Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 7:31 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Ciężko będzie. Na Banacha nigdzie nie ma sygnalizatorów odległych od siebie o 6 metrów - one stoją na przemian. Tutaj jest sygnalizator dla samochodów, który zawęża prześwit do 6 m. Biorąc pod uwagę konieczność zachowania skrajni rowerowej (50 cm) i odstępu między przejazdem i przejściem (50 cm) to bez ruszania sygnalizatora się nie obejdzie...

Można jeszcze popróbować wyznaczyć przejazd obok przejścia, ale wtedy za to koliduje wysięgnik po zachodniej stronie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 8:27 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
m.pienkos napisał(a):
Biorąc pod uwagę konieczność zachowania skrajni rowerowej (50 cm)

Czy skrajnie nie jest przypadkiem 20 cm?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Ostatnio edytowano Pn kwi 07, 2014 8:49 przez pzinek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 8:30 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Zgodnie ze Standardami - 50 cm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 8:52 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
m.pienkos napisał(a):
Zgodnie ze Standardami - 50 cm.

W uzasadnionych przypadkach wykonawca może dostać odstępstwo (poniżej 50, ale nie mniej, niż 20cm). Ale w tym celu musi wystąpić do Biura Drogownictwa.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 15:00 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 11, 2007 10:02
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
m.pienkos napisał(a):
Można jeszcze popróbować wyznaczyć przejazd obok przejścia, ale wtedy za to koliduje wysięgnik po zachodniej stronie :/

A totalnie po prawej stronie patrząc na zdjęcie, które zrobiłem (na mapie po stronie południowej)? Wybudowane na nowo, czyli krawężniki do obniżenia plus zabudowa przejazdu przez torowisko. Z cofnięciem linii zatrzymania na jezdni wschodniej.

Zmierzę jeszcze dokładnie odległości między słupami w każdym miejscu.

_________________
Stojaki.waw.pl - dobre parkingi rowerowe w Warszawie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 20:16 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Czyli jeszcze za wysięgnikiem? Tak jak napisałeś, potrzebne jest przesunięcie linii zatrzymania (a co za tym idzie - sygnalizatora) dla aut jadących do centrum i przeliczenie czasów sygnalizacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 22:54 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 11, 2007 10:02
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
m.pienkos napisał(a):
Czyli jeszcze za wysięgnikiem? Tak jak napisałeś, potrzebne jest przesunięcie linii zatrzymania (a co za tym idzie - sygnalizatora) dla aut jadących do centrum i przeliczenie czasów sygnalizacji.

Obrazek
To wszystko jest takie skomplikowane.

Iść jeszcze mierzyć te odległości między sygnalizatorami (czy na pewno jest 6m) czy dać sobie w związku z tym spokój? :(

_________________
Stojaki.waw.pl - dobre parkingi rowerowe w Warszawie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 11, 2014 23:15 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Przygotowałem zgłoszenie dotyczące infrastruktury rowerowej przy węźle Salome. Proszę o ewentualne uwagi przed wysłaniem
Cytuj:
Dotyczy: infrastruktury rowerowej i pieszej na węźle Salomea.
Szanowni Państwo

Chciałbym zgłosić uwagi dotyczące wykonania infrastruktury rowerowej i pieszej na węźle Salomea. Zastrzeżenia dotyczą:
    Zbyt dużej wysokości progów na przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerzystów. Nawet do kilkunastu centymetrów
    Niezachowaniem skrajni poziomej, co może skutkować niebezpiecznymi wypadkami
    Braku zebr i płytek z wypustkami dla niewidomych na przejściach dla pieszych
    Zbyt wysokiego krawężnika przy drodze dla rowerów
    Nieprawidłowej odległości przejścia dla pieszych od przejazdu rowerowego
    Niskiej jakości wykonania infrastruktury rowerowej i pieszej

Szczegółowy opis usterek znajduje się w załączonym pliku w formacie pdf.
Proszę o usuniecie usterek i odpowiedź drogą elektroniczną w terminach wynikających z KPA.


https://drive.google.com/file/d/0B9qwmP ... sp=sharing

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 11, 2014 23:50 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
pzinek napisał(a):
    Nieprawidłowej odległości przejścia dla pieszych od przejazdu rowerowego

Tego bym nie dawał -- tam nie ma miejsca na normatywne przejście (P-10 ma mieć min. 4,0m) i przejazd (min. 2,0m), dodać 0,5 i wychodzi 6,5. Jeszcze zlikwidują przejazdy, a tak -- sprawa jest jasna, jak kogoś (tfu!) trafi samochód, to był na przejeździe i sprawa nie podlega dyskusji.
Niech się zajmą sprawami istotniejszymi, jak krawężniki, płoty w skrajni i odpadające obrzeża.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So kwi 12, 2014 0:13 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Monty B. Ike napisał(a):
pzinek napisał(a):
    Nieprawidłowej odległości przejścia dla pieszych od przejazdu rowerowego

Tego bym nie dawał -- tam nie ma miejsca na normatywne przejście (P-10 ma mieć min. 4,0m) i przejazd (min. 2,0m), dodać 0,5 i wychodzi 6,5. Jeszcze zlikwidują przejazdy, a tak -- sprawa jest jasna, jak kogoś (tfu!) trafi samochód, to był na przejeździe i sprawa nie podlega dyskusji.
Niech się zajmą sprawami istotniejszymi, jak krawężniki, płoty w skrajni i odpadające obrzeża.

Jest tez ryzyko ze z powodu płota w skrajni zamienią DDR na CPR...

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL