bardzo ciekawy materiał prosto z UD Ursynów. Odpowiedź na pismo i pomiary ruchu na Dereniowej i Bartoka.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, że:
1. Zmiana organizacji ruchu ulic Dereniowej i Beli Bartoka polegająca na wyznaczeniu pasów rowerowych zmiana organizacji ruchu może nastąpić wyłącznie na podstawie projektu stałej organizacji ruchu sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i załącznikami do ww. rozporządzenia (Dz. U. z 2003r. załącznik do Nr 220, poz. 2181 ze zm.). Sporządzany projekt musi uzyskać pozytywną opinię Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, Zarządu Transportu Miejskiej, Zarządu dróg Publicznych i Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji, po uzyskaniu ww. opinii musi uzyskać zatwierdzenie Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy jako organu zarządzającego ruchem. Ponadto zgodnie z pismem Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy jednym z uwarunkowań rozpatrzenia projektu jest załączenie aktualnych pomiarów ruchu na ww. drogach.
2. Z uwagi na czas potrzebny na opracowanie projektu, w tym uzyskanie niezbędnych opinii, wykonanie projektu zostanie zlecone w roku 2014, zaś wdrożenie zmian będzie mogło nastąpić po jego zatwierdzeniu przez Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy.
3. Pomiary ruchu na ulicach Dereniowa i Beli Bartoka zostały wykonane, w załączeniu ich skan.
pomiary:https://drive.google.com/file/d/0B7qAU8 ... sp=sharingA teraz pytanie kluczowe. Co właściwie z tych pomiarów wynika? To dużo czy mało? Zastanawiam się jaki był ich cel. Zapewne taki, żeby zobaczyć czy jak się zwęzi do jednego pasa to czy nie będzie korka. Ktoś potrafi to ocenić?