Do skonsultowania - projekt przejazdów rowerowych na skrzyżowaniu Puławska - Poleczki - Pileckiego:
http://www.zm.org.pl/download/projekty/ ... ki-074.pdf
Moje wrażenia po pierwszym przejrzeniu, kolejność clockwise:
1. Przewidzieć łącznik po północnej stronie ul. Pileckiego do ul. Janowskiego (a w niej - ruch rowerów na zasadach ogólnych jezdnią)
2. Zwiększyć promień łuku na wylocie na północ po wschodniej stronie ul. Puławskiej i dociągnąć ścieżkę do połączenia chodników;
3. Zwiększyć promień łuku na wylocie na południe po wschodniej stronie ul. Puławskiej;
4. Odsunąć ścieżkę od jezdni w południowo-zachodnim narożniku skrzyżowania (wiem, że to będzie dwa razy przecinanie toru ruchu pieszych, ale tak jak jest to ni pies ni wydra i piesi będą łazić środkiem ścieżki, a bliżej się nie da, bo miejsca na wyłukowanie nie ma);
5. Oddzielić ścieżkę od chodnika w kierunku północnym po zachodniej stronie ul. Puławskiej (w rejonie omijanego słupa oświetleniowego);
6. Jeśli to możliwe, to dociągnąć ścieżkę do ślepego zakończenia ul. Wyczółki;
7. Poszerzyć przejazdy po południowej i wschodniej stronie skrzyżowania do 2,5 m (w miarę możliwości do 3,0 m).
Rysunek (czerwone to korekty przebiegu, pomarańczowe przerywane - proponowane poszerzenie):
Ogólnie sądzę, że należy dążyć do maksymalizacji promieni łuków i przestrzeni akumulacji w relacjach N-S, N-E i E-W kosztem pozostałych, dość mało prawdopodobnych.
Do rozważenia - czy nie odstąpić od wytycznych i nie zamienić miejscami przejazdów i przejść wzdłuż ul. Puławskiej. Byłoby wtedy chyba trochę mniej krzyżowania ruchu pieszego i rowerowego.