Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lut 03, 2014 11:35 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt maja 27, 2011 8:40
Posty: 36
artur.tondera napisał(a):
Czy zebrałaby się grupa z Targówka? Możnaby złożyć kilka wniosków...

Propozycje:
- Na Gilarskiej (połączenie Zacisza z Bródnem) mam taki oto kwiatek http://goo.gl/maps/smZFR, ale nie mam pojęcia jak to ugryźć bez ruszania skrzyżowania Gilarska Wincentego?
- Zalegalizowanie ruchu rowerowego na chodniku (C-16 T-22) po północnej stronie ul. Trockiej na odcinku Zamiejska - Pratulińska
- Pasy rowerowe na ul Handlowej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 03, 2014 21:12 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Pt lip 13, 2012 22:35
Posty: 8
kaczor1 napisał(a):
artur.tondera napisał(a):
Czy zebrałaby się grupa z Targówka? Możnaby złożyć kilka wniosków...

Propozycje:
- Na Gilarskiej (połączenie Zacisza z Bródnem) mam taki oto kwiatek http://goo.gl/maps/smZFR, ale nie mam pojęcia jak to ugryźć bez ruszania skrzyżowania Gilarska Wincentego?
- Zalegalizowanie ruchu rowerowego na chodniku (C-16 T-22) po północnej stronie ul. Trockiej na odcinku Zamiejska - Pratulińska
- Pasy rowerowe na ul Handlowej


Luźne propozycje:
- Rondo Żaba: łącznik jezdni z DDR na Odrowąża, ew. przejazd przez Odrowąża równoległy do pasów, żeby mieć pełną możliwość wyboru kierunku jadąc od strony Matki Teresy z Kalkuty http://goo.gl/maps/vU4OV;
- Gilarska przed Enel-Medem: urwana DDR. Dalej na CPR jest chyba za wąsko? http://goo.gl/maps/DI4dJ

Jeszcze Praga Północ:
- przejazd przez skrzyżowanie z Wybrzeżem Szczecińskim, temat był poruszony już na profilu Pełnomocnika;
- przejazd przez skrzyżowanie Starzyńskiego/ Namysłowska z nakazem skrętu w lewo (DDR dla jadących w stronę Żaby kończy się przejściem dla pieszych) http://goo.gl/maps/iPQ2I;

Śródmieście:
- jazda prosto prawym pasem przed skrzyżowaniem Marszałkowska / Królewska (za skrzyżowaniem można jechać buspasem);


Ostatnio edytowano So lut 08, 2014 12:14 przez uasic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 04, 2014 7:53 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Wt cze 28, 2011 11:51
Posty: 76
Lokalizacja: Praga Północ
kaczor1 napisał(a):
artur.tondera napisał(a):
Czy zebrałaby się grupa z Targówka? Możnaby złożyć kilka wniosków...

Propozycje:
- Na Gilarskiej (połączenie Zacisza z Bródnem) mam taki oto kwiatek http://goo.gl/maps/smZFR, ale nie mam pojęcia jak to ugryźć bez ruszania skrzyżowania Gilarska Wincentego?
- Zalegalizowanie ruchu rowerowego na chodniku (C-16 T-22) po północnej stronie ul. Trockiej na odcinku Zamiejska - Pratulińska
- Pasy rowerowe na ul Handlowej


C-16 T-22 jest kombinacją niezgodną z przepisami, to jest niezatwierdzalne.
Z tą Gilarską, to ja też nie wiem, tam jest bardzo wąsko.

Ja bym chciał:
- wymiany nawierzchni pod wiaduktem kolejowym przy Radzymińskiej, żeby usunąć ostatni fragment z kostki na DDR przy tej ulicy
- wyniesionego przejścia dla pieszych przez drogę serwisową do przystanku Piotra Skargi
- zmiany oznakowania 30 na Zaciszu - z lokalnego na strefowe (naprawdę mało brakuje, a byłoby o zylion znaków mniej).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 04, 2014 11:12 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 9:12
Posty: 93
Mój projekt (Mokotów, rejon 4 - Służewiec):

Nazwa: Wygodne dojście do centrum handlowego i biurowców

Krótki opis: Pomiędzy budynkiem przy ul. Orzyckiej 25 a rondem koło Galerii Mokotów nie ma chodnika. Chodnik wzdłuż przystanku autobusowego i stacji benzynowej jest wąski i zniszczony. Dla rowerzystów ze Służewca to najtrudniejszy odcinek do przejechania. Przy rondzie stoi za dużo reklam. Zmieńmy to! Ten projekt rozwiązuje wszystkie te problemy.

Lokalizacja: ul. Orzycka / Al. Lotników / Al. Wilanowska / ul. Rzymowskiego

Pełny opis: Projekt składa się z 4 powiązanych ze sobą działań. Wszystkie dotyczą uporządkowania przestrzeni publicznej między ul. Rzymowskiego, ul. Orzycką, Al. Lotników i Al. Wilanowską. Proponowane działania są następujące:
1. Budowa chodnika pomiędzy wieżowcem przy ul. Orzyckiej 25 a przystankiem autobusowym przy Al. Wilanowskiej na przeciwko Galerii Mokotów. Obecnie jest tam zabłocona, szeroka, wydeptana przez mieszkańców ścieżka. Po każdym deszczu zamienia się w trudne do przejścia błoto. Budowa chodnika pozwoli na wygodne chodzenie na zakupy dla mieszkańców Służewca.
2. Remont i poszerzenie chodnika wzdłuż Al. Lotników między przystankiem autobusowym przy Al. Wilanowskiej na przeciwko Galerii Mokotów a wylotem ul. Orzyckiej. Obecnie chodnik jest zbyt wąski w obrębie przystanku autobusowego i zniszczony obok stacji benzynowej. Poszerzenie chodnika pozwoli na zmniejszenie tłoku obok przystanku i łatwiejsze przejście na osiedle. Naprawa chodnika wzdłuż stacji benzynowej zachęci mieszkańców, w tym niepełnosprawnych, do wyjścia na zakupy.
3. Budowa ścieżki rowerowej od skrzyżowania Al. Lotników z ul. Orzycką do skrzyżowania ul. Rzymowskiego z Al. Wilanowską. Może ona biec wzdłuż chodnika obok stacji benzynowej a następnie po trawniku za przystankiem autobusowym. Oddzielenie ruchu rowerowego od pieszego na tym odcinku zwiększy bezpieczeństwo poruszania się. Zachęci także do dojazdów do centrum handlowego i biurowców od strony osiedla i stacji metra Służew. Budowa ostatniego fragmentu wymaga zabrania niewielkiego fragmentu terenu szkoły zawodowej przy skrzyżowaniu, z którego nie korzysta aktywnie. Budowa ścieżki rowerowej nie będzie wiązać sie z wycinką żadnego drzewa. Jest możliwość jej poprowadzenia między wierzbami i topolami.
4. Usunięcie reklam znajdujących się na terenie szkoły zawodowej przy skrzyżowaniu ul. Rzymowskiego i Al. Wilanowskiej. Umożliwi ono poprawę estetyki osiedla poprzez odsłonięcie stojących tam drzew i budowę ścieżki rowerowej.

Uzasadnienie: Opisywany obszar w całości znajduje się we władaniu miasta, ale jest zaniedbany. Nie spełnia swoich funkcji komunikacyjnych i estetycznych. Budowa, naprawa i poszerzenie chodników spowoduje, że dojście do centrum handlowego, przystanków autobusowych i biurowców stanie się łatwiejsze i wygodniejsze. Budowa ścieżki rowerowej ułatwi i uporządkuje przejazd na odcinku pomiędzy centrum handlowym i Al. Lotników. Jest to najtrudniejszy fragment do przejechania pomiędzy centrum handlowym i biurowcami z jednej strony a osiedlem i stacją metra z drugiej. Likwidacja reklam i odsłonięcie rosnących obok ronda topoli poprawi estetykę okolicy.

Kosztorys: 1. Budowa 50 metrów chodnika szerokości 3m - 12000 zł
2. Remont 200 metrów chodnika szerokości 2m - 16000 zł
3. Budowa 350 metrów ścieżki rowerowej - 200000 zł
4. Usunięcie reklam, przesunięcie płotu szkoły zawodowej, prace ziemne - 6500 zł
Suma - 234500 zł (prawie 80% budżetu rejonu :/ )

Czekam na uwagi. Chętnych zapraszam do składania podpisów. Planuję przyjść około 17 na spotkanie w czwartek w Służewskim Domu Kultury. Będę także w sobotę rano w Centrum Kultury Łowicka. Od niedzieli do środy jestem na konferencji w Amsterdamie. Chcę złożyć projekt pod koniec przyszłego tygodnia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 04, 2014 11:19 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt maja 27, 2011 8:40
Posty: 36
artur.tondera napisał(a):
kaczor1 napisał(a):
artur.tondera napisał(a):
Czy zebrałaby się
C-16 T-22 jest kombinacją niezgodną z przepisami, to jest niezatwierdzalne.
Z tą Gilarską, to ja też nie wiem, tam jest bardzo wąsko.

W opinii GDDKiA jest legalne. Ale mam nadzieje, że za chwile będziemy mieli odpowiedź z ministerstwa. http://polskanarowery.sport.pl/blogi/rowerowe_leszno/2014/01/kombinacja_znakow_c16_i_t22_legalna_czy_nie/1

Co do Gilarskiej, to tak, jest tam wąsko i nie bardzo widzę możliwość kontynuacji tego ciągu. Włączanie się do ruchu w tym miejscu, to też nienajlepszy pomysł - może uspokojenie ruchu i likwidacja tego kawałka? Jeździ tam autobus, więc progi wyspowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 04, 2014 19:19 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Wt sty 30, 2007 16:03
Posty: 487
Lokalizacja: Bielany
artur.tondera napisał(a):
C-16 T-22 jest kombinacją niezgodną z przepisami, to jest niezatwierdzalne.
Ale w przyrodzie występuje

Obrazek

Większy http://zm.org.pl/img/img.upload/c-16_t-22_brzeg.jpg
Może więc to kombinacja niezgodna nie z przepisami, lecz jak zwykle z ich specyficzną i jedynie słuszną interpretacją wiadomego inżyniera.

_________________
--
pzdr.

Jack


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 04, 2014 20:18 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Pt lip 13, 2012 22:35
Posty: 8
kaczor1 napisał(a):
Co do Gilarskiej, to tak, jest tam wąsko i nie bardzo widzę możliwość kontynuacji tego ciągu. Włączanie się do ruchu w tym miejscu, to też nienajlepszy pomysł - może uspokojenie ruchu i likwidacja tego kawałka? Jeździ tam autobus, więc progi wyspowe.


A gdyby zostawić ten odcinek jednokierunkowy (zrobienie wjazdu z jedni), a na skrzyżowaniu przejazd razem z przejściem dla pieszych (przejście ma ~6m) i nakaz jazdy w lewo (w stronę Enel-medu jezdnią) + te progi na jezdni w ramach uspokojenia ruchu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 04, 2014 23:36 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr sie 27, 2008 12:40
Posty: 245
Cytuj:
Wygodne dojście do centrum handlowego i biurowców


mi się ten projekt podoba. Nie znam aż tak dobrze terenu, ale wygląda ok, i że to jest fajny skrót.

moje uwagi: spróbuj popracować nad nazwą projektu i krótką informacja. moim zdaniem w nazwie powinno byc jasno wyłożóne o jakie centrum handlowe chodzi i że jest to ten właśnie chodnik (np. w okolicach stacji benzynowej)

krótka informacja o projekcie też jest nie do końca czytelna. zlewa się w jedno "Chodnik wzdłuż przystanku autobusowego i stacji benzynowej jest wąski i zniszczony. Dla rowerzystów ze Służewca to najtrudniejszy odcinek do przejechania. "0trochę to brzmi, jakby rowerzysta miał jechać po chodniku. ja bym dał chyba raczej coś w tym stylu: "remont chodnika, budowa ścieżki rowerowej i usunięcie szpetnych reklam na odcinku od do"

zastanawiam się czy usunięcie reklam to taka prosta sprawa. może warto to skonsultować ze stowarzyszeniem "miasto moje a w nim"?

_________________
Ursynowski budżet partycypacyjny na bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe!
http://www.zm.org.pl/?a=bp-142-pasy_ursynow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lut 05, 2014 13:31 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 9:12
Posty: 93
aradoslaw napisał(a):
Cytuj:
Wygodne dojście do centrum handlowego i biurowców


mi się ten projekt podoba. Nie znam aż tak dobrze terenu, ale wygląda ok, i że to jest fajny skrót.

moje uwagi: spróbuj popracować nad nazwą projektu i krótką informacja. moim zdaniem w nazwie powinno byc jasno wyłożóne o jakie centrum handlowe chodzi i że jest to ten właśnie chodnik (np. w okolicach stacji benzynowej)

krótka informacja o projekcie też jest nie do końca czytelna. zlewa się w jedno "Chodnik wzdłuż przystanku autobusowego i stacji benzynowej jest wąski i zniszczony. Dla rowerzystów ze Służewca to najtrudniejszy odcinek do przejechania. "0trochę to brzmi, jakby rowerzysta miał jechać po chodniku. ja bym dał chyba raczej coś w tym stylu: "remont chodnika, budowa ścieżki rowerowej i usunięcie szpetnych reklam na odcinku od do"

zastanawiam się czy usunięcie reklam to taka prosta sprawa. może warto to skonsultować ze stowarzyszeniem "miasto moje a w nim"?

Dzięki za uwagi. Postaram się poprawić tekst jeszcze dzisiaj.
Dla jasności dodaję zdjęcie lotnicze i fotkę z zaznaczeniem o co chodzi:
Załącznik:
budżet partycypacyjny2.jpg
budżet partycypacyjny2.jpg [ 83.79 KiB | Przeglądane 6248 razy ]


Załączniki:
budżet partycypacyjny.jpg [207.49 KiB]
Nie pobierane
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lut 06, 2014 12:22 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 9:12
Posty: 93
aradoslaw napisał(a):
Cytuj:
Wygodne dojście do centrum handlowego i biurowców


mi się ten projekt podoba. Nie znam aż tak dobrze terenu, ale wygląda ok, i że to jest fajny skrót.

moje uwagi: spróbuj popracować nad nazwą projektu i krótką informacja. moim zdaniem w nazwie powinno byc jasno wyłożóne o jakie centrum handlowe chodzi i że jest to ten właśnie chodnik (np. w okolicach stacji benzynowej)

krótka informacja o projekcie też jest nie do końca czytelna. zlewa się w jedno "Chodnik wzdłuż przystanku autobusowego i stacji benzynowej jest wąski i zniszczony. Dla rowerzystów ze Służewca to najtrudniejszy odcinek do przejechania. "0trochę to brzmi, jakby rowerzysta miał jechać po chodniku. ja bym dał chyba raczej coś w tym stylu: "remont chodnika, budowa ścieżki rowerowej i usunięcie szpetnych reklam na odcinku od do"

zastanawiam się czy usunięcie reklam to taka prosta sprawa. może warto to skonsultować ze stowarzyszeniem "miasto moje a w nim"?

Poprawiłem następująco:
Nazwa: Nowy chodnik i ścieżka rowerowa - wygodne dojście do Galerii Mokotów i biurowców
Krótki opis (nie wiem jak Wy, ale ja uważam, że powinien być trochę emocjonalny i prostacki, aby trafił do ludzi): Pomiędzy budynkiem przy ul. Orzyckiej 25 a rondem koło Galerii Mokotów nie ma chodnika. Chodnik wzdłuż przystanku autobusowego i stacji benzynowej przy Al. Wilanowskiej jest wąski i zniszczony. Rowerzyści powinni mieć tutaj osobną ścieżkę do jeżdżenia. Obok przystanku stoi za dużo reklam. Zmieńmy to! Ten projekt rozwiązuje wszystkie te problemy.

Ponawiam prośbę o składanie podpisów. Będę dziś w Służewskim Domu Kultury na spotkaniu konsultacyjnym od około godziny 17, zaś w sobotę od 10 w Centrum Kultury Łowicka. Od niedzieli do środy jestem w Amsterdamie, a poza tym można się ze mną umówić na złożenie podpisu przez priva. Chciałbym złożyć projekt w Urzędzie Dzielnicy w przyszły czwartek lub piątek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL