Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt kwi 24, 2009 8:22 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 24, 2007 10:36
Posty: 115
Lokalizacja: Königswinter/Niemcy
Testowałem ostatnio i rzeczywiście wszystko w porządku :-)
Miłe zaskoczenie, że potrafili naprawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 07, 2012 14:04 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn maja 18, 2009 14:34
Posty: 272
Lokalizacja: Warszawa, Sadyba
http://www.tvn24.pl/nowy-ambasador-usa- ... 087,s.html

Może wykorzystać sytuację i namówić IR na pas rowerowy w Puławskiej (od Dolnej do pl. Unii Lubelskiej) i Szucha, żeby pan ambasador miał piękny dojazd z rezydencji na Piękną ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 07, 2012 14:30 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 20:53
Posty: 406
Groob napisał(a):
http://www.tvn24.pl/nowy-ambasador-usa-jeszcze-nie-w-polsce-ale-juz-na-twitterze,281087,s.html

Może wykorzystać sytuację i namówić IR na pas rowerowy w Puławskiej (od Dolnej do pl. Unii Lubelskiej) i Szucha, żeby pan ambasador miał piękny dojazd z rezydencji na Piękną ;)


Jestem za.
Ze względu na brak miejsca tam nigdy nie powstanie droga rowerowa, więc pas dla rowerów jest jedynym rozwiązaniem. Przy okazji można wnioskować o zwężenie jezdni i poszerzenie chodnika, który jest tam skandalicznie wąski.
Zamiast dwóch albo trzech pasów ruchu dla samochodów niech będzie jeden dla samochodów, jeden dla rowerów, i chodnik szerszy co najmniej o metr.
Na tym w końcu polega zrównoważony transport, którym ratusz wyciera sobie gębę, umieszcza we wszystkich 'strategiach', a we wszystkich realnych sytuacjach bezmyślnie depcze.

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 07, 2012 15:07 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Jeżdżę regularnie i w pełni popieram, zastanawiam się czy miejsce na pas rowerowy dałoby się uzyskać przez zwężenie pasów dla samochodów, bez dodatkowych prac. Natomiast taki potencjalny pas prowadziłby wzdłuż miejsc postojowych, więc wielmożnie oświecony inżynier ruchu musiałby przekonać się do takiego rozwiązania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lis 29, 2013 12:25 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz lut 01, 2007 20:03
Posty: 371
Lokalizacja: Służew
Dla zainteresowanych sprawą DdR przy Puławskiej - ZDM planuje coś grzebać przy przejściu dla pieszych na węźle Puławska-Dolinka Służewiecka:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 07146.html
Cytuj:
Zmodernizowane zostanie też przejście dla pieszych na jezdni łączącej Puławską z Dolinką Służewiecką. W tym miejscu będzie również nowe oświetlenie.


Jeśli powstanie DdR przy Puławskiej to musi prowadzić właśnie tędy. Można zawalczyć o przejazd rowerowy... ale szanse są minimalne.

_________________
Walcz o połaczenie rowerowe Ursynowa i Służewca:
http://www.facebook.com/RoweremNaSluzewiec
pisz wnioski do Burmistrza: burmistrz@mokotow.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 25, 2014 5:55 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Jest projekt Puławskiej do granicy miasta:

http://rowery.um.warszawa.pl/aktualnosc ... na-rowerze

Wrażenia po pierwszym przejrzeniu:

rys. 2.1

- sporo przeplatania ruchu rowerowego i pieszego. Można by wyeliminować przynajmniej jedno - w pasie dzielącym Puławskiej, przez skrócenie zatoki likwidowanego (!) przystanku komunikacji prywatnej;

- sygnalizacja na przejezdzie przez jezdnię tylko dla TAXI - może by skrócić tę jezdnię, tak by zaczynała się za, nie przed przejściem? i tak na przejściu stać nie można, a wywaliłoby się 2 sygnalizatory i byłoby miejsce na akumulację pieszych i rowerzystów.

rys. 2.2

- przejście dla pieszych przez Puławską przy Niedźwiedziej - prawy pas na północ jest pasem postojowym przed przejściem, kończy się zaraz za ul. Niedźwiedzią; nie można go zabudować, co skróci przejście, poprawi widoczność, da miejsce na akumulację?

- przejście dla pieszych i przejazd przez Niedźwiedzią do wyniesienia;

- jaki sens mają zatoki do parkowania skośnego za pasem postojowym po stronie wschodniej (Puławska 233)? nie można tych zatok skrócić, wyprostować DDR i poprawić widoczność?

rys. 2.3

- rozbiórka budek na targowisku to murowany mega konflikt; lepiej byłoby tę przestrzeń uzyskać przez likwidację zatoki (wariant II)

- przejście dla pieszych i przejazd przez Smyczkową do wyniesienia;

rys. 2.4

- zwiększyć promienie łuków na zjazdach z istniejącej kładki nad łącznicą (NE narożnik węzła), tak by można było wykorzystać prędkość - nawet do R=30 w obu kierunkach, jest miejsce i super widoczność, a tak jak narysował projektant to trzeba będzie się zawijać wokół drzewa po wewnętrznej stronie łuku;

- esy floresy i spadki 10-15% na wszelkich rampach w zasadzie wykluczają przejazd "normalnych" rowerzystów, słabo;

- przejście podziemne pod Puławską: żeby ten projekt choć trochę uratować, to na wylocie zachodnim lepiej w ogóle zlikwidować schody i zrobić długie łagodne rampy pieszo-rowerowe w obu kierunkach (Piaseczna i Służewca);

- kładka nad Doliną Służewiecką: jakby trochę skrócić 100-metrową zatokę autobusową pod kładką, to można by zacząć pochylnię wcześniej, uzyskać łagodniejsze spadki i promienie łuków.

rys. 2.5

- zwęzić wlot al. Wyścigowej (obie jezdnie); nie powinno być możliwości ustawiania się dwóch samochodów obok siebie na wlocie podporządkowanym bez sygnalizacji (wzajemne ograniczanie widoczności);

rys. 2.6

- zabudować choć częściowo pow. wyłączone z ruchu na wlocie Romera;

- czemu włączenie ślepego wlotu Wyczółki tak dziwnie po skosie zamiast w osi jezdni?

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 25, 2014 12:48 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr lip 06, 2011 20:53
Posty: 406
Mam uwagę do szerokości: ustalono ją na podstawie obecnego ruchu rowerowego 40-60 rowerów/h przy założeniu, że może on wzrosnąć do 100 rowerów/h.
Biorąc pod uwagę natężenie ruchu samochodowego na Puławskiej: 1200-3400 samochodów/h, oznacza to, że zakładany udział ruchu rowerowego po wybudowaniu DDR pozostanie grubo poniżej 1%

Tymczasem ostatni Warszawski raport rowerowy mówi, że w porze letniej udział ruchu rowerowego w Warszawie może osiągać nawet 8%. To oznacza, że na Puławskiej - zwłaszcza po tak radykalnej poprawie warunków dla ruchu rowerowego i otwarciu połączenia Piaseczno-Warszawa - powinniśmy się liczyć z natężeniem ruchu rowerowego rzędu: 96-272 rowerów/h

Zalecana w Koncepcji szerokość DDR wygląda na niedoszacowaną

_________________
" Ależ mieszkańcy mają szczęście, że Kris Nawrocki nie decyduje o Ursynowie :) "
[Wypowiedź Piotra Guziała, (byłego) Burmistrza Ursynowa]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt wrz 26, 2014 15:46 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Zalecana szerokość to 2,5 m x2 (po obu stronach jezdni). Sęk w tym, że w wielu miejscach brakuje przestrzeni, by taką szerokość uzyskać...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL