Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt lut 19, 2013 0:08 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Wt mar 27, 2012 9:28
Posty: 19
olek napisał(a):


A ten projekt jest gdzieś dostępny?

I jak powinienem umieć sam znaleźć na stronach ZM, to napiszcie, ja tu dotychczas sporadycznie zaglądałem...

_________________
rmikke
http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
http://jolanta.korwin-mikke.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 19, 2013 7:09 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
rmikke napisał(a):
A ten projekt jest gdzieś dostępny?
I jak powinienem umieć sam znaleźć na stronach ZM, to napiszcie, ja tu dotychczas sporadycznie zaglądałem...


http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... _zjedn.zip

Jak link z forum nie działa, to raczej nie ma reguły. W latach 2008-2010 było robionych na tyle dużo projektów, że nie nadążaliśmy z ich obróbką i przyzwoitą archiwizacją. Można się upomnieć, to wrzucę paczkę z zdjęciami, gryźć nie będę.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 19, 2013 18:07 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Wt mar 27, 2012 9:28
Posty: 19
Mhm...

Czyli kończy się po zachodniej stronie Poligonowej, nie łączy się ani ze ścieżką wzdłuż Poligonowej, ani z kładką przy Poligonowej.

A... Istnieje jakiś projekt, co dalej? Od Poligonowej do węzła Trasy Siekierkowskiej, albo przynajmniej do Rodziewiczówny?

O zaprojektowaniu nieistniejącego znaku C-13a/C-16a, zdaje się, ktoś już wspominał. Dodatkowo C-13a, kończący DDR pod mostem też nie ma prawa tam stać (i DDR nie ma prawa się tam kończyć) ;)
Odcinek od Bajońskiej do schodów powinien być z obu stron oznaczony C-16/T-22, żeby było legalnie.

_________________
rmikke
http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
http://jolanta.korwin-mikke.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 19, 2013 21:50 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): So kwi 02, 2011 6:41
Posty: 231
Lokalizacja: Warszawa - Grochów, parter bez windy
Widzę, że autorowi projektu zabrakło odwagi na kilka "drobiazgów".
Zamiast zaprojektować przejazdy dla rowerów - wolał kończyć DdR
przy każdym skrzyżowaniu. Są znaki końca CPR i jego początku po
drugiej stronie jezdni (na każdym chyba skrzyżowaniu).
Za to nie widzę znaków "przejazd dla rowerów".
Zresztą "przejście dla pieszych" też nie widzę.
Zabrakło przejazdu dla rowerów przez Wał Miedzeszyński.
Już widzę minę Galasa na widok przejazdu w tym miejscu.
A po drugiej stronie ulicy jest ścieżka.
Warto też zwrócić uwagę na fakt, że na TŁ obowiązuje zakaz wjazdu
rowerów. Zatem istniejącą infrastrukturę pro rowerową na Moście
Łazienkowskim należało by oznakować jako dwa jednokierunkowe
(jednokierunkowe dla rowerów) CPRy po obu stronach mostu.
Najwyraźniej autor uważa, że na drugą stronę Wału to rowery
trzeba nosić (sorry są pochylnie) po schodach.
Chciałbym widzieć tego projektanta jak z moim rowerem i przyczepką
wyładowaną po brzegi stosownie do miejsca czyli sprzętem wędkarskim
pcha się po tej marnej pochylni pod górę. :)

_________________
Grzegorz
-----------------------------------
Trolejbus jest cichy i ekologiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 19, 2013 21:57 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): So kwi 02, 2011 6:41
Posty: 231
Lokalizacja: Warszawa - Grochów, parter bez windy
Stary Trampek napisał(a):
A co ze stroną północną? Tam nie będzie DDR?!

Też dostrzegam ten poważny brak.
Węzeł Kinowa jest dla rowerów raczej nieprzekraczalny.
Jadąc od Wisły w Kinową lub w stronę Wiatracznej trzeba minąć Paryską,
parking i jeszcze pod wiaduktem przejechać na północną stronę.
A jak się "zapomni" to następna okazja dopiero przy Poligonowej.

Kurcze na Marsa bym ich wszystkich powysyłał.
Na szczęście tam jest dozwolone więcej niż 50 km/godz. więc rowerzysta
może w majestacie prawa jechać po chodniku aż do Grenadierów.
Tam jest granica zakazu ruchu rowerów.

_________________
Grzegorz
-----------------------------------
Trolejbus jest cichy i ekologiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lut 22, 2013 16:23 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Śr maja 04, 2011 15:10
Posty: 16
Co do ścieżek rowerowych to albo projektować i budować bezkolizyjne ciągi (prowadzenie tunelami i estakadami przez każdy punkt kolizyjny z ruchem samochodowym) albo budować jako samodzielną infrastrukturę podobnie jak linie kolejowe,a nie równolegle wzdłuż jakiejś arterii. Jeśli miastu szkoda pieniędzy - nie budować ich wcale i pozwolić rowerzystom jezdzic jezdnią.

Obecnie projektowane twory zwane ścieżkami rowerowymi zagrażają zarówno bezpieczeństwu rowerzystów (kolizje boczne z samochodami włączającymi się do ruchu z posesji, stacji benzynowych itp) jak i nielegalnie przebywających tam pieszych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lut 22, 2013 17:42 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
robertcb napisał(a):
Co do ścieżek rowerowych to albo projektować i budować bezkolizyjne ciągi (prowadzenie tunelami i estakadami przez każdy punkt kolizyjny z ruchem samochodowym) albo budować jako samodzielną infrastrukturę podobnie jak linie kolejowe,a nie równolegle wzdłuż jakiejś arterii.

1.) To nie rowerzyści powinni jeździć tunelami, tylko samochody.
2.) Zazwyczaj główne arterie stanowią najkrótsze połączenia skądś dokądś. Samochody powinny jechać objazdami, a nie rowerzyści. Tak się robi w cywilizowanych krajach.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr kwi 29, 2015 10:56 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Pn kwi 28, 2014 11:07
Posty: 4
Witajcie,

na zlecenie ZTM powstanie projekt obustronnych DDR wzdłuż al. Stanów Zjednoczonych (od Wału Miedzeszyńskiego do Grenadierów po północnej stronie i do skrzyżowania Ostrobramskiej i Poligonowej po południowej stronie).

Mamy już wersje robocze projektów, do 14 maja trwają konsultacje społeczne w tej sprawie - można uwagi zgłaszać mailem na rowery@um.warszawa.pl. W ramach konsultacji, odbędzie się spotkanie konsultacyjne w dniu 6 maja o godz. 17:00 w PROM Kultury na Saskiej Kępie (Brukselska 23).

Zaproszenie na spotkanie i wersje robocze projektów są dostępne na naszej stronie: http://rowery.um.warszawa.pl/aktualnosc ... dnoczonych

Zapraszamy do składania uwag i do udziału w spotkaniu.

Tomek Dombi

[do adminów: nie jestem pewny czy nie lepiej założyć nowy wątek, wszak inwestycja wg obecnego kształtu dotyczy obu stron - ew. prośba do moderatorów o wydzielenie do nowego wątku]

_________________
rowery.um.warszawa.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL