Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz mar 27, 2014 19:32 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr kwi 25, 2012 6:14
Posty: 33
Lokalizacja: Bemowo
Pewnie reszta ma problem z obsługą konta pocztowego:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz mar 27, 2014 21:53 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 19:39
Posty: 416
Granacik napisał(a):
Pewnie reszta ma problem z obsługą konta pocztowego:)


Tak mi się przypomniało z pracy w urzędzie, że jak któremukolwiek imbecylowi wysyłałem mejla, to on to drukował, a przy najbliższej okazji żądał podpisania :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt mar 28, 2014 8:09 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
PMN76 napisał(a):
Tak mi się przypomniało z pracy w urzędzie, że jak któremukolwiek imbecylowi wysyłałem mejla, to on to drukował, a przy najbliższej okazji żądał podpisania :roll:

O, i to się nazywa właściwe podejście do kultury kancelaryjnej! :mrgreen:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 12:35 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
MB napisał(a):
olek napisał(a):
A tu trochę więcej przemyśleń radnego Marka Bojanowicza:
http://tustolica.pl/obozowa-jak-nowa-ra ... ziom_66746

:? Przeczytałem, ale chyba sobie daruję komentarz...
Może tylko jedno, jak ktoś marudzi że nie może skręcić samochodem w lewo od strony centrum, to co mu szkodzi jechać np. Górczewską i Deotymy ?

Jak widać, szkodzi -- nie będzie mógł, jak przywykł, bez odpuszczania z gazu. Jego genialne pomysły na te bolączkę: wprowadzić lewoskręt, zlikwidować pasy rowerowe i przejście dla pieszych...
Wydawało mi się naiwnie, że radny jest przedstawicielem mieszkańców, nie samego siebie. Ale, niestety, byłem w błędzie.
Kiedy wybory samorządowe? :mrgreen:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So kwi 05, 2014 5:43 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr kwi 25, 2012 6:14
Posty: 33
Lokalizacja: Bemowo
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... s=og.likes


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So kwi 05, 2014 8:17 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
olek napisał(a):
A tu trochę więcej przemyśleń radnego Marka Bojanowicza:
http://tustolica.pl/obozowa-jak-nowa-ra ... ziom_66746

Kiedy wybory samorządowe? :mrgreen:

Świetlane postaci atakują... :twisted:
-NIE- napisał(a):
Przetargi
Sikorski [Wiesław] był także burmistrzem warszawskiego Bemowa. Z tamtego okresu ciążą na nim zarzuty o niegospodarność. W wyniku rządów Sikorskiego samorząd bemowski miał stracić ok. 15 mln zł tytułem bezprzetargowego (i po zaniżonych cenach) opylania działek. Wraz z Sikorskim do urzędu napłynęli inni ludzie "z Bemowa". W sumie 14 osób, w tym Marek Bojanowicz, dyrektor administracyjno-ekonomiczny w URPL. Przeszłość Bojanowicza związana jest z Wiesławem Sikorskim. W czasach "bemowskich przetargów" Bojanowicz był gminnym skarbnikiem.
W 2003 r. ogłoszono przetarg na wdrożenie systemu nadzoru nad urządzeniami medycznymi, w tym na dostawę sprzętu komputerowego dla URPL. Wartość zamówienia: 1 374 600 euro. Specyfikację do przetargu na przełomie maja i czerwca pisał Wydział Informatyki URPL z pomocą ekspertów UE z Hiszpanii. W lipcu dyrektorem ekonomicznym został Marek Bojanowicz. Według nowego statutu URPL Wydział Informatyki podlega dyrektorowi ekonomicznemu. Wtedy właśnie zmieniono specyfikację przetargu. Zmiany w gotowym projekcie trwały do listopada 2003 r. Do przetargu
ostatecznie stanęło tylko dwóch oferentów, w tym firma MCX Systems. W lutym 2004 r. przetarg rozstrzygnięto. Wygrała firma MCX.
Ta sama MCX Systems komputeryzo-wała za Sikorskiego i Bojanowicza także Urząd Gminy Bemowo. 23 lipca 2004 r. wysłałam do urzędu faks z pytaniami o przetarg za 1 374 600 euro. Natychmiast otrzymałam telefon z URPL. Zadzwonił... pan Bojanowicz. Poinformował mnie, że z przetargiem miał niewiele wspólnego, bo specyfikację przygotowywali jego poprzednicy. Klasyka. Obiecał wysłać odpowiedzi na moje pytania jeszcze tego samego dnia. Do momentu oddania artykułu do druku żadnej odpowiedzi z URPL nie otrzymałam.

Przecież taki byznesmen tramwajem z plebsem jeździł nie będzie...

Próbka retoryki złotoustego...
Napuszczanie kombatantów na rozwiązania komunikacyjne???

Chyba trzeba go będzie popytać mailowo... :mrgreen:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So kwi 05, 2014 15:07 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 21, 2010 21:03
Posty: 277
12 tysięcy osób w sierpniu 1939?!

Swoją drogą - oświadczenie majątkowe się nie wczytuje; czy ktoś wie może, czy p. Bojanowicz mieszka na Woli?

_________________
Powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne stanowisko. Nie może być uznawana za oficjalne lub nieoficjalne stanowisko jednostki, organizacji bądź firmy z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N kwi 06, 2014 7:35 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr kwi 25, 2012 6:14
Posty: 33
Lokalizacja: Bemowo
Tu masz oświadczenie majątkowe radnego Bojanowicza(rocznik 53)z 2013 roku:
1.Dom 145 m2(wartość 1 700 000 zł)
2.Mieszkanie 82 m2(wartość 700 000 zł)
3.Mieszkanie 40 m2(wartość 200 000 zł)
4.Dwa samochody(2011 i 2005)-bardzo skromnie jeśli chodzi o liczbę samochodów...
5.Roczny dochód ok.170 000 rocznie
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/063 ... nowicz.pdf


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N kwi 06, 2014 8:48 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
Granacik napisał(a):
Tu masz oświadczenie majątkowe radnego Bojanowicza(rocznik 53)z 2013 roku:
(...)
4.Dwa samochody(2011 i 2005)-bardzo skromnie jeśli chodzi o liczbę samochodów...
(...)
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/063 ... nowicz.pdf

Bo ma tylko dwa półdupki, jeden wozi jednym, drugi -- drugim? :mrgreen:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 11, 2014 14:27 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... #LokWawTxt
Cytuj:
Remont Obozowej później. Dla radnych ważni są tylko kierowcy
Jarosław Osowski 2014-04-11, ostatnia aktualizacja 2014-04-10 21:45:02
Blamaż radnych Woli, którzy dla wygody kierowców, a kosztem bezpieczeństwa pasażerów i rowerzystów
torpedują oczekiwany remont ulicy Obozowej. Projekt jest "nieproobywatelski" - twierdzą. Dlaczego? Bo nie przewiduje poszerzenia jezdni.

Plan zmian na głównej ulicy Koła dawno już przeszedł konsultacje. Tramwaje Warszawskie zdobyły dla niego zgodne poparcie urzędów i organizacji pozarządowych. Spółka ma też dotację UE, którą trzeba rozliczyć do końca przyszłego roku.
Wytyczona przed wojną linia tramwajowa ma być wyciszona trawą, a ruch na niej przyspieszony. Skorzystają na tym nie tylko mieszkańcy Koła, ale też jadący do centrum pasażerowie z Bemowa i Boernerowa. Dziś przed ul. Deotymy tramwaje tracą nawet dwie minuty z powodu sygnalizacji świetlnej, która ułatwia przejazd samochodom. Zmieni się układ torów w rejonie pętli na Kole - wjazd na nią zostanie przesunięty od strony Bemowa, a wyjazd - do ul. Księcia
Janusza. Na Obozowej powstaną szerokie platformy przystankowe. Skończy się więc wysiadanie z tramwajów prosto na jezdnię. Ta jest za wąska, by wytyczyć na niej dwa pasy ruchu (wielu kierowców i tak próbuje się tam wyprzedzać!), ale odpowiednio szeroka, by zmieścił się pas dla rowerzystów.

Radni: asfaltować, betonować
Wolscy radni nie chcą jednak o tym słyszeć. Protest przeciwko remontowi Obozowej jednogłośnie przyjęły wszystkie kluby: PO, PiS i SLD. Stanowisko przeforsowała Platforma Obywatelska, co w czasach, gdy warszawiacy masowo przesiadają się na rowery, jest dla tej partii kompromitacją. Z protokołu obrad wynika, że projekt Tramwajów Warszawskich radny Marek Bojanowicz z PO "uznał za nieproobywatelski, niespójny i stwarzający zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym". Według samorządowców zWoli "zwężenie pasa drogowego dla ruchu samochodowego na ul. Obozowej znacznie ograniczy przepustowość ulicy". Poszerzanie jezdni musiałoby się jednak odbyć kosztem chodnika, miejsc parkingowych i szpaleru drzew.
W rozmowie z "Wyborczą" radny Bojanowicz precyzuje, że potrzebne są dodatkowe pasy do skręcania w lewo na skrzyżowaniach. Protestuje przeciw likwidacji przystanku przy Magistrackiej. Tyle że o tym zamiarze wiadomo już od 2011 r., sąsiedni znajduje się tylko 170 m dalej przy ul. Majakowskiego, a zwykle odległość między przystankami wynosi minimum 300 m. Długość nowej wysepki przystankowej wyniesie 66 m i będą zejścia na obu jej końcach.
Radny domaga się, by zamiast siania trawy na torach wyłożyć je betonem, po którym jeździłyby karetki i straż pożarna.
Tak to zrobiono m.in. na Targowej i Filtrowej, które wyglądają teraz koszmarnie. Na Obozowej wentylem bezpieczeństwa w razie akcji ratowniczej ma być pas rowerowy. Bojanowicz, który przedstawia się jako organizator rajdów po Puszczy Kampinoskiej, przekonuje, że osobny pas dla cyklistów na Obozowej "jest planowany na siłę", bo nikt - jego zdaniem - nie ma tu potrzeby jeździć na rowerze. Ciekawe jednak, że były naciski o uruchomienie na Kole wypożyczalni Veturilo. Na koniec radny chwali się, że dla swoich argumentów w zeszłym tygodniu zyskał poparcie dpowiedzialnego za komunikację wiceprezydenta miasta Jacka Wojciechowicza (inni uczestnicy tego spotkania tak tego nie odebrali). Zapowiada też protesty mieszkańców Koła.

Samochód z kierowcą i tramwaj pełen pasażerów
Co to może oznaczać? Rzecznik Tramwajów Warszawskich Michał Powałka twierdzi wprawdzie, że spółka nie planuje zmian w projekcie, ale dodaje, że "rozmowy są w toku" i informuje o kolejnym przesunięciu remontu. Prace na Obozowej miały być podzielone na dwa etapy: pierwszy między Płocką a al. Prymasa Tysiąclecia od września do połowy listopada, a w następnym sezonie budowlanym - do pętli na Kole. Cała inwestycja ma się jednak odbyć w 2015 r.
Miejscy społecznicy dowodzą o zacofaniu komunikacyjnym radnych. Maciej Sulmicki z Zielonego Mazowsza krytykuje dążenie do "nieśmiertelnej przepustowości" jezdni: "Wielokrotnie dostarczało to dowody na śmiertelność ludzi
próbujących przejść przez ulice wysokiej przepustowości". W "Wyborczej" pisaliśmy o wypadkach w miejscu, gdzie Obozowa rozszerza się do dwóch pasów za zakrętem przyWawrzyszewskiej. Piesi próbują tam przemknąć pomiędzy rozpędzającymi się samochodami na przystanek tramwajowy. Przepustowości nie powinno się poza tym liczyć w samochodach wiozących do centrum zazwyczaj tylko kierowcę, a w osobach, które mogłyby być przewożone sprawniej przez bardziej ekologiczne tramwaje czy rowery.
Z kolei walczący o poprawę warunków ruchu Siskom wytyka, że poszerzenie skrzyżowań Obozowej na Kole i tak by niczego nie poprawiło. Dalej ulica prowadzi przez wąski przejazd pod wiaduktem kolejowym, a kończy się jednym pasem ruchu na Młynarskiej przed Wolską. W dodatku kierowcy mają już równoległe, składające się z aż trzech pasów jezdnie na Górczewskiej i trasie ekspresowej S8. Michał Powałka z Tramwajów Warszawskich podsumowuje:
- Radni chcieliby zachować na Obozowej stan obecny, my uważamy, że liczy się tam przede wszystkim
bezpieczeństwo.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL