axxenfall napisał(a):
grzcie2083 napisał(a):
Mnie osobiście zauroczyła wręcz zawieszona nad DDR i chodnikiem kratownica bramowa z umieszczonymi na niej znakami.
Mnie z kolei niezmiennie fascynuje, po co drogowcy wsadzają wielkie znaki ciągów pieszo-rowerowych w mieście zamiast skorzystać z możliwości stosowania mniejszych. Kierowcy TIR-a i tak nie interesuje oznakowanie umieszczone na ciągu pieszo-rowerowym, a niezmotoryzowani rzadko przekraczają 60 km/h, by nie być w stanie spostrzec, że ścieżka zaczyna przylegać do chodnika.
Pozdrawiam,
maciek
Tak. W ogóle ciekawe, dlaczego w takiej Warszawie stosuje się te wielgachne znaki drogowe, a w takim np. Wrocławiu, przynajmniej w obrębie starówki, można zastosować mniejsze.
olek napisał(a):
To jeszcze do kompletu projekt, który prawdopodobnie pójdzie do realizacji w tym roku w ramach remontów chodników:
http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... ramska.zipNiestety, bez ruszania sygnalizacji.
No szkoda, że bez sygnalizacji, ale z tego co widzę, wreszcie doprojektują przejście dla pieszych przez wschodnią stronę skrzyżowania Ostrobramska-Fieldorfa-Zamieniecka. Nareszcie!