Jeśli chodzi o ruch na ursynowskim odcinku KEN to z tego co widuję to w weekendy jest bardzo duży. Poza weekendem też jest spory, a jest to raczej ruch lokalny bo z Ursynowa nie da się nigdzie dojechać po DdRach, nawet do biurowców Służewca mimo że to trochę ponad 1km od Kopy Cwila, a 4,5 od Ratusza. Część ludzi jedzie chodnikami przy Al/ Lotników lub nosi rower po schodach pod Puławską.....
Na Ursynowie jest spory ruch rekreacyjny + dzieci i oni nigdy nie pojadą KENem razem z samochodami - zwłaszcza że na KEN praktycznie nie ma ograniczenia prędkości (nie egzekwuje się). Z drugiej strony ten DdR wcale nie jest bezpieczny 3 na 5 zderzeń z samochodami które miałem były właśnie tam, na przejazdach dla rowerów, wprawdzie podczas tych trzech nic mi się nie stało, a pozostałe 2 na jezdni skończyły się raz zupełnym skasowaniem roweru a drugi raz małą raną i urwaniem lusterka w samochodzie
Co do mokotowskiego odcinka KEN-Bukowińska - tam ruchu praktycznie nie ma. Może zwiększy się po otwarciu połączenia z Domaniewską i DdR przy Puławskiej, ale nie spodziewam się tłumów. Do dojazdu na Służewiec jest nadkłada się za dużo drogi, przejazd Dolinką jest męczący, a DdR przy Rolnej-Nowobukowińskiem ma dużo świateł. Do samego centrum też nie da się dojechać np. Puławską bo DdR urywa się przy Dolnej. Ciąg Wielicka-Kazimierzowska ma stosunkowo mały ruch aut, jest szeroko i tu jest miejsce na pasy rowerowe, i mają powstać do .... 2020r
Ruch rowerowy z Ursynowa można wielokrotnie zwiększyć oferując bezpieczny i wygodny dojazd pod Puławską przy Potoku i dalej wzdłuż Rzymowskiego aż do Cybernetyki. Od lat się o to upominam ale nikt nie chce kiwnąć palcem, w rezultacie na Służewiec można dojechać autostradą z Berlina ale nie rowerem z Ursynowa
_________________
Walcz o połaczenie rowerowe Ursynowa i Służewca:
http://www.facebook.com/RoweremNaSluzewiecpisz wnioski do Burmistrza:
burmistrz@mokotow.waw.pl