Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr sie 22, 2012 10:29 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 21:53
Posty: 405
Uszkodzenia nawierzchni DDR w Al. J.P II

http://www.panoramio.com/photo/77506534
Obrazek

Wysyłam wniosek do ZDM o pilną naprawę nawierzchni.

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr wrz 05, 2012 15:31 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 21:53
Posty: 405
~Kris napisał(a):
Uszkodzenia nawierzchni DDR w Al. J.P II

http://www.panoramio.com/photo/77506534
Obrazek

Wysyłam wniosek do ZDM o pilną naprawę nawierzchni.


Jest reakcja ZDM. Wygląda na rzeczową i konstruktywną.

Obrazek

Drogi rowerowe - nawet w Śródmieściu - mogą być lepsze.
Trzeba tylko czasem zsiąść z roweru, zrobić zdjęcie, i wysłać maila z wnioskiem!

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 27, 2012 19:37 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 23, 2008 18:51
Posty: 118
Lokalizacja: Stolica - zachodnie centrum
Ddr w al. JP II jest w trakcie naprawy :)

_________________
"Lobby rowerowe jest bardzo silne i zaborcze" - Janusz Galas, Inżynier Ruchu m.st. Warszawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 27, 2012 19:59 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 21:53
Posty: 405
Pawrzes napisał(a):
Ddr w al. JP II jest w trakcie naprawy :)


Dzięki za info : )
Wrzuć fotkę jak skończą. U mnie na Ursynowie naprawy nawierzchni z kostki najczęściej są robione byle jak. Ciekaw jestem jak będzie w Śródmieściu.

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn sty 07, 2013 21:52 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt paź 28, 2011 12:45
Posty: 103
Zgodnie z planami pod koniec roków miała być gotowa analiza pasów rowerowych w centrum.
Czy ktoś coś już wie na ten temat?

...Na razie analizujemy
Cytuj:
...Dodaje, że analizy mają być gotowe pod koniec roku,...

_________________
--
rowerem.info.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 24, 2013 23:22 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 11:44
Posty: 2017
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
sansan napisał(a):
Zgodnie z planami pod koniec roków miała być gotowa analiza pasów rowerowych w centrum.
Czy ktoś coś już wie na ten temat?


Dogłębnie nie analizowałem, dzisiaj dostałem, ale raczej szału nie ma:

http://zm.org.pl/download/projekty/centrum-12c/

W większości z zakresu opracowania zostały wyłączone ulice, na których jest sens robić pasy (Koszykowa - Piękna, Żelazna, Bonifraterska, Krucza itp.). W związku z czym projektant pracowicie wyliczył, że np. aby wytyczyć pasy na ul. Nowolipki, należałoby zlikwidować 95 miejsc parkingowych. I temu podobne cenne obserwacje.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 25, 2013 0:39 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt lis 18, 2011 14:25
Posty: 164
Cytuj:
Zezwolenie na ruch po chodniku
Zmianie powinien ulec również fikcyjny, nierespektowany przez rowerzystów oraz bez konsekwencji prawnych przez policję, przepis zakazujący jazdy po chodniku.(...)
Najbardziej uciążliwym problemem z jakim borykają się rowerzyści poruszający się chodnikiem a przede wszystkim piesi są parkujące pojazdy, które nagminnie łamią art. 47 Ustawy Prawo o ruchu drogowym, umożliwiający parkowanie na chodniku pod warunkiem, że szerokość chodnika (... jest) nie mniejsza niż 1,5 m.


WTF :shock: Pewnie znieśmy zakaz, a rowerzyści już będą mogli legalnie i "wygodnie" przejechać przez centrum. :? Kto obmyślił coś takiego? (Szczególnie, że tematem opracowania są lokalne ulice)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt sty 25, 2013 9:30 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2581
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
olek napisał(a):
W większości z zakresu opracowania zostały wyłączone ulice, na których jest sens robić pasy (Koszykowa - Piękna, Żelazna, Bonifraterska, Krucza itp.).


A już się bałem, że te ćwierć miliona zostanie wydane w sposób efektywny. Z tego co widzę, na plus jest przynajmniej zalecanie wszędzie ograniczania prędkości do 30km/h i stosowania wyniesionych tarcz skrzyżowań. Nie uwzględniono też prawa Galasa dot. kontrapasów przy miejscach parkingowych.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sty 27, 2013 19:04 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr sie 27, 2008 13:40
Posty: 245
Przejrzałem ten dokument. Poza tym co już zostało powiedziane (nieszczęsne rowery na chodniku czy wyłączenie z opracowania niektórych ulic) koncepcja wydaje się sensowna - poprzez wprowadzanie w wielu miejscach ograniczenia do 30 km/h i środków uspokojenia ruchu

Kluczowe i zastanawiające są dwie kwestie:
1) BDiK zamawia koncepcję, która implicite zakłada, że parkowanie równoległe na jezdni jest zgodne z prawem. Czyli inaczej niż inżynier ruchu. To w sumie absurd. Czy to znaczy, że Galas nagle zmieni zdanie w kwestii pasów rowerowych przy miejscach parkingowych? Czy powie, że koncepcja, która została zamówiona przez BDiK błędnie interpretuje przepisy i zostały wyrzucone w błoto pieniądze podatników?



2)Czy będzie odwaga, żeby w wielu miejscach likwidować miejsca parkingowe? Szczerze mówiąc - nie wydaje mi się. I w ogóle robiąc coś takiego trzeba mieć pomysł jak to zrobić, żeby ludzie to zaakceptowali. Żeby się nie skończyło, że zrobią na jednej ulicy, ludzie się będą buntować, a potem władza powie, że przecież mieszkańcy nie chcieli.

a tak na marginesie, to ciekawe jest, że cała koncepcja (nie tylko realnie, ale też formalnie) jest sposobem dostosowania Śródmieścia do Veturilo, tak jakby władze nie rozumiały, że użytkownicy Veturilo to jedynie część tych, którzy rowerem jeżdżą przez centrum, i to zdaje się - stosunkowo niewielka.

_________________
Ursynowski budżet partycypacyjny na bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe!
http://www.zm.org.pl/?a=bp-142-pasy_ursynow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sty 27, 2013 23:22 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Wt kwi 05, 2011 17:11
Posty: 149
aradoslaw napisał(a):
a tak na marginesie, to ciekawe jest, że cała koncepcja (nie tylko realnie, ale też formalnie) jest sposobem dostosowania Śródmieścia do Veturilo, tak jakby władze nie rozumiały, że użytkownicy Veturilo to jedynie część tych, którzy rowerem jeżdżą przez centrum, i to zdaje się - stosunkowo niewielka.

Niewielka, ale to jest tak jakby "inwestycja" w interesy miasta a nie osób po nim jeżdżących. To będzie medialne, ale nie do końca tak praktyczne, jakby mogło być. Tak mi to wygląda...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL