Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz lut 09, 2012 16:34 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): So kwi 02, 2011 6:41
Posty: 231
Lokalizacja: Warszawa - Grochów, parter bez windy
I tak będzie powódź.
Ta woda z tego co wątek zrozumiałem nie bierze się
z nikąd, tylko coś tam przecieka.
Wszyscy się od strat wody odżegnują - w końcu
uczciwy remont do wykrycia i załatania przecieku
to może fortunę kosztować.
Chyba jedyny sposób to zrobić tunel jak pod Tamizą.
Tylko tam była woda, a tu pociągi jeżdżą i to wcale
nie mało.
Moim zdaniem w tym tunelu panuje zbyt duży ruch, aby
wydzielony pas był bezpieczny. Zaraz się znajdą tacy,
co będą chcieli po prawusku wyprzedzać - a raczej korek
omijać. Bez barierek to się nie da.
Raczej droga pieszo-rowerowa za barierką.
Jak mam się zderzyć to wolę z pieszym niż z blachosmrodem.
Przez taki tunel jedzie się wolniej i po problemie.
A kto tam pieszych widział.
Teraz gdy przejazdu nie ma to się przedzierają przez tory.
Ale jak będą autobusy, to ruch pieszy będzie żaden - coś
jak na mostach.

_________________
Grzegorz
-----------------------------------
Trolejbus jest cichy i ekologiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lut 09, 2012 22:26 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lut 19, 2010 14:05
Posty: 694
Lokalizacja: Warszawa, daleko za Wawrem
Jeżeli będzie pas dla rowerów, to powinny być garby spowalniające do 20 km/h.
A jak będzie ścieżka, to do 30 km/h.
Chociaż... Z tego co pamiętam, to w tunelu chyba było ograniczenie do 40, a i tak wszystko stało.

_________________
Ważne jest dokąd zmierzamy, a nie jak szybko.

"... we humans tend to screw up everything that's good enough as it is...or everything that we're attracted to, we love to go and defile it." - Chris Cornell


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lut 09, 2012 22:36 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 19:39
Posty: 416
Przesadzacie.
Do tej pory nie było tam pasa dla rowerów, a i tak komfortowo śmigało się tam prawą stroną. Wystarczyłoby tą "prawą stronę" odpowiednio oznakować i prawie bezkosztowo można uzyskać naprawdę rewelacyjny efekt.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lut 10, 2012 8:45 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt paź 28, 2011 11:45
Posty: 103
Piwoslaw napisał(a):
... powinny być garby spowalniające do 20 km/h.
A jak będzie ścieżka, to do 30 km/h


tak wszedzie garby a później na karetkę pogotowia choćby trzeba czekać pół godziny.

_________________
--
rowerem.info.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lut 10, 2012 9:23 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lut 19, 2010 14:05
Posty: 694
Lokalizacja: Warszawa, daleko za Wawrem
Z garbami to był żart: tamtejsza szerokość (i inne warunki) raczej nie zachęcały do wyścigów.

To już trochę złośliwe, ale...
Jeśli założyć, że nowa jezdnia ma spełniać przewymiarowane standardy warszawskie, to dwa pasy po 4,25m zostawią tylko 0,5m na chodnik, i to tylko z jednej strony.

A bardziej serio, to jak z 9m odejmie się dwa chodniki zwężone do 0,5m, i dwa razy ścieżkę/pas dla rowerów (1m?) to zostają pasy po 3m.

A jeśli by zamiast barierek (przy których musi być zachowana jakaś skrajnia) to dać gumowe krawężniki? Przyznaję, że nigdy tamtędy nie jechałem rowerem (zawsze wybierałem inne trasy przez tory), ale jako kierowca kilkakrotnie widziałem jak samochody jechały w połowie chodnikiem, np. omijając kałuże i dziury.

_________________
Ważne jest dokąd zmierzamy, a nie jak szybko.

"... we humans tend to screw up everything that's good enough as it is...or everything that we're attracted to, we love to go and defile it." - Chris Cornell


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lut 10, 2012 11:03 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 21, 2010 21:03
Posty: 277
O ile dobrze interpretuję malusieńki rysuneczek w "Studium Uwarunkowań",to ciąg Dźwigowa - Globusowa powinna mieć wydzieloną DDR po zachodniej stronie.

_________________
Powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne stanowisko. Nie może być uznawana za oficjalne lub nieoficjalne stanowisko jednostki, organizacji bądź firmy z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lut 25, 2012 12:35 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
http://www.zm.org.pl/?a=dzwigowa-122
co dla pieszych?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lut 25, 2012 14:02 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 11:21
Posty: 416
Lokalizacja: Laski - Warszawa
G.Madrjas napisał(a):
O ile dobrze interpretuję malusieńki rysuneczek w "Studium Uwarunkowań",to ciąg Dźwigowa - Globusowa powinna mieć wydzieloną DDR po zachodniej stronie.

To ja już zdecydowanie wolę pasy, nawet węższe, a motywy wyjaśniałem już na forum obszernie. DDR po jednej stronie w środku miasta to bubel, a kilkusetmetrowy ogryzek DDR po jednej stronie to bubel do kwadratu. Jak będę tam jechać na południe, to miałbym do wyboru dwukrotne przekraczanie jezdni lub maksymalny ruch bez możliwości ucieczki i kierowców, którzy będą mnie dyscyplinować, tj. przejeżdżać z możliwie małym odstępem, żeby mnie wypłoszyć na DDR. Bardzo się cieszę, że ani urzędnicy ani ZM nie obstawali przy rozwiązaniu ze studium.
Cytuj:
Ze względu na brak widoczności dla wyjeżdżających z zachodniego wlotu i brak sprecyzowanych planów drogowców co do dalszego odcinka Dźwigowej, zaproponowaliśmy zrezygnowanie z wyznaczania przejazdu dla rowerów, zakończenie pasa rowerowego ok. 20 m przed skrzyżowaniem i utrzymanie przez skrzyżowanie wspólnego pasa rowerowo-samochodowego o szerokości 4,5 m

Rozumiem, dlaczego protestowaliście przeciw przejazdowi, ale dlaczego pas rowerowy nie mógłby kończyć się za skrzyżowaniem? Czy 3 m na jezdnię w tym miejscu to za mało?
pzinek napisał(a):
co dla pieszych?

Też się nad tym zastanawiałem. Jeżeli to byłyby DDR, to piesi mieliby prawo po nich chodzić, ale musieliby ustępować pierwszeństwa rowerom, ale czy tak samo jest z pasami dla rowerów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lut 25, 2012 18:59 
Offline
Dzicz Kudłata

Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 17:31
Posty: 307
Lokalizacja: Warszawa
Dlaczego nie będzie chodnika? Na pasie dla rowerzystów pierwszeństwo mają rowerzyści. Co jednak mają począć piesi :?: :!: Ano, w moim odczuciu - będą chodzić po pasie rowerowym :roll:

Chyba, że ZDM dogadał się z kolejarzami i nad tunelem w poziomie terenu powstanie legalne przejście dla pieszych :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam wildzi


Ostatnio edytowano So lut 25, 2012 22:10 przez wildzi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lut 25, 2012 19:45 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 11:21
Posty: 416
Lokalizacja: Laski - Warszawa
wildzi napisał(a):
Na pasie dla rowerzystów pierwszeństwo mają rowerzyści. Co jednak mają począć piesi? Ano, w moim odczuciu - będą chodzić po pasie rowerowym

Nie o to chodzi, kto ma pierwszeństwo na pasie rowerowym, tylko czy piesi mają prawo po nim chodzić. Po DDR, zgodnie z PoRD, tak:
Cytuj:
art. 11
4. Korzystanie przez pieszego z drogi dla rowerów jest dozwolone tylko w razie braku chodnika lub pobocza albo niemożności korzystania z nich. Pieszy, z wyjątkiem osoby niepełnosprawnej, korzystając z tej drogi jest obowiązany ustąpić miejsca rowerowi.

Wydaje mi się, że dla pasów rowerowych nie ma takich regulacji, a w tym przypadku to istotne. Jeżeli piesi nie mieliby żadnej możliwości legalnego przejścia tym tunelem, to byłbym przeciwny temu rozwiązaniu, choć dla rowerzystów pasy w tym miejscu są moim zdaniem optymalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL