Fajnie, tam jest faktycznie tak szeroko, że można bez problemu wyznaczyć pasy dla rowerów.
Cytuj:
Z kolei na rysunku 11b jest 1,75+3,5, co sumowałoby się do 10,5m.
Tam można by wyznaczyć dodatkowo jeszcze pas postojowy (dopiero kawałek dalej takowy się pojawia), po co pasy po 5 metrów ?
Cytuj:
Zastanawiające jest zakończenie wjazdem na "proj. śc. row." Czy to będzie pierwszy warszawski pas rowerowy kończący się wjazdem na trawnik?
Nie, wychodzi, że to będzie się łączyć ze ścieżką wzdłuż Nowolazurowej. Ona już powstaje, więc pewnie będzie wcześniej niż te pasy. Natomiast właśnie zastanawia mnie, że ten projekt nie jest do końca spójny z projektem Nowolazurowej... M.in. jest odwrócona kolejność ciągu pieszego i rowerowego w tunelu pod torami i to przejście z pasów rowerowych w ścieżkę wygląda trochę inaczej.