Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt sie 22, 2014 9:08 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
Cytuj:
Przejazd pod mostem Grota jest oficjalnie wyznaczony i nie jest nielegalny. Owszem, jest niewygodny, ale to budowa i trzeba się z tym liczyć niestety.


Możliwe, że nie dojechałem do znaku, który go legalizuje zaczynając omijanie wcześniej.

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lut 12, 2015 12:25 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 01, 2015 23:47
Posty: 31
Lokalizacja: Wola, Śródmieście
Kolejna inwestycja na której ukończenie z niecierpliwością czekam i pewnie nie tylko ja.

Cytuj:
Wczoraj: Bulwary Wiślane będą wiosną. Dzisiaj: Wyrzucenie wykonawcy i termin na święte nigdy

Na budowie nowych Bulwarów Wiślanych od dawna musiało dziać się źle. Choć dziś wiemy, że miasto wstrzymało prace, a wykonawca miał ogłosić upadłość, do wczoraj jeszcze byliśmy zapewniani, że inwestycja zakończy się latem.

Nieciekawie zrobiło się na budowie warszawskich Bulwarów Wiślanych. W ciągu ostatniej doby sytuacja dotycząca tej inwestycji zmieniła się diametralnie. Jeszcze wczoraj pokazywaliśmy najnowsze zdjęcia z budowy oraz informowaliśmy o dacie zakończenia prac. Według pracowników ratusza miała to być wiosna tego roku. Uspokajaliśmy także, że opóźnienia wynikają z bardzo trudnych warunków geodezyjnych.

MICHAŁ KOWALCZYK, ARCHITEKT
Budowanie nad brzegiem nieuregulowanej rzeki jaką jest Wisła zawsze obarczone jest dużym ryzykiem. Wysoki poziom wody oraz jego wahania utrudniają prace wykonawcy. Duże znaczenie miały też trudne warunki hydrologiczne. Przy tego typu realizacjach bardzo często zdarza się, że dokumentacja będąca po stronie Zamawiającego – Urzędu Miasta nie jest wystarczająco dokładna, brak aktualnych map infrastruktury podziemnej, badań hydrologicznych, powoduje problemy przy wielu inwestycjach np. II linii metra czy Muzeum Sztuki Nowoczesnej w rejonie Pałacu Kultury.
Jak bumerang wracało wczoraj pytanie - kiedy budowa się zakończy. Dziś wiemy, że prace zostały wstrzymane, a wykonawcy wypowiedziana umowa. Do ostatniej chwili mieszkańcy byli zapewniani, że większych problemów nie ma.

Hydro... zagadka?
Co ciekawe, gdy sytuacja stawała się napięta i wszyscy zastanawiali się, kiedy naprawdę zostaną zakończone roboty związane z budową bulwarów warszawskich, wykonawca inwestycji, czyli Hydrobudowa Gdańsk, nie miał zamiaru się nad niczym zastanawiać. Na stronie firmy widniała bowiem data zakończenia prac. I nie była to wiosna, jak chciałby ratusz, ale... lipiec. Hydrobudowa wiedziała od dawna, że inwestycja będzie miała opóźnienia. Dokładnie - chciała oddać obiekt rok po terminie.

Gdy próbowaliśmy dodzwonić się do Hydrobudowy, pracownicy odsyłali nas bezpośrednio do zarządu. Ten zaś nie miał chyba głowy do komentowania całej sprawy i przepadł jak... kamień w wodę. Dlaczego? Chwilę po godzinie szesnastej “Gazeta Stołeczna” poinformowała, że warszawski ratusz wypowiedział umowę Hydrobudowie, bowiem efekty prac były niezadowalające. Wypowiedzenie umowy to zdaje się być dopiero początek problemów firmy, która miała zbudować warszawiakom wiślane bulwary. Radio Zet informuje, że 30 stycznia do gdańskiego sądu wpłynął wniosek o upadłość Hydrobudowy.


http://natemat.pl/132131,jeszcze-wczora ... ipiec-2015

Cytuj:
"Newsweek": Bulwar w Warszawie miała zbudować firma oficerów WSI, którzy stoją za bankructwem SKOK-u Wołomin

Hydrobudowa Gdańska, która za 120 mln zł miała zmodernizować nadwiślański bulwar w Warszawie, zbankrutowała. Za spółką stali byli oficerowie WSI, którzy byli też związani ze SKOK Wołomin, który zbankrutował kilka miesięcy temu. Teraz Hanna Gronkiewicz-Waltz szybko musi znaleźć nowego wykonawcę, bo Warszawa może stracić 20 mln zł z unijnego budżetu.

Do problemów z ukończeniem budowy II linii metra doszły jeszcze kłopoty z ogromną przebudową bulwarów wiślanych. Hanna Gronkiewicz-Waltz szuka nowego wykonawcy, po tym jak bankructwo ogłosiła Hydrobudowa Gdańska, która realizowała wartą 120 mln zł inwestycję. Co gorsza spółka już dostała pieniądze, a ich odzyskanie będzie trwało wieki. Dlatego władze Warszawy muszą znaleźć dodatkowe pieniądze na dokończenie inwestycji, bo mogą stracić ok. 20 mln zł, które na bulwary dała Unia.

W najnowszym "Newsweeku" Wojciech Cieśla opisuje kto stoi za Hydrobudową. Ekipa Gronkiewicz-Waltz postawiła na złego konia. Nie sprawdzono, że za spółką stoją szemrani biznesmeni. Jednym z głównych pomysłodawców miał być Piotr P. ps. "Bentley" (od ulubionej marki samochodów). Tygodnik relacjonuje, że to człowiek pojawiający się w raporcie z likwidacji WSI, oskarżeny m.in. o wyłudzenie podatku VAT i pieniędzy z banku.

Po przygodzie z wyłudzeniami VAT „Bentley” przez lata szefuje radzie nadzorczej SKOK Wołomin. Kręci się po Warszawie, o tym, że pojawia się przy różnych biznesach, wie wielu. Że wraz z kolegami stoi za Hydrobudową Gdańsk – prawie nikt. Chciałbym porozmawiać z Piotrem P., ale od kwietnia 2014 roku siedzi w areszcie jako jeden z głównych podejrzanych w aferze SKOK Wołomin. Szybko nie wyjdzie, zarzuca się mu wyłudzanie kredytów i kierowanie gangiem. Ostatnio prokuratura dołożyła mu zarzut zlecenia ciężkiego pobicia.
Źródło: "Newsweek Polska"
Gangsterom przez lata udawało się ukryć, że to oni stoją za Hydrobudową. Wszystko dzięki szkatułkowej konstrukcji zbudowanej z cypryjskich spółek. Pieniądze na kupno firmy miały pochodzić ze SKOK-u Wołomin, który zbankrutował w pierwszej połowie 2014 r. Firmę budowlaną miały przygnieść ogromne koszty, spowodowane rozrzutnością i wystawnym życiem udziałowców.

BYŁY PRACOWNIK HYDROBUDOWY
Dlaczego firma padła? Wystarczy spojrzeć na bilanse: faceci wypłacali sobie 15 milionów dywidendy rocznie. Do tego helikopter, którym „Bentley” latał do Gdańska – milion rocznie. Za utrzymanie biura w Warszawie płacili ponad dwa miliony. Rada nadzorcza zgarniała milion za rok. Ile pieniędzy wyszło na Cypr za dziwny konsulting – nie wiem. Kto i po co lokował pieniądze w funduszach w USA – też nie. Czym jeździli? Porsche panamera i drogimi mercedesami.
Źródło: "Newsweek Polska"
Do tego sporo pieniędzy "Bentleya" pochłonęła nieudana inwestycja w rolniczą telewizję TVR. Współtworzył ją też Władysław Serafin, prezes kółek rolniczych. Przekonuje, że nie miał pojęcia o związkach "Bentleya" z WSI i pruszkowską mafią. Tak, jak warszawscy urzędnicy, którzy jego Hydrobudowie przyznali kontrakt na przebudowę bulwarów nad Wisłą.


http://natemat.pl/132695,newsweek-bulwa ... -u-wolomin

Czy ktoś jest tym zdziwiony, tak szczerze?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL