Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr lis 13, 2013 19:22 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 20:39
Posty: 416
A ja wrócę jeszcze na chwilę do Wólczyńskiej/Arkuszowej.
Kawałek przed Warszawą postanowiono "uspokoić ruch" montując radar pokazujący prędkość samochodu.
Oczywiście konstrukcja stanęła na środku chodnika znakomicie poprawiając bezpieczeństwo ruchu :cry:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lis 14, 2013 0:16 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Śr lis 13, 2013 13:00
Posty: 10
Hermes - dzięki za info. Faktycznie jest coraz lepiej bo nawet straż miejska pilnuje aby tam nie parkować. Ludzie się nauczyli jednak praktycznie codziennie mijam jakąś parę idącą ścieżką na wiadukt lub z niego lub muszę omijać ludzi wychodzących właśnie między tymi autami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 19, 2014 22:19 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 20:39
Posty: 416
Urocze foto z Targówka
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,rowerowe-rondo-na-targowku-sciezka-tylko-wokol-skrzyzowania,143136.html#!prettyPhoto/0/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So wrz 20, 2014 10:32 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 11:27
Posty: 164
^^ Idiotyczny materiał, szczególnie w tym momencie, skoro do końca roku powstanie droga rowerowa na Bazyliańskiej. Gdyby nie to "rondo", musiałaby się urywać, a rowerzyści przeprowadzaliby rowery przez pasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 21, 2014 23:55 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 10:45
Posty: 619
m.pienkos napisał(a):
^^ Idiotyczny materiał, szczególnie w tym momencie, skoro do końca roku powstanie droga rowerowa na Bazyliańskiej. Gdyby nie to "rondo", musiałaby się urywać, a rowerzyści przeprowadzaliby rowery przez pasy.

Idiotyczny napewno nie, prześmiewczy na pewno tak. Jeśli inwestor nie chce wystawiać sie na pośmiewisko niech poprostu nie oznakowuje tego jako droga dla rowerów. P-23 można nie malować, przejazdy można zakleić żółta taśmą. Przejazdy nie sugerowałyby że gdzieś w pobliżu znajduje sie kontynuacja infrastruktury rowerowej.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 07, 2014 19:25 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 20:39
Posty: 416
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,16763620,Rowerowa_droga_na_Swietokrzyskiej_do_poprawki__Niezgodna.html

Cytuj:
Przejazdy rowerowe na Świętokrzyskiej wykonano niezgodnie z przepisami. Muszą być poprawione - mówią pracownicy biura rowerowego pełnomocnika ratusza.
Cykliści cieszą się, że w końcu na Świętokrzyskiej wytyczono pasy i drogi rowerowe. Wszyscy od razu zwrócili uwagę na niedoróbki. Chodzi przede wszystkim o niewygodne uskoki na przejazdach rowerowych. Na styku jezdni i ścieżki rowerowej powstały dość głębokie rowki odwadniające. - Dokładnie skontrolowaliśmy drogi rowerowe na Świętokrzyskiej. Okazało się, że te uskoki są nieprzepisowe. Powinny mieć najwyżej jeden centymetr wysokości. W niektórych miejscach mają trzy, cztery, a nawet pięć centymetrów - mówi Mikołaj Pieńkos z biura pełnomocnika rowerowego ratusza. - Zgłosiliśmy te miejsca do naprawy - dodaje. Jak twierdzi, bez problemu da się tak wykonać przejazd dla cyklistów, żeby krawężniki były niewyczuwalne. Udało się to zrobić w miarę porządnie u zbiegu Świętokrzyskej z ul. Emilii Plater.

Świętokrzyską odtwarzał zarówno wykonawca metra, jak i miejski Zakład Remontów i Konserwacji Dróg. Rowerowe buble muszą zlikwidować w najbliższych tygodniach.

Uskoki przy Wileńskim

Cykliści już zgłaszają, że podskakiwać trzeba także na ścieżce w rejonie Dworca Wileńskiego. Mikołaj Pieńkos zapowiada, że tamtejsze uskoki też będą zgłaszane wykonawcy.

Inny problem cykliści mają przy rondzie Daszyńskiego. Ścieżka prowadząca po północnej stronie Prostej urywa się i przez to nie da się wygodnie przeciąć ul. Towarowej. Po południowej stronie ronda powstał zaś prowizoryczny przejazd. Urzędnicy miejscy zapowiadają, że wygodne przejazdy wokół ronda Daszyńskiego powstaną w przyszłym roku, kiedy skrzyżowanie będzie przebudowywane na zlecenie Tramwajów Warszawskich.


Aż nasuwa się pytanie, kiedy się wreszcie nauczą.
Ale ponieważ sam pracowałem w jednostce miejskiej, to wiem, że odpowiedź brzmi: nigdy :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr paź 08, 2014 8:48 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): So kwi 02, 2011 7:41
Posty: 229
Lokalizacja: Warszawa - Grochów, parter bez windy
Kropla drąży skałę.
Trzeba kruszyć ten beton konsekwentnie.
Ja sam rozmawiałem niedawno z inspektorem od infry w swojej dzielnicy.
Niby znajomy (mieszkał na osiedlu, do tej samej szkoły chodził), niby
sympatyczny, ale po tekście na temat ścieżki przy Chrzanowskiego, że
na przejazdach nierówno od razy wypalił: dopuszczalny jest 1 centymetr.
Więc ten jeden centymetr jest dla niego normą, a nie przypadkiem
szczególnym. To jest faktycznie beton.
Ale kolejne pokolenia urzędników powinny być bardziej reformowalne.

_________________
Grzegorz
-----------------------------------
Trolejbus jest cichy i ekologiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sty 21, 2015 14:50 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 20:39
Posty: 416
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 55596.html

Cytuj:
To będzie rewolucja dla mieszkańców Wawra i ogromna ulga dla kierowców, którzy stoją w ogromnych korkach. Lada dzień ruszy budowa tunelu pod torami w Międzylesiu, który zastąpi przejazd przez tory. O szczegółach prac rozmawialiśmy z inwestorem.
Skrzyżowanie ul. Patriotów, Zwoleńskiej i Żegańskiej - to newralgiczne miejsce w Wawrze przeklina wielu kierowców, którzy dzień w dzień utykają tu w korkach. Sytuacja staje się jeszcze trudniejsza, gdy szlaban opada, a przejazd przez tory jest blokowany.
Lekiem na to ma być przebudowa pobliskich ulic, a przede wszystkim budowa tunelu pod torami kolejowymi. Prace mają zacząć się lada dzień od wycinki drzew, później mają być wyburzane niektóre budynki, a potem zacznie się główna część budowy od strony skrzyżowania ul. Mrówczej ze Zwoleńską.
Tunel nie powstanie jednak dokładnie w miejscu dzisiejszego przejazdu przez tory, a kilkadziesiąt metrów dalej, w stronę ulicy Lucerny. Jeden wlot będzie przy ulicy Mrówczej, drugi na wysokości Dworcowej, po drugiej stronie torów.
Drogowcy tłumaczą, że gdyby przeprowadzić tunel w miejscu przejazdu, to pod kilof poszłoby więcej budynków. - Ta lokalizacja tunelu jest optymalna, czyli przy wyznaczaniu jego przebiegu były brane pod uwagę różne względy. Można przeprowadzić nową drogę po terenie mniej zabudowanym - twierdzi Agata Choińska, rzeczniczka Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych. - Jednocześnie udało się zachować parametry, o których mówią przepisy, tak zwane spadki - dodaje.
Z grubsza chodzi o to, żeby wjazd i wyjazd z tunelu były pod odpowiednim nachyleniem. - Takim, które gwarantuje bezpieczeństwo i o którym mówią przepisy - zaznacza rzeczniczka.
Do dyspozycji kierowców w tunelu będą po dwa pasy ruchu w każdym kierunku, a istniejący przejazd przez tory zostanie zamknięty.
Dzięki budowie tunelu pociągi nie będą blokowały przejazdu samochodom. Poprawi się też sytuacja kierowców na ulicy Patriotów, bo auta zjeżdżające pod ziemię nie będą im przecinały drogi.
Jak zaznaczają drogowcy, po przebudowie w tym rejonie będą łącznie trzy tunele. - Powstaną także dwa tunele, którymi będą prowadziły przejścia dla pieszych. Pierwszy będzie przebiegał pod jezdniami ulicy Patriotów i linią kolejową i będzie umożliwiał także dojście do peronów stacji kolejowej Warszawa Międzylesie - tłumaczy Choińska.
Drugi będzie prowadził pod ulicą Żegańską, na wysokości urzędu dzielnicy Wawer.
Powstanie także droga rowerowa, która będzie prowadziła do przejścia podziemnego dla pieszych pod torami. Od strony ul. Żegańskiej trzeba będzie podjechać pod wejście do tunelu, później znieść jednoślad po schodach lub zjechać windą, przejechać pod ziemią, a przy skrzyżowaniu ul. Patriotów i Zwoleńskiej znajdzie się rampa prowadząca w stronę ul. Mrówczej.

Jak tłumaczą drogowcy, od strony Żegańskiej nie dało się zbudować normalnego wjazdu, bo nie ma na to miejsca.

- Będzie także możliwość wjechania rowerem do tunelu drogowego - zaznacza rzeczniczka.


Łaskawcy ich mać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 20, 2015 20:39 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2575
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Ścieżki-buble cieszą się popularnością, gdy odpowiednio konsekwentnie wyeliminuje się alternatywy ;)

https://www.facebook.com/HopCycling/pho ... =1&theater

Obrazek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lis 25, 2015 14:54 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 20:39
Posty: 416
Nadłożyłem całe 300m drogi żeby sfotografować "to", ale warto było. Powiat Pruszkowski wchodzi na wyżyny ynżynierii drogowej.

Obrazek

Obrazek

Dodam, że droga jest po generalnym remoncie, podczas którego obiekt mostowy ze zdjęcia był zburzony i odbudowany od zera.
Musicie przyznać, że wysoko zawiesiłem poprzeczkę w tym wątku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Georgeboivy i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL