Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N sty 19, 2014 14:31 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lip 30, 2010 22:42
Posty: 360
Lokalizacja: Ochota
Zmieścić się w limicie? Pasy na 10 ulicach to pewnie będzie z 500 tyś. Bez ruszania sygnalizacji.

_________________
"A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji." - A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sty 19, 2014 20:28 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 20:53
Posty: 406
aradoslaw napisał(a):
poniżej moja propozycja wniosku do BP na Ursynowie.

Namalowałem do tego mapę, jest dostępna do edycji:

https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zzeJx6ItPLCM.kywH66FdMerk

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sty 19, 2014 21:59 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr sie 27, 2008 12:40
Posty: 245
zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem:

http://www.zm.org.pl/?a=budzet_obywatelski-141

_________________
Ursynowski budżet partycypacyjny na bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe!
http://www.zm.org.pl/?a=bp-142-pasy_ursynow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn sty 20, 2014 9:56 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 9:12
Posty: 93
aradoslaw napisał(a):
Cytuj:
Zamierzam dla Mokotowa napisać w poniedziałek i wtorek projekt odnośnie budowy ścieżki rowerowej wzdłuż Al. Lotników


wydaje mi się, że w tym miejscu lepsze byłyby pasy rowerowe. i tańsze

Pasy rowerowe byłyby tańsze, ale:
1. plan miejscowy przewiduje drogę rowerową;
2. ruch autobusów jest za duży na pasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn sty 20, 2014 13:21 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt lis 18, 2011 13:25
Posty: 164
Ad.1. Należałoby dążyć do zmiany planu. :) Jezdnia jest przewymiarowana, brak lub minimalne parkowanie ułatwiłyby wyznaczenie pasów. Pasy uspokoiłyby ruch samochodowy - przez zmniejszenie szerokości nawet ok 6m pasa.
Ad.2. Ruch autobusów jest niewielki - 24 autobusy/h to ponad 2 razy mniej niż na Krakowskim Przedmieściu. A tam duży ruch autobusowy i również duży rowerowy koegzystują :) Pasy rowerowe nawet poprawią dotychczasowe warunki ewentualnego wyprzedzania rowerzystów przez autobusy, a rowerzystom pozwolą na wygodne poruszanie w godzinach szczytu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn sty 20, 2014 14:52 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Plan miejscowy ma zastosowanie przy wydawaniu pozwoleń na budowę. Pasy rowerowe wdraża się na podstawie projektu organizacji ruchu, nie widzę zatem problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn sty 20, 2014 21:44 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
To teraz ja dla poddierżenia razgawora coś z Pragi wrzucę:

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 140120.jpg

Wrysowałem to, co mi by się przydało jak jeżdżę po okolicy. Na mapie własności terenu, żeby nie było wątpliwości, że te wszystkie skróciki to po miejskim.

Z kawałka do Golędzinowskiej pewnie trzeba będzie zrezygnować, bo to o teren kolejowy zahacza, zostanie dla bumelantów ze ZMIDu.

Nie uwzględniłem remontu alejek w Parku Praskim, ani objazdu bud przy rondzie Starzyńskiego, bo to raczej większa kasa, a temat na tyle niekontrowersyjny, że powinien się sam zrobić.

Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, to chętnie uzupełnię.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sty 21, 2014 10:23 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 9:12
Posty: 93
miroslavka napisał(a):
Ad.1. Należałoby dążyć do zmiany planu. :) Jezdnia jest przewymiarowana, brak lub minimalne parkowanie ułatwiłyby wyznaczenie pasów. Pasy uspokoiłyby ruch samochodowy - przez zmniejszenie szerokości nawet ok 6m pasa.
Ad.2. Ruch autobusów jest niewielki - 24 autobusy/h to ponad 2 razy mniej niż na Krakowskim Przedmieściu. A tam duży ruch autobusowy i również duży rowerowy koegzystują :) Pasy rowerowe nawet poprawią dotychczasowe warunki ewentualnego wyprzedzania rowerzystów przez autobusy, a rowerzystom pozwolą na wygodne poruszanie w godzinach szczytu.

Ad.1. Zejdź na ziemię i spróbuj zmienić plan miejscowy.
Ad.2. Na Wałbrzyskiej i Lotników jest spory lokalny ruch samochodów, którego nie usuniesz. Znajdź chociaż kilku nowych chętnych do jazdy po tej ulicy. Pasy rowerowe są dla "młodych, wysportowanych mężczyzn" nie bojących się jadącego obok autobusu lub jadącego 80 km/h samochodu. Tych nie trzeba przekonywać do jazdy rowerem i będą jeździć po ulicach niezależnie od istnienia infrastruktury. Pomyśl jednak o pozostałych. To dla nich trzeba budować bezpieczne drogi do poruszania się rowerami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sty 21, 2014 12:56 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt lis 18, 2011 13:25
Posty: 164
O tym już dyskutowaliśmy. :) viewtopic.php?f=1&t=2960&hilit=lotnik%C3%B3w&start=20#p25731
Lokalność tego ruchu wydaje mi się wątpliwa - tak jak w przypadku Kazimierzowskiej w godzinach szczytu. Wg Ciebie ten tranzyt należy tu pozostawić i jeszcze pozwalać na jazdę 80km/h. Wg mnie nie.

Gdyby wymusić przestrzeganie prędkości (np. esowanie, szykany, zwężenie pasa ruchu), to jazda obok pasami rowerowymi okazałaby się przyjemna nawet dla żółtodzioba. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sty 21, 2014 16:49 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt maja 27, 2011 8:40
Posty: 36
olek napisał(a):
To teraz ja dla poddierżenia razgawora coś z Pragi wrzucę:

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 140120.jpg

Wrysowałem to, co mi by się przydało jak jeżdżę po okolicy. Na mapie własności terenu, żeby nie było wątpliwości, że te wszystkie skróciki to po miejskim.

Z kawałka do Golędzinowskiej pewnie trzeba będzie zrezygnować, bo to o teren kolejowy zahacza, zostanie dla bumelantów ze ZMIDu.

Nie uwzględniłem remontu alejek w Parku Praskim, ani objazdu bud przy rondzie Starzyńskiego, bo to raczej większa kasa, a temat na tyle niekontrowersyjny, że powinien się sam zrobić.

Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, to chętnie uzupełnię.


To co na Pradze ja bym chciał aby zostało dokończone, to:
Przejazd przez Szwedzką (jest chyba na to projekt?)
Wymiana płyt chodnikowych na asfalt na DDRiP oraz remont chodnika (fragmenty na Solidarności pomiędzy Szwedzką a Targową) Zagadką jest dla mnie, czemu ten odcinek jest tak "poszatkowany" jeśli chodzi o rodzaj nawierzchni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL