A dzisiaj, w odpowiedzi na zarzut, że ogryzki DDR na skrzyżowaniu Puławskiej z obwodnicą (S2) są niezgodne ze "Standardami wykonawczymi i projektowymi..." dostałem z GDDKiA taką oto odpowiedź, która pokazała mi, gdzie moje miejsce:
Cytuj:
Pani Julio,
Proszę o odpowiedź na pytanie 2:
2. Dlaczego nie zastosowano się do Standardów wykonawczych i projektowych obowiązujących w Warszawie przerywając ciągłość nawierzchni drogi dla rowerów na wspomnianych w pt. 1 zjazdach? Zwracam uwagę, że według obowiązujących Standardów droga dla rowerów jest drogą nadrzędną w stosunku do zjazdów, i powinna mieć zachowaną ciągłość nawierzchni.
Cytuj:
wskazane przez Pana standardy wykonawcze i projektowe obowiązujące w Warszawie nie są obowiązującym prawem , a co najwyżej prawem lokalnym. Jeśli Projektant nie miał ich wskazanych przez Zamawiającego jako wiążące wytyczne na etapie projektowania nie musiał się do nich stosować. Musiał się stosować do Dz. U. 43 poz. 430 z 1999r. bo to jest obowiązujące prawo.
Z poważaniem
Julia Otocka
_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie
"
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]