Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr kwi 18, 2012 9:09 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 19:39
Posty: 416
Pewien nie jestem, bo jak tamtędy jechałem to rzeczywiście wszystko było wyłączone i nie zwracałem szczególnej uwagi na takie szczegóły.
Ale ponieważ jutro też się będę tamtędy prawdopodobnie przemieszczał, to zdam relację.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr kwi 18, 2012 10:58 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz lis 25, 2010 17:48
Posty: 111
Lokalizacja: dziura między Legionowem a Modlinem
A mnie tylko zastanawia, po co światła na skrzyżowaniu drogi, którą prawieże nic nie jeździ, z drogą, którą prawieże nic nie jeździ...

_________________
Je ne suis pas écologiste.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr kwi 18, 2012 11:06 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt lis 18, 2011 13:25
Posty: 164
:twisted: Odsyłam do wątkiu Uspokojenie ruchu, a wszystko stanie się jasne.

PMN76 napisał:
Cytuj:
W kwestii nadużywania sygnalizacji świetlnej zamiast uspokojenia ruchu, są pewne poszlaki "skąd to tak"

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,11560722,CBA_wchodzi_do_ZDM_i_ratusza__Podejrzenie_korupcji.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn cze 18, 2012 9:10 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 48658.html
Cytuj:
30 czerwca koniec budowy
Trasa na ukończeniu, na tramwaje poczekamy

Na części tramwajowej mostu Marii Skłodowskiej-Curie lada dzień mają pojawić się tory. Koniec budowy zaplanowano na koniec tego miesiąca. Tramwaje nową trasą pojadą jednak najwcześniej pod koniec roku.

Jak zapewniają przedstawiciele Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych, prace na przeprawie tramwajowej mają się zakończyć do 30 czerwca.
- Prowadzone są zgodnie z harmonogramem. Na części tramwajowej mostu trwa betonowanie, następnie układane będą tory, zbudowany zostanie chodnik i ścieżka rowerowa oraz ustawione bariery - przekonuje Małgorzata Gajewska, rzeczniczka prasowa ZMID.

Wykończenia na trasie
Gotowa jest konstrukcja wiaduktu w ulicy Modlińskiej. Drogowcom pozostało jeszcze ułożyć na nim nawierzchnię, ustawić bariery i ekrany akustyczne.
Po wykonaniu tych wszystkich prac zacznie się procedura odbioru.
- Do 31 lipca będziemy musieli przygotować niezbędną dokumentację do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie - wyjaśnia Małgorzata Gajewska, rzeczniczka prasowa ZMID.
Następnie do akcji wkroczy nadzór budowlany, który najpierw sprawdzi poprawność złożonych dokumentów, a później przeprowadzi komisję na przeprawie. Jeżeli w obu przypadkach wyniki kontroli będą pozytywne, inspektor wyda zgodę na użytkowanie części tramwajowej mostu.
Opisane procedury mogą potrwać kilka tygodni.

Tramwajem tylko do Myśliborskiej...
Nawet jeśli część tramwajowa zostanie oddana do użytku na przełomie sierpnia i września, to na pierwsze tramwaje poczeka kilka miesięcy.
Za ułożenie torów na samym moście odpowiada ZMID. Natomiast za położenie ich dalej - do ulicy Myśliborskiej - oraz za zainstalowanie sieci trakcyjnej na całej długości trasy odpowiadają Tramwaje Warszawskie. Mozolnie toczące się prace projektowe czy przygotowania do ogłoszenia przetargu spowodowały, że umowę na wykonanie wszystkich prac TW podpisały dopiero w lutym tego roku. Jak informuje rzecznik spółki Michał Powałka, prace zlecone przez nich mają zakończyć jesienią.
To oznacza, że tramwaje pojadą nową trasą nie wcześniej niż pod koniec roku. Zanim to nastąpi, tę część również czeka procedura odbiorów.
Na razie mieszkańcy Białołęki mogą tylko cierpliwie czekać na dzień, w którym do domu odwiozą ich składy dwukierunkowe. Na razie do Warszawy zostanie sprowadzonych sześć takich, z bydgoskiej PESY.

... a kiedy do Winnicy? Nie wiadomo
Odcinek od Metra Młociny przez most Marii Skłodowskiej-Curie do ulicy Myśliborskiej to tylko zalążek wielkich tramwajowych planów miasta.
Według nich po otwarciu mostu mieliśmy tramwajem dojechać do ulicy Mehoffera, a w kolejnych latach do Winnicy. Pierwotnie ten pierwszy odcinek miał zostać oddany w 2011 roku, później termin zmieniono na 2012 rok. W lipcu ubiegłego roku Samorządowe Kolegium Odwoławcze po protestach mieszkańców uchyliło decyzję środowiskową wydaną przez prezydent miasta. Obecnie toczy się procedura odwoławcza.

Ostra zima, fale powodziowe
Budowa mostu Północnego, nazwanego później przez radnych oficjalnie, ale niezgodnie z wynikiem konsultacji społecznych mostem Marii Skłodowskiej-Curie, rozpoczęła się w 2009 roku.
Po drodze nie brakowało kłopotów - kolejne fale powodziowe, problemy z dostarczeniem przęsła czy ostra zima.
Pierwotnie umowa zobowiązywała wykonawcę do zakończenia prac do 21 grudnia ubiegłego roku. Tego dnia Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych podpisał aneks, który przedłużył ten termin do końca czerwca tego roku.
Częścią drogowcą kierowcy pojechali pod koniec marca 2012. Na przeprawie, wyczekiwanej przez mieszkańców Białołęki, zorganizowano festyn i pokaz sztucznych ogni.
bf/mz

Bardziej przydałaby się teraz droga rowerowa...

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N cze 24, 2012 9:14 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): So wrz 10, 2011 8:56
Posty: 10
Cytuj:
- Do 31 lipca będziemy musieli przygotować niezbędną dokumentację do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie - wyjaśnia Małgorzata Gajewska, rzeczniczka prasowa ZMID.
Następnie do akcji wkroczy nadzór budowlany, który najpierw sprawdzi poprawność złożonych dokumentów, a później przeprowadzi komisję na przeprawie. Jeżeli w obu przypadkach wyniki kontroli będą pozytywne, inspektor wyda zgodę na użytkowanie części tramwajowej mostu.
Opisane procedury mogą potrwać kilka tygodni.


Albo kilka miesięcy, bo ktoś zapomni włożyć do teczki jednego dokumentu.
Nie będę zaskoczony, jeśli otwarcie odbędzie się np. w grudniu.

Krzysztof

_________________
Krzysztof Olszak
oelka.a.yahoo.com .a. = @
Rower: Kolej na rower


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 03, 2012 14:15 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 50490.html
Cytuj:
budowa mostu skłodowskiej-curie
Tramwajowa przeprawa mostu złapała opóźnienie
Zgodnie z umową, prace budowlane na przeprawie tramwajowej mostu Skłodowskiej-Curie powinny zakończyć się wraz z ostatnimi dniami czerwca. Tymczasem na moście praca wre, bo do zrobienia pozostało sporo. Urzędnicy nie potrafią wyjaśnić przyczyn opóźnienia i unikają podawania nowych terminów.

Do opóźnień na budowie mostu Skłodowskiej-Curie zdążylismy się przyzwyczaić. W dużej mierze winna była natura. Ostra zima, cztery fale powodziowe zalewające budowę, wreszcie niski poziom wody uniemożliwiający transport przęseł z Gdyni. Podczas jednego ze spotkań z radymi miasta kierownik budowy żartował, że brakowało tylko tsunami.

Pogoda sprzyjała budowie
Jednak w ostatnich miesiącach pogoda sprzyjała budowniczym. Jeszcze na początku czerwca ZMID zapewniał, że prace budowlane na trzeciej - przeznaczonej dla tramwajów - przeprawie, zostaną ukończone, bo wszystko idzie zgodnie z harmonogramem. Mimo to, robotnicy nie wyrobili się z ukończeniem przeprawy tramwajowej.
- Dopiero za kilka dni zakończymy betonowanie torowiska, na niektórych fragmentach mostu - przyznaje Agata Choińska, rzeczniczka prasowa Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych. Później w tych miejscach trzeba będzie ułożyć tory.
Potem na plac budowy wejdzie firma układająca sieć trakcyjną. - Ale to już jest poza kontraktem na budowę mostu. Te prace zlecają Tramwaje Warszawskie - precyzuje Choińska.
Drogowcom do końca czerwca udało się jedynie ukończyć wiadukt w ciągu ulicy Modlińskiej, opóźniony przez przebudowę sieci energetycznej.

Będą kary umowne?
Zapytalismy co spowodowało opóźnienia oraz czy wykonawca będzie miał naliczone kary umowne. - Na razie skupiamy się na ukończeniu wszystkich prac. Obecnie nie ma decyzji odnośnie kar umownych. Poczekajmy do zakończenia prac - odpowiada Agata Choińska.
Pod koniec ubiegłego roku ZMID oraz główny wykonawca mostu Pol-Aqua podpisali aneks do umowy. Zgodnie z jego zapisami budowniczy na ukończenie części tramwajowej mieli czas do końca czerwca tego roku. Ponadto do końca lipca mieli skompletować niezbędną dokumentację do wniosku o pozwolenie na użytkowanie. - Dokumentacja jest już skompletowana - wyjaśnia rzeczniczka.
Urzędnicy mają nadzieję, że do tego czasu uda się również zakończyć pozostałe prace.

2/3 mostu gotowe
Budowa mostu Północnego, nazwanego później oficjalnie, ale niezgodnie z wynikiem konsultacji społecznych, mostem Marii Skłodowskiej-Curie, rozpoczęła się w 2009 roku.
Częścią drogową kierowcy pojechali pod koniec marca 2012. Na przeprawie, wyczekiwanej przez mieszkańców Białołęki, zorganizowano festyn i pokaz sztucznych ogni.
Bartłomiej Frymus

Fajerwerki były najbardziej oczekiwane... :mrgreen:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 10, 2012 18:16 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 11:21
Posty: 416
Lokalizacja: Laski - Warszawa
Ostatnio jechałem rowerem przez most od strony Pragi. Niestety nie wiedziałem, czy da się dojechać DDR do Myśliborskiej (zakryte folią sygnalizatory rowerowe nie wróżyły nic dobrego) i wjechałem na jezdnię już od Modlińskiej. Przy Myśliborskiej naprawdę obawiałem się o życie, bo po obu stronach miałem samochody prujące mniej więcej setką. A jakieś 200 m dalej złapałem gumę i musiałem resztę przeprawy odbyć pieszo z rowerem. Rower był z sakwami i ważył więcej niż ja w aktualnym stanie zdrowia mogę podnosić. Ryzykując poważną kontuzję przewlokłem go na drugą stronę barierki energochłonnej. Idąc miałem okazję podziwiać zerowe tempo prac na DDR i jej aktualne wykorzystanie jako parking przy budowie torów. Jedna z latarni stała tak, że znów musiałem przenosić rower. Na ślimaku po drugiej stronie Wisły nie dało się już dalej iść pseudochodniczkiem przy jezdni, ale były drzwi w barierze dźwiękochłonnej. Za nimi schodki tak strome, że znów rower praktycznie trzeba było nieść. Dawno nie odczułem tak mocno, jak przyjazna rowerom jest Warszawa i jej pani prezydent.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lip 11, 2012 10:55 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Jadąc wzdłuż Wisłostrady po jej wschodniej stronie dojeżdża się do klasyka:

Obrazek

Do kogo można by napisać z prośbą o położenie na schodach chociażby metalowej szyny do wtaczania rowerów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lip 11, 2012 14:16 
Offline
Dzicz Kudłata

Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 17:31
Posty: 307
Lokalizacja: Warszawa
Wiecie, rozumiecie, jest to sytuacja przejściowa. Gdy skończa budowę budynku w tle to wzdłuż nasyu kładki, tak jak teraz jest wydeptana ścieżka wzdłuż ogrodzenia, powstanie normalna droga rowerowa i chodnik łączące się z tymi na kładce.

Cierpliwości, choć wiem jak upierdliwe jest to przerwanie ciągłości.

_________________
Pozdrawiam wildzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lip 11, 2012 14:28 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): So sty 06, 2007 13:58
Posty: 447
Lokalizacja: grochów
ZDM/ZMID warto męczyć i tak - może kiedyś któryś zapis standardów rowerowych będzie wreszcie szanowany...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL