Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr maja 21, 2014 13:57 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz lut 01, 2007 21:03
Posty: 371
Lokalizacja: Służew
m.pienkos napisał(a):
Polemizowałbym - będą się łączyły zarówno z ddr na Rzymowskiego od Wołoskiej i Cybernetyki, jak i z cpr przy Puławskiej. Poza tym, istnieje duża różnica pomiędzy zleceniem projektu (cząstkowego, tylko na prace "remontowe" nawierzchni) a jego realizacją. Dla pełnej funkcjonalności potrzeba jeszcze drugiego projektu - modernizacji sygnalizacji.


Tylko kawałki od Cybernetyki do Gotarda będą miały przejezdne połączenie, aż do czasu przebudowy wspomnianej sygnalizacji - czy wiadomo kiedy można spodziewać się dołożenia sygnalizatorów dla rowerów na Rzymowskiego/Gotarda i na pasach przez Rzymowskiego na przedłużeniu Bartłomieja?

I co z pociągnięciem północnej DdR przy Rzymowskiego za Modzelewskiego w kierunku pętli Wyścigi i dalej wzdłuż Puławskiej do Smyczkowej i Al. Lotników? Miejsca tam jest baaardzo dużo, chodnik szeroki częściowo asfaltowy reszta z połamanych płyt.


------------------
O przejazd pod Puławską to nawet pytał nie będę :evil:

_________________
Walcz o połaczenie rowerowe Ursynowa i Służewca:
http://www.facebook.com/RoweremNaSluzewiec
pisz wnioski do Burmistrza: burmistrz@mokotow.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr maja 21, 2014 14:06 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 11:27
Posty: 166
Ale tak jak napisałem wyżej - zleciliśmy projekt, nie budowę tych odcinków. Zgadzam się, że budowa bez przejazdów przy Gotarda nie ma sensu.

BTW, chyba zeszliśmy z tematu wątku, za co przepraszam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr maja 21, 2014 20:38 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2588
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Wracając do tematu, dziś na Mokotowie było spotkanie (1 z 3) preselekcyjne projektów na Starym Mokotowie. Najwięcej głosów z 20 omawianych projektów uzyskało uspokojenie ruchu na Kazimierzowskiej z dwukierunkowym ruchem rowerowym na odcinku Narbutta-Rakowiecka (w związku z czym wycofany został projekt samego łącznika). Poza tym raczej przejdzie do etapu głosowania projekt "Chodniki wolne od rowerów" przewidujący ruch dwukierunkowy na Łowickiej, Dąbrowskiego, Narbutta, Wiktorskiej i Wiśniowej. Oba projekty zostały bez wiedzy wnioskodawczyń zwielokrotnione pod względem kosztów (pierwszy dwukrotnie - przede wszystkim ze względu na oszacowanie kosztu wyniesionej tarczy skrzyżowania na 100 tys. zł, drugi bodaj czterokrotnie - głównie ze względu na dodanie zmian w sygnalizacji), niemniej mieszczą się w budżecie obszarowym, choć oba przejść nie mogą - chyba że uda się jeszcze wynegocjować zmiany ich treści.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt maja 27, 2014 11:46 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr sie 27, 2008 13:40
Posty: 245
http://www.zm.org.pl/?a=bp-145-ursynow

_________________
Ursynowski budżet partycypacyjny na bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe!
http://www.zm.org.pl/?a=bp-142-pasy_ursynow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 29, 2014 13:35 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 10:12
Posty: 91
axxenfall napisał(a):
Wracając do tematu, dziś na Mokotowie było spotkanie (1 z 3) preselekcyjne projektów na Starym Mokotowie. Najwięcej głosów z 20 omawianych projektów uzyskało uspokojenie ruchu na Kazimierzowskiej z dwukierunkowym ruchem rowerowym na odcinku Narbutta-Rakowiecka (w związku z czym wycofany został projekt samego łącznika). Poza tym raczej przejdzie do etapu głosowania projekt "Chodniki wolne od rowerów" przewidujący ruch dwukierunkowy na Łowickiej, Dąbrowskiego, Narbutta, Wiktorskiej i Wiśniowej. Oba projekty zostały bez wiedzy wnioskodawczyń zwielokrotnione pod względem kosztów (pierwszy dwukrotnie - przede wszystkim ze względu na oszacowanie kosztu wyniesionej tarczy skrzyżowania na 100 tys. zł, drugi bodaj czterokrotnie - głównie ze względu na dodanie zmian w sygnalizacji), niemniej mieszczą się w budżecie obszarowym, choć oba przejść nie mogą - chyba że uda się jeszcze wynegocjować zmiany ich treści.

Pozdrawiam,
Maciek

Na wczorajszym spotkaniu dzielnicowego zespołu ds. budżetu partycypacyjnego omówiono te projekty. Spokojna Kazimierzowska będzie bez wyniesienia skrzyżowania, przez co kosztorys spadł do 121 tys. zł. Chodniki wolne od rowerów zostały zmniejszone o kontrpas na Wiśniowej i kosztują 163490 zł, jeśli dobrze pamiętam końcówkę kwoty.

Czy można prosić o dopisanie projektów z Mokotowa na stronę budzet.zm.org.pl ? Czuję się samotny w swoim rejonie 4. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 29, 2014 14:33 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 11:44
Posty: 2019
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
draco napisał(a):
Czy można prosić o dopisanie projektów z Mokotowa na stronę budzet.zm.org.pl ? Czuję się samotny w swoim rejonie 4.


Prosić można, ale z kolei ja od 10 dni nie mogę się doprosić opisów tych projektów od autorów. W pozostałych dzielnicach nie było z tym raczej problemów, tylko Mokotów jest jakiś inny.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 29, 2014 16:13 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2588
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Dostałem obietnicę od autorki Spokojnej Kazimierzowskiej, że jutro podeśle opis.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 29, 2014 16:32 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 10:12
Posty: 91
draco napisał(a):
axxenfall napisał(a):
Wracając do tematu, dziś na Mokotowie było spotkanie (1 z 3) preselekcyjne projektów na Starym Mokotowie. Najwięcej głosów z 20 omawianych projektów uzyskało uspokojenie ruchu na Kazimierzowskiej z dwukierunkowym ruchem rowerowym na odcinku Narbutta-Rakowiecka (w związku z czym wycofany został projekt samego łącznika). Poza tym raczej przejdzie do etapu głosowania projekt "Chodniki wolne od rowerów" przewidujący ruch dwukierunkowy na Łowickiej, Dąbrowskiego, Narbutta, Wiktorskiej i Wiśniowej. Oba projekty zostały bez wiedzy wnioskodawczyń zwielokrotnione pod względem kosztów (pierwszy dwukrotnie - przede wszystkim ze względu na oszacowanie kosztu wyniesionej tarczy skrzyżowania na 100 tys. zł, drugi bodaj czterokrotnie - głównie ze względu na dodanie zmian w sygnalizacji), niemniej mieszczą się w budżecie obszarowym, choć oba przejść nie mogą - chyba że uda się jeszcze wynegocjować zmiany ich treści.

Pozdrawiam,
Maciek

Na wczorajszym spotkaniu dzielnicowego zespołu ds. budżetu partycypacyjnego omówiono te projekty. Spokojna Kazimierzowska będzie bez wyniesienia skrzyżowania, przez co kosztorys spadł do 121 tys. zł. Chodniki wolne od rowerów zostały zmniejszone o kontrpas na Wiśniowej i kosztują 163490 zł, jeśli dobrze pamiętam końcówkę kwoty.

Czy można prosić o dopisanie projektów z Mokotowa na stronę budzet.zm.org.pl ? Czuję się samotny w swoim rejonie 4. :)


Rozmawiałem wczoraj z Joanną Erbel i mówiła, że wysłała Tobie informacje kilka dni temu. Polecam kontakt osobisty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 29, 2014 18:29 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 11:44
Posty: 2019
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
draco napisał(a):
Rozmawiałem wczoraj z Joanną Erbel i mówiła, że wysłała Tobie informacje kilka dni temu. Polecam kontakt osobisty.


"Informacje", które dostałem od Joanny, liczyły sobie łącznie 29 słów. Tymczasem plan był taki:

Cytuj:
Uważasz, że Twój projekt powinien się znaleźć na tej stronie? Podeślij jego treść - opis, uzasadnienie, kosztorys. Najlepiej, by była to po prostu treść wniosku w formie elektronicznej (bez danych adresowych, ale z nazwiskiem projektodawcy) oraz informacja z Urzędu Dzielnicy na temat ewentualnych zmian na etapie weryfikacji formalnej. Mile widziane także zdjęcia i rysunki, które zobrazują problem i jego rozwiązanie.


Wierzę Wam na słowo, że macie fajne projekty, ale zależy mi na tym, żeby udzielić potencjalnym głosującym pełnej informacji o projektach, na które mają głosować, i umożliwić świadomy wybór, a nie tylko w oparciu o dwuminutowe reklamy, co zdaje się jest założeniem urzędu miasta. Kwestia szacunku dla tego kto ma wybierać. Udało się już w 9 dzielnicach od 13 różnych autorów, więc wierzę że i na Mokotowie ktoś da radę ;-)

I tak, mniej więcej to co wyżej napisałem też Joannie.

Dla Ciebie zrobiłem na zachętę wyjątek, bo chociaż rysunki dostarczyłeś. Ale nie chciałbym żeby się to stało regułą. Nie mam też czasu, żeby stać nad każdym autorem projektu i 3x dziennie się przypominać, naprawdę mam co robić.

Jeśli ktoś ma inny pomysł na stronę informującą o projektach pieszych i rowerowych, uważa że nie trzeba nikomu wyjaśniać po co to uspokojenie ruchu, jaki problem zostanie w ten sposób rozwiązany, i dlaczego tak drogo to kosztuje, nie widzę przeciwwskazań by uruchomił konkurencyjną witrynę.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt maja 30, 2014 11:37 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 10:12
Posty: 91
olek napisał(a):
draco napisał(a):
Rozmawiałem wczoraj z Joanną Erbel i mówiła, że wysłała Tobie informacje kilka dni temu. Polecam kontakt osobisty.


"Informacje", które dostałem od Joanny, liczyły sobie łącznie 29 słów. Tymczasem plan był taki:

Cytuj:
Uważasz, że Twój projekt powinien się znaleźć na tej stronie? Podeślij jego treść - opis, uzasadnienie, kosztorys. Najlepiej, by była to po prostu treść wniosku w formie elektronicznej (bez danych adresowych, ale z nazwiskiem projektodawcy) oraz informacja z Urzędu Dzielnicy na temat ewentualnych zmian na etapie weryfikacji formalnej. Mile widziane także zdjęcia i rysunki, które zobrazują problem i jego rozwiązanie.


Wierzę Wam na słowo, że macie fajne projekty, ale zależy mi na tym, żeby udzielić potencjalnym głosującym pełnej informacji o projektach, na które mają głosować, i umożliwić świadomy wybór, a nie tylko w oparciu o dwuminutowe reklamy, co zdaje się jest założeniem urzędu miasta. Kwestia szacunku dla tego kto ma wybierać. Udało się już w 9 dzielnicach od 13 różnych autorów, więc wierzę że i na Mokotowie ktoś da radę ;-)

I tak, mniej więcej to co wyżej napisałem też Joannie.

Dla Ciebie zrobiłem na zachętę wyjątek, bo chociaż rysunki dostarczyłeś. Ale nie chciałbym żeby się to stało regułą. Nie mam też czasu, żeby stać nad każdym autorem projektu i 3x dziennie się przypominać, naprawdę mam co robić.

Jeśli ktoś ma inny pomysł na stronę informującą o projektach pieszych i rowerowych, uważa że nie trzeba nikomu wyjaśniać po co to uspokojenie ruchu, jaki problem zostanie w ten sposób rozwiązany, i dlaczego tak drogo to kosztuje, nie widzę przeciwwskazań by uruchomił konkurencyjną witrynę.


Joanna potrzebowała pomocy, więc jej pomogłem. Wysłałem do Ciebie przed chwilą uzupełnienia moich projektów, czyli pełne opisy, oraz projekt Joanny. Projekt Kazimierzowskiej zadeklarował przysłać axxenfall. Agata Kowalska nie reaguje na moje zaczepki. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL