Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn mar 18, 2013 18:59 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Idąc mostem Śląsko-Dąbrowskim zauważyłem że po stronie zachodniej Wisły, na istniejących bulwarach, wszystkie znaki (głównie informujące o ściecze rowerowej) są wyrwane i leżą w jednym miejscu, a bulwary (tzn. fragment między Wisłostradą a Wisłą)odgrodzone są płotem ciągnącym się od Centrum Kopernika. Konkretnych informacji w necie nie widzę, ale że remont był planowany na 2013, to zakładam że rusza. Ktoś może wie cokolwiek? Niestety wyglądało na to, że rowerem trzeba będzie jeździć Wisłostradą albo wzdłuż niej.


edit:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... Wisle.html


Cytuj:
Długi płot stanął między Wisłostradą a brzegiem rzeki na wysokości Mariensztatu. Za nim powstaje zaplecze budowy nadwiślańskich bulwarów. Płot zniknie dopiero za dwa lata.


Cytuj:
Na razie rowerzyści muszą sobie radzić bez ścieżki. Jak zapewnił nas Marek Piwowarski, pełnomocnik ratusza ds. Wisły, wykonawca ma obowiązek wytyczyć objazd budowy dla rowerów. W siedzibie Hydrobudowy nikt nie potrafił nam powiedzieć, którędy poprowadzi nowa trasa i kiedy powstanie.



I jeszcze jeden cytat:

Cytuj:
Na wyższym poziomie bulwaru projektanci przewidzieli wspólną przestrzeń rekreacyjną, pieszo-rowerową. Droga rowerowa ma powstać na poziomie Wisłostrady obok jej jezdni.



?!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt mar 19, 2013 13:32 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 23, 2008 17:51
Posty: 118
Lokalizacja: Stolica - zachodnie centrum
http://www.siskom.waw.pl/przestrzen-bul ... anskie.htm

_________________
"Lobby rowerowe jest bardzo silne i zaborcze" - Janusz Galas, Inżynier Ruchu m.st. Warszawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 14, 2013 11:03 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Końca dobiega budowanie układanie kostki na części Wału Zawadowskiego na całej długości ul. Wał Zawadowski (aż do piaskarni przy ul. Włóki). Rowerem jeździć należy raczej po jezdni zostawiając wał pieszym, ale że ich ruch tam jest absolutnie śladowy to przejechałem ze dwa razy (w 2 miejscach wciąż trwa układanie kostki i trzeba schodzić z roweru), sympatycznie jedzie się patrząc na rozlewisko wisły, stare drzewa etc. Natomiast prawdziwą rewelacją jest nowa nawierzchnia za piaskarnią, tzn. nie ulica Włóki, tylko droga prowadząca między hałdami a Wisłą (edit: patrząc na mapę to ciągle jest to Wał Zawadowski) - do nie dawna była ułożona z betonowych płyt, teraz jest tam równiutki asfalt, i jedzie się w szpalerze z gałęzi drzew, cudownie po prostu. Samochody nie wjadą bo wjazd i zjazd jest zabezpieczony blokadami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lip 20, 2013 20:33 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 23, 2008 17:51
Posty: 118
Lokalizacja: Stolica - zachodnie centrum
Został ogłoszony przetarg "Budowa ścieżek rowerowych i pieszych oraz dostosowanie dróg do ruchu rowerowego wzdłuż Wisły wraz z robotami towarzyszącymi"

Dokumentacja projektowa, organizacja ruchu znajduje się na stronie: http://kniebrzydowska.zmw.waw.pl/NSR/

To już pewne, że NSR nie będzie przebiegał przez teren MPWiK, w zamian powstanie droga rowerowa przy ul. Czerniakowskiej (bez przejazdów przez Bartycką i Nehru...)

_________________
"Lobby rowerowe jest bardzo silne i zaborcze" - Janusz Galas, Inżynier Ruchu m.st. Warszawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 02, 2013 11:44 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 04138.html
Cytuj:
Większe wrażenie robi dotychczasowy efekt przebudowy przejścia podziemnego pod Wisłostradą, które znajduje się niedaleko ulicy Grodzkiej. Przed zamknięciem bulwarów, idąc od strony Zamku Królewskiego, można było wyjść z niego po schodach na drugą stronę Wisłostrady, ale jedynie na boki. Teraz zostało przebite na wprost.

Przebili Grodzką... :mrgreen:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 7:36 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 18779.html
Cytuj:
PRACE ZA 122 MLN ZŁ
Nowe bulwary dopiero jesienią.
Budowa opóźniona
O ponad dwa miesiące opóźnione są prace na części modernizowanych bulwarów wiślanych. Wykonawca robót przekonuje, że problemów przysporzyły mu podwyższony stan wody, podziemne instalacje i jaskółki.
Pierwszy odcinek modernizowanych lewobrzeżnych bulwarów – pomiędzy mostem Śląsko-Dąbrowskim a ulicą Boleść - miał być gotowy na początku lipca tego roku. Była szansa, że po uzyskaniu wymaganych pozwoleń, urzędnicy wpuszczą warszawiaków na ten fragment późnym latem.
Tego terminu jednak nie uda się dotrzymać.

Otwarcie we wrześniu?
- Opóźnienie na budowie odcinka pomiędzy mostem Śląsko-Dąbrowskim a ulicą Boleść wynosi 2,5 miesiąca. Zgodnie z najnowszymi deklaracjami, wykonawca ma zakończyć prace i przekazać nam dokumenty, na podstawie których będziemy mogli wystąpić o pozwolenia na użytkowanie, do 14 września tego roku - wyjaśnia Marek Piwowarski, pełnomocnik prezydent ds. Wisły.
Skąd wzięło się opóźnienie?
Roboty na pewien czas wstrzymał ornitolog, bo w szczelinach muru oporowego nabrzeża gniazdowała jaskółka brzegówka.
– Problemem był też stan wody. Nie był wprawdzie dramatycznie wysoki, ale, gdy przekraczał określony poziom, to prace musiały być wstrzymywane – wyjaśnia Piwowarski. – Dochodziło też do kolizji z infrastrukturą podziemną, czyli w trakcie robót okazywało się, że pod ziemią są instalacje, na przykład elektryczne, gazowe czy kanalizacyjne, które nie były naniesione na mapy – dodaje.
I zaznacza, że pracownicy Hydrobudowy Gdańsk (wykonawca prac) skupiają się teraz głównie na odcinku, który złapał opóźnienie.

W przyszłym roku kolejny odcinek
A co z kolejnym remontowanym fragmentem bulwarów, który rozpościera się pomiędzy mostem Śląsko-Dąbrowskim a okolicami Centrum Nauki Kopernik?
– Według planów ma być gotowy do lipca przyszłego roku. Wykonawca nie zgłosił nam, że jest tam przewidziane opóźnienie prac – zaznacza pełnomocnik.

Za 122 mln zł
Około dwukilometrowy odcinek bulwarów zostanie podzielony na trzy strefy: rozrywki, kultury i edukacji. Tuż przy Centrum Nauki Kopernik znajdzie się park żywej rzeki – na schodach graniczących z Wisłą będzie można usiąść wśród naturalnej roślinności, niedaleko będziemy mieli do dyspozycji plażę, na wysokości Mariensztatu powstaną pawilony, natomiast przy Podzamczu pływające przystanie.
Prace pochłoną 122 mln zł. Część zostanie sfinansowana z funduszy Unii Europejskiej.

"Autostrada" rowerowa
Pełnomocnik ratusza przypomina również, że intensywne prace trwają na północ i południe od bulwarów Wiślanych. Tam powstaje Nadwiślański Szlak Rowerowy, który ma być gotowy w czerwcu. Jak już pisaliśmy, do dyspozycji fanów jednośladów będzie trasa szeroka nawet na kilkanaście metrów.

Poślizg. Dlaczego mnie to nie dziwi?

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt sie 19, 2014 7:15 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
No dobra - tam gdzie zrobiono nową drogę nadwiślańską jest pięknie, ale...

Jadę sobie od Tarchomina i przy moście Curie nie ma żadnych informacji, że jest remont i brak przejazdu od kładki nad Wisłostradą do Dewajtis. Dalej sobie jadę i nie ma żadnej informacji przy Gwiaździstej/Wisłostrada, że się nie da przejechać pod mostem Grota przy Wiśle. W obydwu przypadkach brak też informacji po drugiej stronie, gdyby ktoś jechał od strony Warszawy. Nie ma też informacji przy Gdańskim, że się nie da dalej przy Wiśle jechać rowerem, ale tam dalej już nie jechałem. Ja wiem, że informacje o objazdach rowerzyści wysysają z mlekiem matki, ale to co dziś spotkałem (czy raczej czego nie spotkałem) to sorki, ale żenada. Jeśli złomiarze zdjęli to przepraszam.

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr sie 20, 2014 14:43 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
przejazd pod mostem Grota od strony Wisły jest - przez plac budowy. Za mostem Gdańskim stoją żółte znaki objazdów, kierujące na drugą stronę Wisłostrady.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 21, 2014 8:46 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
Cytuj:
przejazd pod mostem Grota od strony Wisły jest - przez plac budowy.


Czyli niebezpieczny i raczej nielegalny - tabliczka teren budowy powinna jednak coś oznaczać.

Cytuj:
Za mostem Gdańskim stoją żółte znaki objazdów, kierujące na drugą stronę Wisłostrady.


Mogłem obserwować niedokładnie.

Najbardziej mnie zaskoczył jednak całkowity brak oznakowania objazdu przy Curie - taszczyłem rower w efekcie po schodach na przejazd nad Wisłostradą.

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sie 21, 2014 11:20 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Przejazd pod mostem Grota jest oficjalnie wyznaczony i nie jest nielegalny. Owszem, jest niewygodny, ale to budowa i trzeba się z tym liczyć niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL