olek napisał(a):
Trzeba by pouzgadniać liczby pasów ruchu przed/za skrzyżowaniem,
Na dole lewy pas w kierunku Książęcej powinien być do skrętu w lewo - zdaje się, że mieli sprawdzić w terenie natężenia, by zweryfikować, czy będzie OK. Na górze bym po prostu zlikwidował jeden z pasów na wprost (najchętniej przy okazji przesuwając pas do skrętu, tak by powstało miejsce na wysepkę dla pieszych).
Cytuj:
choć i teraz tak jest w jednym miejscu, z Książęcej w stronę Żurawiej przy przecięciu Nowego Światu.
Może to też okazja, by to uporządkować? Np. pozostawiając lewy pas tylko do skrętu w lewo.
Cytuj:
Na tym samym wlocie można by po prawej podsunąć linię zatrzymania nieco bliżej sygnalizatora - albo zrobić ją lekko na ukos, albo wysunąć prawy pas bardziej do przodu niż lewy.
To dobry pomysł, tym bardziej, że tam OIDP jest zielona strzałka.
Zastanowiłbym się jeszcze nad zjazdem z pasa na ścieżkę przed światłami, tak jak było to przewidziane w większości innych projektów.
Pozdrawiam,
Maciek
_________________
Pozostanie po nas
..............|
................Włóczykije euta smutna legenda,
.-....__...|
.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.że wciąż nas uczono
...........|_________________________________
uczyć się na błędach.
..........(Włodzimierz Ścisłowski)