Pawrzes napisał(a):
Ciągłe czerwone to raczej istniejąca "sieć" bo pasy czy ciągi pieszo-rowerowe na starych chodnikach się do niej wliczają a przerywane to docelowe drogi rowerowe określone w Studium. Ale przez to opracowujący koncepcję być może nie wzięli pod uwagę np. Żelaznej bo "kiedyś tam będzie ścieżka" choć wiemy, że nie ma na nią miejsca i raczej nigdy nie będzie ale na pasy rowerowe jest jak najbardziej...
Fioletowy wyglądają mi na pasy rowerowe na ulicach dwukierunkowych.
No dobrze, ale w ciągłych czerwonych nie ma np. kawałka pasa dla rowerów na Koszykowej, za to cała Koszykowa jest objęta przerywanym czerwonym, mimo że w studium nie ma tam ścieżki (i dobrze - bo byłaby tam całkowicie nie na miejscu)*. Zresztą tak samo na Żelaznej studium nie przewiduje DDR. Jeżeli jedyne pasy dla rowerów w Śródmieściu to będą fiolety, to będzie to dużo mniejszy postęp niż miałem nadzieję. Choć oczywiście szeroko zakrojone dopuszczenie ruchu rowerowego pod prąd to już były skok naprzód dla Warszawy.
Pozdrawiam,
Maciek
*Tj. z niewiadomych powodów jest w studium "ścieżka planowana lokalna" na odcinku Chałubińskiego-Marszałkowska, gdzie jest miejsce na trzypasmowe pasy dla rowerów do wydzielenia z istniejących pojedynczych pasów dla samochodów, za to chodniki mają miejscami niewiele ponad metr, ale mniejsza o to - w prezentacji przerywana ciągła jest również na odcinku Chałubińskiego-Raszyńska, gdzie w studium żadnej ścieżki nie przewidziano.
_________________
Pozostanie po nas
..............|
................Włóczykije euta smutna legenda,
.-....__...|
.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.że wciąż nas uczono
...........|_________________________________
uczyć się na błędach.
..........(Włodzimierz Ścisłowski)