Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt cze 29, 2010 11:54 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn maja 18, 2009 14:34
Posty: 272
Lokalizacja: Warszawa, Sadyba
Słuchajcie, chciałbym spróbować zlikwidować przyciski (albo przynajmniej uniezależnić od nich cykle dla rowerów) na megarondzie Czerniakowska/Becka/Witosa. Jednocześnie będę wnioskował o regulację programu dla pieszych i rowerów - w tej chwili w niektórych relacjach nie da się naraz pokonać obu jezdni jednej ulicy nawet rowerem, nie mówiąc już o przejściu na piechotę. Przez to przejście całego ronda na skos (przez dwie ulice i cztery jezdnie) zajmuje czasem aż cztery cykle.

I pytanie - czy w sprawie sygnalizacji mam pisać do ZDM czy do inżyniera ruchu?


Ostatnio edytowano Wt cze 29, 2010 12:24 przez Groob, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt cze 29, 2010 12:06 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): So sty 23, 2010 16:46
Posty: 350
Lokalizacja: Żoliborz / Warszawa
Ja pisałem w sprawie zmiany cyklu do ZDM'u i nie przekierowali do IR, więc teoretycznie można do ZDM'u pisać, chociaż słyszałem różne wersje.

W każdym razie mój wniosek wdrożyli.

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 30, 2010 21:30 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn maja 18, 2009 14:34
Posty: 272
Lokalizacja: Warszawa, Sadyba
mplonski napisał(a):
Ja pisałem w sprawie zmiany cyklu do ZDM'u i nie przekierowali do IR, więc teoretycznie można do ZDM'u pisać, chociaż słyszałem różne wersje.


OK, to napiszę do ZDM z kopią do IR i, oczywiście, ZM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 30, 2010 21:34 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): So sty 23, 2010 16:46
Posty: 350
Lokalizacja: Żoliborz / Warszawa
Polecam jeszcze przesłać kopię do BDiK ;-)

_________________
maciek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 28, 2010 12:44 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 6:52
Posty: 658
Lokalizacja: Grochów,Gocławek, Szaserów
https://docs.google.com/fileview?id=0Bx ... y=CNrKjeIE

_________________
Inżynier to pewien stan umysłu,a nie tytuł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 28, 2010 21:19 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Wt sie 17, 2010 12:08
Posty: 6
Lokalizacja: Bielany
https://docs.google.com/fileview?id=0B9 ... wpcD&hl=en

Pozdrawiam
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 26, 2010 12:23 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 6:52
Posty: 658
Lokalizacja: Grochów,Gocławek, Szaserów
https://docs.google.com/fileview?id=0Bx ... y=CLS8x_MG

Mam powyżej uszu i nie tylko , arogancji,betonowych odpowiedzi IR ludzi tam pracujących. :oops:

_________________
Inżynier to pewien stan umysłu,a nie tytuł.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 26, 2010 17:18 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): So sty 06, 2007 13:58
Posty: 447
Lokalizacja: grochów
ZDM również sobie w kulki leci... też w kwestii przycisków.
Napisałem im, że "Standardy są niżej w hierarchii" a oni na to?
Najpierw cytat początku pierwszej odpowiedzi:
Cytuj:
"W odpowiedzi na pismo otrzymane drogą elektroniczną w dniu [..] Zarząd Dróg Miejskich informuje, iż [...]"

Drugiej zaś:
Cytuj:
"W odpowiedzi na pismo otrzymane drogą elektroniczną w dniu [..] Zarząd Dróg Miejskich ponownie informuje, iż [...]"

gdzie jak można się domyślić [...] zawierają to samo o zapisie w "Standardach"...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N gru 26, 2010 10:53 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Groob napisał(a):
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przystosowanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Witosa, Czerniakowskiej i Becka (rondo pod Trasą Siekierkowską) do potrzeb pieszych i rowerzystów poprzez:
[...]
2. taką koordynację faz sygnalizacyjnych, by możliwe było przekroczenie przez pieszego obu jezdni jednej ulicy (wjazd i zjazd ze skrzyżowania) na jednym cyklu sygnalizacyjnym.
[...]
Przy okazji, jakieś sugestie co do dalszej korespondencji w tej sprawie?


Jeszcze jeden przepis, jakby ZDM dalej fikał - CzeKa, załącznik 3, punkt 8.4:

Cytuj:
Przy sterowaniu ruchem na skrzyżowaniach z wyspą centralną z sygnalizatorami umieszczonymi wewnątrz skrzyżowania należy tak zaprojektować program sygnalizacji, by strumienie ruchu sterowane odrębnymi grupami sygnalizacyjnymi miały możliwość opuszczenia skrzyżowania bez oczekiwania na sygnał zielony na sygnalizatorach wewnętrznych.


Nie ma żadnych wyjątków dla pieszych albo rowerzystów, skrzyżowanie przy ZUS-ie ewidentnie jest z wyspą centralną.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N gru 26, 2010 21:10 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr lip 28, 2010 23:16
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa Ursynów / Mokotów
W świetle zapisu o grupach sygnalizacyjnych na skrzyżowaniach z wyspą centralną zastanawiam się, czy to nie oznacza, iż stosowane, np. przy Dworcu Centralnym, sygnalizatory do lewoskrętów są właściwie zaprogramowane. W końcu tam pojazdy czekają na sygnalizatorze wewnętrznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 310 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL