Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn kwi 09, 2012 23:27 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
To zabezpieczenie typowo samochodowe. Raczej pieszego nie powstrzyma, a jeszcze może się potknąć i wpaść pod rower. :)
Chciałbym też nawiązać do tego fragmentu ścieżki z fotografii. Jest to ścieżka miedzy stacją BP a CH Reduta. Na tym odcinku DDR przecina drogi wewnętrzne 3 razy . W tamtym roku było rozgrzebane. Miałem nadzieje na poprawę warunków jazdy. Jednak zamiast jakiegoś sprytnego rozwiązania (kontra-pas rowerowy, itp) w miejsce trawnika powstała dodatkowa jezdnia do wjazdu do Blue City. Jedynie poprawili geometrie przejazdu przez nowa drogę (już nie jest spod ekierki) i umieścili na progu , tak ze samochody muszą zwalniać. Mimo tego efekt sumaryczny jest fatalny bo AJ stały się jeszcze większym ściekiem komunikacyjnym.
Mam jeszcze idee. Rondo Zesłańców wydaje się być przystosowane do wyznaczania pełnego zestawu przejść dla pieszych / DDR. Przejścia można tak pościć ze każda relacja samochodowa przejedzie bez zmiany obecnego ustanawia świateł. Przejście od Zachodniego w stronę reduty wymagałoby przejścia pięciu przejść, jednak lepsze to niż obchodzenie ronda z 2-krotnym chodzeniem po schodach. Na obrazku idea:Obrazek
Oczywiście trzeba by było zburzyć konstrukcje nad schodami, ale po co one skoro będą niepotrzebne.
Pomysł wydaje się być trochę z kosmosu w warunkach warszawskich. Jednak możne warto zacząć drążyć skałę. Tym bardziej ze wkrótce przez RZS nie będą przechodziły drogi krajowe.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt kwi 10, 2012 7:22 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 21, 2010 21:03
Posty: 277
pzinek napisał(a):
Przejścia można tak pościć ze każda relacja samochodowa przejedzie bez zmiany obecnego ustanawia świateł.

Przeliczyłeś międzydzielone?

_________________
Powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne stanowisko. Nie może być uznawana za oficjalne lub nieoficjalne stanowisko jednostki, organizacji bądź firmy z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt kwi 10, 2012 7:59 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Cytuj:
bez zmiany obecnego ustanawia świateł.

Pewnie użyłem zbyt dużego skrótu myślowego. :) Nie jestem specjalistą od drogownictwa, ale wydaje się ze samochody stoją wystarczająco długo na czerwonym żeby dało się przejść/przejechać przez każde przejście.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt kwi 10, 2012 8:27 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 21, 2010 21:03
Posty: 277
Trzeba by to policzyć. Natomiast na pewno trzeba by zrezygnować z zasady jednoczesnego otwarcia na wszystkich przejściach na tyle długiego, by przejść całość na raz - o co walczą m.in. niektóre organizacje pozarządowe - czyli wprowadzić Złowrogie Etapowanie Przejścia.

_________________
Powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne stanowisko. Nie może być uznawana za oficjalne lub nieoficjalne stanowisko jednostki, organizacji bądź firmy z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt kwi 10, 2012 13:56 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): So kwi 02, 2011 6:41
Posty: 231
Lokalizacja: Warszawa - Grochów, parter bez windy
pzinek napisał(a):
Pomysł wydaje się być trochę z kosmosu w warunkach warszawskich. Jednak możne warto zacząć drążyć skałę. Tym bardziej ze wkrótce przez RZS nie będą przechodziły drogi krajowe.


Jakaś droga krajowa będzie przechodziła zawsze.
Na pewno nie będzie to DK nr 2.
Za to na pewno będzie to DK 717 od Pl. Zawiszy Alejami Jerozolimskimi
do węzła Łopuszańska.
Poza tym DK nr 8 najprawdopodobniej pozostanie w ciągu Prymasa Tysiąclecia - Aleje
Jerozolimskie, z tym, że za węzłem Łopuszańska planowana jest obwodnica Raszyna.

_________________
Grzegorz
-----------------------------------
Trolejbus jest cichy i ekologiczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt kwi 10, 2012 14:17 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 21, 2010 21:03
Posty: 277
Ekspresówek się nie bisuje, a S8 poprowadzona jest trasą Prymasa - Konotopa. Więc raczej bym się spodziewał, że będzie poprowadzona od Konotopy do al. Krakowskiej (docelowo trasą Salomea-Wolica) wspólnie z S2.

717 jest drogą wojewódzką.

_________________
Powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne stanowisko. Nie może być uznawana za oficjalne lub nieoficjalne stanowisko jednostki, organizacji bądź firmy z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt kwi 10, 2012 18:44 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn maja 18, 2009 14:34
Posty: 272
Lokalizacja: Warszawa, Sadyba
Mhrok napisał(a):
Jak dla mnie moje i innych bezpieczeństwo jest ważniejsze od PR.

a) żeby osiągnąć bezpieczeństwo, musisz zmieniać mentalność; chcesz to osiągnąć bez PR-u? Powodzenia, spotkajmy się za 80 lat.
b) w tej konkretnej sytuacji w myśleniu o bezpieczeństwie zbliżyłeś do ężenierów ZDM i do polskich kierowców - dla swojego komfortu popierasz fatalne, przestarzałe i szpecące miasto rozwiązanie, bo twoim zdaniem nowocześnie i prawidłowo "niedasie" i "może za 20 lat"
c) bezpieczeństwo? w tej sytuacji? srsly?

GFM napisał(a):
@Groob: sorry, ale chyba nie bardzo pasujesz do tej bajki.
Czytać ze zrozumieniem potrafią raczej wszyscy, natomiast
nie bardzo widzę chętnych do zgodzenia się z Tobą w 100%.

Jak już się nauczysz dzielić tekst na akapity, to wbij sobie - jeśli łaska - parę reguł do głowy:
1. Nie jesteś, o ile mi wiadomo, twórcą, demiurgiem czy spiritus movens tego forum. Więc nie ty będziesz mi mówił, czy pasuję do tej bajki, czy nie.
2. Jeśli nie chodzi ci o forum, a szerzej, o przyjazne miasto, to sorry... Jane Jacobs mogłaby mi powiedzieć, czy pasuję do bajki. Jan Gehl mógłby. W ostateczności Mikael Colville-Andersen mógłby. Ale chyba sam rozumiesz...
3. Naprawdę uważasz, że rację masz wtedy, kiedy zgodzą się z tobą trzy osoby z brzegu? To zupełnie jak dziennikarze telewizyjni, którzy robią materiały o korkach i pytają o opinię taksówkarzy.
PS Takie sekciarskie podejście to jest welostrada do spektakularnej porażki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr kwi 25, 2012 7:06 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lut 19, 2010 14:05
Posty: 694
Lokalizacja: Warszawa, daleko za Wawrem
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,655432.html
Cytuj:
Ścieżka przecięta środkiem

Metalowe ogrodzenie wyrasta na środku ścieżki rowerowej pod mostem Poniatowskiego. – Wszystko jest zgodne z prawem – przekonują urzędnicy


Nasz czytelnik pan Marcin często jeździ rowerem z Gocławia do centrum. Zwykle porusza się ścieżką piaskową pieszo-rowerową wzdłuż Wisły. Ostatnio jednak zmienił trasę i pojechał wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego.

– Chodnikiem dotarłem pod most Poniatowskiego i to, co tam zobaczyłem, rozłożyło mnie na łopatki – opowiada.

Otóż na chodniku nagle wyrasta metalowa balustrada, która zawęża trotuar i utrudnia po nim ruch.

– Czyj to był pomysł? To „wąskie gardło" jest jakimś projektowym absurdem. Skoro od nowa robiono mur oporowy, to dlaczego nie poszerzono w tym miejscu pasa dla ruchu pieszo-kołowego? – pyta czytelnik.

Karolina Gałecka, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich, mówi, że pod samym mostem, gdzie znajduje się krytykowana przez czytelnika balustrada, nie ma już ciągu pieszo-rowerowego, lecz tylko chodnik dla pieszych. – Przejazd dla rowerów kończy się wcześniej, o czym informują ustawione pionowe znaki – tłumaczy rzeczniczka ZDM.

Zauważa ona, że nie ma możliwości utworzenia ścieżki rowerowej w obecnej skrajni zabytkowego mostu tam, gdzie teraz jest chodnik.

– Nie da się bowiem przesunąć podpory i filaru przeprawy. Niebezpieczne byłoby również wybrzuszenie prawej strony jezdni tylko po to, aby wybudować tam ścieżkę rowerową – tłumaczy Karolina Gałecka.

Przedstawicielka ZDM dodaje, że wygrodzenie niemal pośrodku chodnika ustawiono zgodnie z prawem.

– Przepisy mówią bowiem, że trzeba je ustawiać 50 cm od krawędzi jezdni – tłumaczy urzędniczka.

Karolina Gałecka podkreśla jednocześnie, że przy remontach ZDM tylko opiniuje propozycję zmian organizacji ruchu, a ostateczne rozwiązania zatwierdza miejski inżynier ruchu.

– Przy jego wieloletnim doświadczeniu w mieście raczej trudno by było mówić o jakiejkolwiek pomyłce – uważa rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich.


Ostatnie zdanie zasługuje na medal :lol:

_________________
Ważne jest dokąd zmierzamy, a nie jak szybko.

"... we humans tend to screw up everything that's good enough as it is...or everything that we're attracted to, we love to go and defile it." - Chris Cornell


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 03, 2012 13:27 
Offline
Dzicz Kudłata

Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 17:31
Posty: 307
Lokalizacja: Warszawa
Nadwiślańska Ścieżka Przyrodnicza - ponad tydzień temu przeprowadzono "naprawy" nawierzchni. Przejechałem odcinek od Portu Praskiego do Mostu Świętokrzyskiego. Oto jak to zrobiono:

Widok z wiaduktu nad kanałem do Portu:
Obrazek

Obrazek

Miejscowo załatano "gałązkowe ogrodzenie"
Obrazek

Spore ilości gruboziarnistego wilgotnego piasku... całkowicie w żaden sposób niezagęszczonego. Cały odcinek który przejechałem był usiany takimi niespodziankami.
Obrazek


Po wschodniej stronie Mostu Świętokrzyskiego Orange budowało swój balon widokowy. Obok niego parking i pawilon. Wjazd do parkingu został zrobiony z kostki i przerwano ciągłość nawierzchni chodnika i ddr, choć połączenia nawierzchni i krawężników były nieodczówalne.
Obrazek

Na samym Moście Świętokrzyskim od dawien dawna straszą dylatacje. Po stronie południowo-zachodniej ktoś tak jedną "załatał":
Obrazek
Bardzo gładki przejazd z charakterystycznym pu-bum:)

Kawałek dalej na objeździe budowy stacji metra Powiśle kałuża została "ominięta" tak:
Obrazek
Po deskach przejeżdża się gładko, płyty przemilczę.

Trasa Armii Krajowej między wylotem Mokotowskiej, a Marszałkowską. Od 15 marca rozkopano nawierzchnie i osadzono nowe krawężniki. Od 3-4 tygodni teren porzucono. Słupki co tydzień są niszczone, uzupełniane bądź stawiane do pionu i znowu niszczone.
Obrazek
Ktoś wie co się stało że przerwano prace?

KONIEC. Zdjęcia wykonałem 25 kwietnia 2012 roku.

_________________
Pozdrawiam wildzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 03, 2012 17:59 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 6:52
Posty: 658
Lokalizacja: Grochów,Gocławek, Szaserów
wildzi napisał(a):
Nadwiślańska Ścieżka Przyrodnicza

https://docs.google.com/open?id=0BxBtWT ... QwNGI1Yzdl
Ścieżka rowerowa w otulinie jeziorka Czernikowskiego ul. Wolicka 8.
https://docs.google.com/open?id=0BxBtWT ... DF1ejVVX0E
https://docs.google.com/open?id=0BxBtWT ... GFHWnU2OWM
https://docs.google.com/open?id=0BxBtWT ... 3ZtelB2aUk

_________________
Inżynier to pewien stan umysłu,a nie tytuł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 356 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL