Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn kwi 16, 2012 20:39 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): So lip 17, 2010 21:15
Posty: 7
Jak ten towar dostanie wody to się robi specyficzne błotko. Wypaśne błotniki się przydadzą. Jak słońce ostro przypali to się deczko przykurzy. Ten towar stosuje się na podbudowy pod asfalt lub pod kostkę. to nie jest nawierzchnia żwirowa. Obym się mylił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr kwi 18, 2012 15:09 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lut 19, 2010 14:05
Posty: 694
Lokalizacja: Warszawa, daleko za Wawrem
Dziś zobaczyłem, że nowa nawierzchnia na wale Zawadowskim kończy się przy Spiralnej/Korzennej. Wcześniej wydawało mi się, że odnowiono co najmniej do następnego zakrętu na południe, gdyż szerokość i kolor nawierzchni podobna, ale dziś z bliska zobaczyłem że krawężniki kończą się tuż za przejazdem na wysokości ww. ulic. Również kończy się nawierzchnia z ubitych kamyczków, dalej jest rozjeżdżona piachoglina z dołami. A jest tak szeroko (w przeciwieństwie do wąskiej rynnościeżki, która przed remontem prowadziła w stronę mostu) gdyż rozjeżdżają samochody. Dziś z daleka byłem świadkiem jak 3 samochody wjechały na wał przy Korzennej, przejechały między słupkami (jednego brakuje), pojechały na południe po koronie, i zjechały do międzywala następnym zjazdem 100-200m dalej. Ktoś mi powiedział, że to prawdopodobnie wędkarze. 30-40 minut później samochody nadal stały zaparkowane między drzewkami nad wodą.

Drugie spostrzeżenie dotyczy jakości nowej nawierzchni: Mimo kilkudniowego deszczu jest OK, choć bliżej mostu Siekierkowskiego jest lepsze wykonanie. Bliżej Spiralnej jest więcej luźnych kamyków i nierówności. Nadal prędkość ograniczał wiatr, a nie nawierzchnia, ale bez trzymanki jechałbym tylko bliżej mostu.

_________________
Ważne jest dokąd zmierzamy, a nie jak szybko.

"... we humans tend to screw up everything that's good enough as it is...or everything that we're attracted to, we love to go and defile it." - Chris Cornell


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 20, 2012 7:11 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Pn lut 12, 2007 22:27
Posty: 1062
Lokalizacja: Legionowo
Czy ktoś z was orientuje się, czy odcinek ddr przy Spójni (Wybrzeże Gdyńskie 2) wchodzi w zakres projektu modernizacji NSR - pytam, bo jazda tamtędy jest podobna do rosyjskiej ruletki:

Obrazek Obrazek Obrazek

Wnioskowałem o ustawienie tam na stałe fotoradaru (ze skutkiem negatywnym), co prawda potem w wykazie miejsc do oznakowania jako miejsca kontroli radarowej prowadzonej przez SM opublikowanej przez TVN Warszawa znalazł się adres Wybrzeże Gdyńskie 2 - nie wiem, czy ZDM już ustawił odpowiednią tablicę, a jej obecność zdaje się jest warunkiem możliwości kontroli prędkości.

Cała Wisłostrada moim zdaniem aż się prosi o odcinkowy pomiar prędkości, podobnie, jak inne ulice klasy GP w granicach miasta.

Oprócz wyegzekwowania jazdy z dozwoloną prędkością wskazane byłoby odsunięcie ddr od bariery energochłonnej (zamiana miejscami z pasem zieleni - i tak kawałek dalej ddr nie jest odseparowana od chodnika), żeby bariera energochłonna miała się gdzie odkształcać, możliwe też, że należałoby zamontować solidniejszą barierę, która będzie się odkształcać w mniejszym stopniu, ale to może mieć z kolej może mieć negatywny wpływ na stan poszkodowanych w samochodach w wyniku wzrostu przeciążeń.

_________________
http://www.legionowo.masa.waw.pl
http://www.bialoleka.masa.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 20, 2012 10:11 
Offline
Dzicz Kudłata

Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 17:31
Posty: 307
Lokalizacja: Warszawa
Dla ciekawskich oraz tych którzy jeszcze nie jechali nowym tworem zamieszczę cztery zdjęcia (wykonane 10 kwietnia).

Początek odcinka na południe od Mostu Siekierkowskiego:
Obrazek

A to koniec o którym wcześniej wspomniano. Widać brakujący słupek.
Obrazek

Początek odcinka na północ od Mostu Siekierkowskiego
Obrazek

Koniec odcinka na murze MPWiK.
Obrazek
Ścieżka w prawo prowadzi nad Wisłę. Na lewo wzdłóż muru przez krzaki i małe pagórki. Niestety jest ślepa. Kończy się zarośniętą siatką i furtką. Według zdjęć w lotu ptaka wynika że to tylne wejście do działki za którą jest główna alejka ogródków działkowych, która prowadzi do uliczki osiedlowej, a ta z kolei łączy się z uliczką wzdłóż muru MPWiK aż do kładki nad Czerniakowską.

_________________
Pozdrawiam wildzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 20, 2012 13:32 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lut 19, 2010 14:05
Posty: 694
Lokalizacja: Warszawa, daleko za Wawrem
Dziwi mnie brak szlabanów/słupków na wale po obu stronach mostu. Dalej przy przejazdach przez wał są zainstalowane.

_________________
Ważne jest dokąd zmierzamy, a nie jak szybko.

"... we humans tend to screw up everything that's good enough as it is...or everything that we're attracted to, we love to go and defile it." - Chris Cornell


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So kwi 21, 2012 6:07 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
gromanik napisał(a):
Czy ktoś z was orientuje się, czy odcinek ddr przy Spójni (Wybrzeże Gdyńskie 2) wchodzi w zakres projektu modernizacji NSR


Tak, ale innego etapu, patrz np. http://www.zm.org.pl/?a=nadwislanski_sr-123

Projekt mam w papierze, powinna być 1 kopia w biurze ZM.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So maja 12, 2012 22:07 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 44664.html
Cytuj:
"Bulwary przed zmianą",
czyli dyskusja terenowa
To nie będzie kolejny tematyczny spacer, ale terenowa dyskusja. Organizatorzy "Bulwarów przed zmianą" liczą na inspirującą rozmowę między urzędnikami, projektantami i miłośnikami Warszawy.
Stołeczne bulwary mają się radyklanie zmienić. Właśnie dlatego Forum Obywatelskiego Piękna Architektury organizuje nietypową wycieczkę po lewym brzegu Wisły, która przerodzić ma się w plenerową dyskusję.
Historia, ciekawostki, przyszłość
Organizatorzy chcą rozmawiać o stołecznych bulwarach zanim ruszą prace przy ich przebudowie. Stefan Fuglewicz i Andrzej Skalimowski i Zbigniew Tucholski – prowadzący spacer – opowiedzą o historii warszawskich bulwarów, ich roli w stolicy, ciekawostkach z nimi związanymi oraz przybliżą uczestnikom projekt ich przebudowy.
4 kilometry do przejścia
Prowadzacy zasygnalizują również problemy nadwiślańskich przestrzeni. Chcą stawiać trudne pytania i czekają na wypowiedzi uczestników, ich opinie, pomysły, czy postulaty. Wnioski z dyskusji mają być przekazane władzom miasta.
Do dyskusji dołączyć może każdy. Organizatorzy liczą na obecność urzędników i projektantów współdecydujących o losach oglądanych przestrzeni.
Spotkanie rozpocznie się na bulwarze pod mostem Poniatowskiego w niedzielę o godz. 11.00, na lewym brzegu Wisły. Do przejścia będzie ok. 4 km, przewidywany czas trwania ok. 2 godzin. Udział darmowy.

"Bulwary przed zmianą"
13 maja, godz. 11:00
Spotkanie pod mostem Poniatowskiego


band//bako

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn maja 14, 2012 14:55 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Dziś przejechałem się ścieżka przyrodniczą po wschodniej stronie i w wielu miejscach swieży piasek wciąż nie jest wystarczająco utwardzony, natomiast po uprzędzeniach walco-podobnych (widziałem je jakies 1,5 tyg temu) ani śladu. To już tak ma zostać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr maja 16, 2012 16:57 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Czy był już dyskutowany południowy zjazd na nadwiślańską ścieżkę przyrodniczą (strona wschodnia wisły), mniej więcej na wysokości ul. Zwycięzców? W każdym razie pierwsza możliwość zjechania na ścieżką kiedy jedzie się od mostu Siekierkowskiego na północ - zjazd/wjazd wyłożony jest progami zrobionymi z cegły które wybitnie utrudniają wjeżdżanie, a zjad to poważny test na to, czy w rowerze wszystko jest dobrze przykręcone, kompletna masakra. Wydaje mi się, że wystarczyłoby usunąć te progi na jakiejś jednej trzeciej szerokości wjazdu i byłoby po kłopocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N maja 20, 2012 10:57 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): N mar 25, 2012 17:07
Posty: 4
Jechałem wczoraj ulicą "Mariusza Zaruskiego" zaraz za MPWiK i obok Staży Miejskiej i mam wrażenie, że w tym miejscu jest kontynuowana ścieżka rowerowa o której mowa. Początkowo droga jest wylana świeżym asfaltem później jednak droga odbija w lewo a w prosto w stronę wału Panowie robotnicy ubijali identyczny tłuczeń jak na wale Zawadowskim. Robota chyba dopiero rozpoczęta sądząc po długości jaką Panowie zrobili.

Ale czy to oznacza, że jednak nie będzie ścieżki przez teren MPWiK?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL