- istniejąca nawierzchnia na wsch od paryskiej - czy ona nie jest +0,5m w górę? jeśli tak to raczej do przebudowy bo inaczej ddr będzie tu chodnikiem
- wyprostowanie przejazdu i przejścia przy saskiej - piesi i tak jeśli mogą idą po linii prostej a tu takowa wypada przez przejazd i kawałek ddr. Jest tam jak na zjazd z trasy Ł nienajwiększy promień skrętu, a kiepska widoczność (schody na górę) zmusza kierowców do zwalniania tak czy siak.
- Dalej - kładka nad kanałkiem. Wiem, że niedawno był remontowany i pominięto wtedy tę kwestię, ale może dałoby się jeszcze coś zrobić? Na północ wzdłuż kanałku biegnie DDR (niemal) do skaryszewskiego, myślę że przydałoby się tu połączenie. Zjazd na południe również - swego czasu biegł tędy szlak rowerowy do DDR przy jez. Balaton, jeździ tamtędy sporo osób (weekendowo).
- droga dojazdowa do zabudowy - ciągłość nawierzchni
- ul. Motorowa - ciągłość nawierzchni, to jest lokalna ulica
- Poligonowa - włączenie w jezdnię! w prawo w Poligonową, w lewo w Grenadierów i wykonanie przejazdu na wprost. Zaraz za tym przejazdem właśnie powstaje kładka z czymś co wygląda na podjazdy zamiast wind - pozwoliłoby to też "weekendowym chodnikowcom" na przejazd na drugą stronę.
- Poligonowa - C-13/16a - istnieje w ogóle? Czy to znaczy, że dalej nie wolno ani iść ani jechać rowerem (-; ?
Projekt nie uwzględnia też włączenia DDR z południa przy Wale Miedzeszyńskim - przy stawianiu tam ekranów i dodaniu jednego pasa zwęzili DDRiP na tyle, że nie spełnia chyba żadnych standardów, ale wg mapy na stronie ZDM DDR tam jest. Wg znaków... jadąc czerwoną nawierzchnią z C-13/16 od południa wjeżdża się prosto w... ekran dźwiękowy. Tym niemniej nawet jeśli ma to tak zostać myślę, że powinno się uwzględnić zjazd w tym kierunku.
DDR wzdłuż wału można dojechać w na tyle wiele miejsc, iż nawet jeśli ten krótki odcinek do Wersalskiej miałby zostać takim wypierdkiem to trudno - bardziej obeznani pojadą Paryską+Wersalską, mniej obeznani tędy.
Podobnie w sumie ekranami dobili DDR na północ wzdłuż wału - w mistrzowskim miejscu DDRiP ma jakieś 1,5m między barierką a jezdnią...
Wiem też, że to co jest na samym moście ciężko nazwać czymkolwiek, ale kiedyś wiodły tam chociaż metalowe rynny, w ramach remontu schodów je zlikwidowali. Może niech ZDM choć to przywróci?