zm.org.pl http://forum.zm.org.pl/ |
|
Ścieżki rowerowe w Śródmieściu http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=2703 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | ajarmoniuk [ N sty 27, 2013 22:41 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Zezwolenie na ruch pod prąd na jednokierunkowych bez malowania wydzielonego pasa też jest sprzeczne z dogmatami inżyniera Galasa. |
Autor: | em c [ Cz lut 07, 2013 23:20 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Bardzo mnie interesuje reakcja Galasa na owe łamanie jego dogmatów, bo jakoś będzie musiał się do tej koncepcji odnieść i nawet, jeśli będzie chciał wykazać jej niesłuszność w kwestii pasów dla rowerów i miejsc parkingowych, to wydaje mi się, że nie wystarczy już "bo ja tak mówię" a innych 'argumentów' za bardzo nie ma. |
Autor: | Hermes [ N lis 10, 2013 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Swoją drogą parę dni temu pełnomocnik na fcb wrzucił projekt DDR wzdłuż waryńskiego. http://www.sendspace.com/file/hg1rks http://www.sendspace.com/file/r4lzqv http://www.sendspace.com/file/hprpm4 Ktoś to oglądał, komentował, wysyłał uwagi? Ja nie rozumiem, co ma się dziać na placu konstytucji oraz wnioskował bym o przejazd pod normalnym kątem przy Zebra Tower. |
Autor: | draco [ N lis 10, 2013 15:12 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Hermes napisał(a): Swoją drogą parę dni temu pełnomocnik na fcb wrzucił projekt DDR wzdłuż waryńskiego. http://www.sendspace.com/file/hg1rks http://www.sendspace.com/file/r4lzqv http://www.sendspace.com/file/hprpm4 Ktoś to oglądał, komentował, wysyłał uwagi? Ja nie rozumiem, co ma się dziać na placu konstytucji oraz wnioskował bym o przejazd pod normalnym kątem przy Zebra Tower. Tak, poruszałem na spotkaniu wszystkie te wątpliwości. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na poprawiony projekt ul. Waryńskiego wraz z przesuniętą drogą rowerową pod zebrą, wjazdem na Pole Mokotowskie, nie wpuszczaniem rowerzystów pod prąd na ul. Polną itp. |
Autor: | axxenfall [ N lis 10, 2013 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Jeżeli dobrze odczytuję, że przebudowują przystanek autobusowy przy Metrze Politechnika, powinno go poszerzyć do maksimum, a nie zostawiać jezdnię o szerokości 3,4 m w tym miejscu. Tak wciąż ludzie czekający, wsiadający i wysiadający wciąż nie będą się mieścić na chodniku. Pozdrawiam, Maciek |
Autor: | em c [ Wt lis 12, 2013 11:57 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Fajnie, że będą przejścia dla pieszych z ddr na wszystkich ulicach przy rondzie Jazdy Polskiej. Największe wątpliwości mam co do ddr przy metrze politechnika (strona zachodnia Waryńskiego) będzie ultra ciasno a ruch pieszych jest tam ogromny. Oraz: o ile dobrze czytam plan to w planach jest miejscowe zmniejszenie jezdni (zakładam, że z jedni odjęty zostanie zakreskowany fragment pasa)? dlaczego zatem nie zwęzić jezdni na całej długości od skrzyżowania z Nowowiejską? Co do placu konstytucji to spytałem na Fejsie o to czy budowana ddr będzie dociągnięta do tej zaczynającej się przy ul. Koszykowej, odpisał: Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej napisał(a): Posadzka pl. Konstytucji jest pod ochroną konserwatora. Rowerzyści będą mogli pokonać plac po ciągu pieszo-rowerowym. patrząc na plan to chyba cały plac będzie oznaczony jako ten ciąg. |
Autor: | olek [ Śr gru 04, 2013 7:21 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Ze względu na dość przypadkowe przypisywanie terenu Pola Mokotowskiego do różnych dzielnic, wydzieliłem posty o budowie murów przez ZOM do odrębnego wątku o Polu: viewtopic.php?f=1&t=398 |
Autor: | olek [ Śr lut 19, 2014 17:10 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Projektów pasów rowerowych na Miodowej: http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... iodowa.zip |
Autor: | Maćkofff [ Pt lut 21, 2014 1:56 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
dalej brak możliwości skrętu w lewo z Kapucyńskiej? |
Autor: | Raffi [ Pt lut 21, 2014 11:09 ] |
Tytuł: | Re: Ścieżki rowerowe w Śródmieściu |
Propozycja opinii: Stowarzyszenie Zielone Mazowsze opiniuje projekt pozytywnie, z następującymi uwagami: 1) Dopuścić możliwość skrętu w lewo rowerom z ulicy Kapucyńskiej w Miodową w kierunku pl. Krasińskich (kierunek północny) analogicznie do rozwiązania zastosowanego na skrzyżowaniu ulic Miodowej i Schillera. 2) Dopuścić możliwość skrętu w lewo rowerom z ulicy Miodowej (z północy) w Kapucyńską oraz z ulicy Miodowej (z południa) w ulicę Kapitulną analogicznie do rozwiązania zastosowanego na skrzyżowaniu ulic Miodowej i Schillera. 3) Rozważyć możliwość zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ul. Miodowej i Senatorskiej w taki sposób by pas do skrętu w prawo na ulicy Miodowej (północny wlot skrzyżowania) wykształcał się po prawej stronie pasa do jazdy na wprost i w lewo – zmiana ta korzystnie wpłynie na ruch rowerów i autobusów w relacji na wprost, gdyż zniknie konieczność wykonywania niebezpiecznego manewru zmiany pasa ruchu w lewo. 4) Dublowanie znaku B-21 przed skrzyżowaniem ul. Miodowej i Kapucyńskiej uznajemy za zbędne. Usunięcie zdublowanego znaku pozwoli na likwidację jednego przewężenia w chodniku spowodowanego obecnością słupka, co pozytywnie wpłynie na komfort ruchu pieszych. 5) Za szczególnie pozytywną cechę projektu uznajemy wyniesione przejścia dla pieszych przez ulice Schillera i Kapucyńską – rozwiązanie to w pełni popieramy. Należy jednak zadbać o to by przejście z chodnika na przejście dla pieszych nie zmuszało pieszych do pokonywania jakichkolwiek uskoków, czy różnic wysokości (w szczególności przykrawężnikowych rynienek kanalizacyjnych). |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |