Ogólnie wygląda to fajnie, chyba jeszcze lepiej niż poprzednie wersje.
- wiadomo jak ma wyglądać linia tramwajowa dalej w stronę Wrocławskiej ? w którym miejscu ma przechodzić z powrotem na bok ? oczywiście byłoby najbardziej logiczne żeby całość przełożyli na środek aż do Nowego Bemowa, ale za bardzo na to nie liczę...
- fajnie że doprojektowali brakujące przejście dla pieszych przy Kazubów, w poprzedniej wersji go brakowało, nawet pisałem do TW o tym;
- jest może jakieś zdjęcie przecięcia z linią na Boernerowo ? z tego co widzę przystanek przy Dywizjonu 303 ma mieć dojścia z obu stron, całkiem to logiczne;
- nie wiem natomiast po co poszerzać wylot Kazubów i robić 2 pasy, tam nawet w godzinach szczytu długo się nie czeka, nigdy nie wyjeżdża więcej niż kilka samochodów;
- przydałoby się dosztukować kawałek ścieżki po płn-wsch stronie skrzyżowania Radiowa/Powstańców (przy fontannie) do lokalnej jezdni;
- tak samo warto by było dociągnąć kawałek po płd-zach stronie Powstańców/Górczewska do Kossutha, ale to już chyba za dużo szczęścia by było...
- natomiast nie ma sensu ciągnąć ścieżki dalej wzdłuż Powstańców w stronę północną, wystarczy ją włączyć w tą lokalną betonową jezdnię;
- po co przejścia dla pieszych przez parking przy Aplauzie (płd-zach strona Radiowa/Powstańców) - przecież tam każdy chodzi jak chce i nie ma żadnego problemu;
- kiedyś pisałem do ZDM/IR w sprawie pasów rowerowych na południowej Wrocławskiej, stwierdzili że się nie da, że lepiej zrobić wydzieloną ścieżkę po stronie północnej, ale widzę że w tym projekcie olali temat;
- fajnie że dociągają kawałek ścieżki wzdłuż Radiowej do istniejącego odcinka;
- warto by było po stronie płd-wsch skrzyżowania Powstańców/Wrocławska dociągnąć kawałek ścieżki, albo ciągu pieszo-rowerowego do lokalnej, żwirowej jezdni po północnej stronie trasy S8, tamtędy można dojechać do kładki przy Siodlarskiej, chociaż w praktyce sporo rowerzystów jeździ też wschodnią stroną wiaduktu przy Powstańców (chociaż tam jest wąsko i teoretycznie to tylko chodnik dla pieszych);
Trochę się rozpisałem ale dobrze znam okolicę więc dlatego się czepiam
Ale generalnie to wcale źle nie wygląda, i niech to w końcu już budują bo ten tramwaj to zdaje się już w 2011 miał być gotowy.