/452gQCzyli ludzie i tak albo w lewo albo w prawo jadą. Dlaczego zatem zamiast tych zygzaków nie zrobiono prostej pochylni wzdłuż którejś z ulic prowadzących do skrzyżowania? Np. gdzieś stąd:
http://goo.gl/maps/lgX77Alternatywnie jakby np. zrobić oddzielny tunel pieszo-rowerowy z prostą pochylnią zaczynającą się gdzieś tutaj (na lewo):
http://goo.gl/maps/S93m2to dzięki temu, że nie trzeba byłoby schodzić tak nisko jak z jezdnią, długość pochylni byłaby ze 40 m mniejsza, mogłoby nawet taniej wyjść.
Swoją drogą ciekawe po co ten mega mur oporowy podtrzymujący nieużytki między torami a Prądzyńskiego, punkt widokowy na górze chcą urządzić?