Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 10:08 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Piszcie więc do radnych, by nie dali się zbić tak kretyńskimi argumentami jak konieczność przebudowy sygnalizacji (wystarczy wymienić szkiełka) czy brakiem środków (od lat nigdy nie wykorzystano całości przeznaczonych na drogi rowerowe).

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 12:39 
Offline
Dzicz Kudłata

Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 17:31
Posty: 307
Lokalizacja: Warszawa
Napiszę tak: Jako, że mieszkam przy omawianym odcinku Żwirki i Wigury ta informacja mnie zmartwiła... ale tylko początkowo. Dlaczego?
Bo ta reprezentacyjna ulica biegnąca od Lotniska Chopina do Pomnika Lotnika jest dwujezdniową aleją obsadzoną szpalerami drzew. W moim odczuciu budowa drogi rowerowej na tak krótkim odcinku i tylko po jednej stronie! przyniesie tylko małą korzyść... Bo zaszkodzi wszystkim osobom jeżdżącym obecnie normalnie jezdnią na dłuższych trasach w których zawiera się ten odcinek. Obawiam się, że przy okazji budowy tego którkiego odcinka nastawialiby znaków B-9 (zakaz wjazdu rowerzystów) aby wyeliminować tłumaczenia że nie widziałem znaku "droga rowerowa".

W moim odczuciu ulica ta wymaga kompleksowego podejścia i budowy drogi rowerowej na długim odcinku nie zmieniającym stron ulicy. Co najmniej od Banacha (a najlepiej od Pomnika Lotnika) aż do 17-go stycznia gdzie właśnie wybudowali nowy fragment ddr na Służewiec. I nie po stronie ochockiej (zachodniej) bo jest na nim więcej trudności, a po stronie wschodniej.
Po wschodniej stronie jest:
-znaczenie mniej skrzyżowań i wyjazdów bramowych, co wynika z kilku długich ogrodzeń Ogrodów Działkowych, długiego ogrodzenia z Morina Mokotów,
-już gotowa na większości tego odcinka żwirowo-ziemna alejka
-już gotowy przejazd rowerowy przez Racławicką
-już gotowy przejazd rowerowy przez wjazd do Marina Mokotów
-ddr biegnąca po wschodniej stronie łączyłaby istniejśce ddr na Polu Mokotowskim, Racławickiej i 17-go stycznia nie zmieniając strony ulicy!

A tak w ogóle to w pierwszej kolejności wystarczyłoby małymi środkami wyremontować te właśnie już istniejące żwirowo-ziemne alejki, które zostały zaadaptowane przez rowerzystów jako właśnie wygodniejsze do jazdy niż poniszczone (i rozkradzione) chodniki.

_________________
Pozdrawiam wildzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 13:55 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Wt wrz 08, 2009 8:09
Posty: 32
Popieram,
:D Też jeżdżę ŻiF na tym odcinku i rzeczywiście przy niskich kosztach, budując dr po stronie wschodnie można uzyskać bardzo dobry efekt (bez konieczności zmian w sygnalizacji) i połączyć istniejące dr – Pola Mokotowskie - Racławickie – 17 Stycznia.
Szkoda że wcześniej nikt na to nie wpadł :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 14:34 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
Lubicz68 napisał(a):
:D Też jeżdżę ŻiF na tym odcinku i rzeczywiście przy niskich kosztach, budując dr po stronie wschodnie można uzyskać bardzo dobry efekt (bez konieczności zmian w sygnalizacji) i połączyć istniejące dr – Pola Mokotowskie - Racławickie – 17 Stycznia.
Szkoda że wcześniej nikt na to nie wpadł :?: :?:

Wpadł, wpadł. Droga rowerowa od Towarowej przez Pl. Zawiszy do lotniska istnieje w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Warszawy od lat.
Jest to wynik m.in. WOST -- Warszawskiego Okrągłego Stołu Transportowego z lat bodaj 2003 i 2006.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 14:58 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Wt wrz 08, 2009 8:09
Posty: 32
Monty B. Ike napisał(a):
Lubicz68 napisał(a):
:D Też jeżdżę ŻiF na tym odcinku i rzeczywiście przy niskich kosztach, budując dr po stronie wschodnie można uzyskać bardzo dobry efekt (bez konieczności zmian w sygnalizacji) i połączyć istniejące dr – Pola Mokotowskie - Racławickie – 17 Stycznia.
Szkoda że wcześniej nikt na to nie wpadł :?: :?:

Wpadł, wpadł. Droga rowerowa od Towarowej przez Pl. Zawiszy do lotniska istnieje w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Warszawy od lat.
Jest to wynik m.in. WOST -- Warszawskiego Okrągłego Stołu Transportowego z lat bodaj 2003 i 2006.


Nie chodziło mi o całą dr a jedynie o odcinek od pomnika do 17 stycznia.
Dla ul. ZiF był chyba nawet przygotowany porjekt ale się zdezaktualizował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 19:28 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 6:52
Posty: 658
Lokalizacja: Grochów,Gocławek, Szaserów
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 44245.html

budżet stolicy na 2012 r.
II linia metra – 1,6 mld zł
Ul. Nowolazurowa – 166 mln
Trasa mostu Północnego – 49 mln
Modernizacja targowiska Banacha- 11 mln zł
Budowa parkingów Park&Ride - 27 mln zł
Tramwaj na Tarchomin – 22,5 mln zł
Pętla autobusowa (Dworzec Wschodni) – 10 mln zł
Al. Jerozolimskie – 31 mln zł
Muzeum Historii Żydów Polskich – 29 mln zł
Muzeum Pragi – 25,5 mln zł
Przebudowa ul. Prostej – 16 mln zł
Szlak rowerowy wzdłuż Wisły – 15 mln zł
Centrum Sztuki Nowoczesnej – 14 mln zł
Po przeczytani tego artykułu nasuwa się jeden wniosek-niestety nic nam nowego do jazy nie przybędzie,a na pewno nie w asfalcie.

_________________
Inżynier to pewien stan umysłu,a nie tytuł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt mar 16, 2012 19:38 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Pawrzes napisał(a):
ZRiKD na zlecenie ZDM prawdopodobnie zaczyna modernizację ścieżki przy ul. Jana III Sobieskiego po stronie wschodniej. Na wysokości budynków 104 i 110 asfalt został rozpruty i zostało wykonane szersze koryto.


http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... zieli.html

Cytuj:
Do awarii jednej z ważniejszych magistrali ciepłowniczych doszło w piątek w samo południe w pobliżu skrzyżowania Sobieskiego, Idzikowskiego i Sikorskiego. (...)
ZDM przypomina, że oprócz jezdni zniszczone zostały niedawno wyremontowane ścieżki rowerowe na Sobieskiego.


Może przy okazji ich odbudowy lepiej poradzą sobie z nachyleniem podjazdów, tym bardziej że już dostawali sygnały, że coś jest nie tak.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt mar 16, 2012 22:15 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N paź 18, 2009 19:39
Posty: 416
axxenfall napisał(a):
Może przy okazji ich odbudowy lepiej poradzą sobie z nachyleniem podjazdów, tym bardziej że już dostawali sygnały, że coś jest nie tak.


Rozwieję Twe płonne nadzieje. Odbudowywać będzie SPEC, a on takowych sygnałów nie dostawał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So mar 17, 2012 13:31 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Pn lut 12, 2007 22:27
Posty: 1062
Lokalizacja: Legionowo
Z informacji TVN Warszawa wynika, że ZDM ma kontakt ze SPEC: http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 38772.html więc może warto się z tym na szybko przypomnieć...

_________________
http://www.legionowo.masa.waw.pl
http://www.bialoleka.masa.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So mar 24, 2012 10:09 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Z projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej m. st. Warszawy na lata 2012-2033:

http://bip.warszawa.pl/Menu_przedmiotow ... finansowa/

ZMID na najbliższe 2 lata planuje tylko ścieżkę przy Waryńskiego - 0,66 mln w 2012 r., 2,44 mln w 2013 r. Drogo jak za kilometr ścieżki.

Na rok 2014 ma 2 mln, na 2015 - 5 mln na niesprecyzowaną budowę ścieżek rowerowych.

Prawdopodobnie do tego czasu przeterminuje się już projekt ścieżki w al. Jana Pawła II, który dobrze by się wpisał w te skrawki które mają powstać nad metrem. Raczej nie widać w tym też środków na dokończenie ścieżki w Jagiellońskiej na północ od ronda Starzyńskiego, nie mówiąc już o ciągu Czerniakowska - Powsińska.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL