zm.org.pl http://forum.zm.org.pl/ |
|
Rower publiczny w Warszawie - Veturilo http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=1207 |
Strona 37 z 37 |
Autor: | pzinek [ Pn paź 12, 2015 21:09 ] |
Tytuł: | Re: Rower publiczny w Warszawie - Veturilo |
Moje pomysły na Veturilo http://rowerozofia.blox.pl/2015/10/Jakie-Veturilo-po-2016-roku-Na-przyklad-takie.html |
Autor: | onetwo [ Cz paź 29, 2015 1:40 ] |
Tytuł: | Re: Rower publiczny w Warszawie - Veturilo |
pzinek napisał(a): Moje pomysły na Veturilo http://rowerozofia.blox.pl/2015/10/Jakie-Veturilo-po-2016-roku-Na-przyklad-takie.html Ciekawe rozwiązania może któreś zostanie uwzględnione:D |
Autor: | marek.slon [ So lip 01, 2017 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Rower publiczny w Warszawie - Veturilo |
Jest petycja o stację Veturilo, która ma być wprawdzie w granicach miasta i to w rejonie gęsto zamieszkanym, ale służyć w znacznej użytkownikom z sąsiedniej gminy. Poparcie dla niej w Izabelinie jakoś zbierzemy, trudniej zainteresować sprawą warszawiaków. Spójrzcie, oceńcie; jeśli Waszym zdaniem ma sens, proszę o poparcie i rozpropagowanie pocztą pantoflową i elektroniczną... https://www.petycjeonline.com/nowa_stacja_veturilo_w_okolicy_wolczyskiej_conrada_sokratesa Z góry dziękuję i pozdrawiam Marek Słoń |
Autor: | olek [ Pn lip 03, 2017 7:21 ] |
Tytuł: | Re: Rower publiczny w Warszawie - Veturilo |
marek.slon napisał(a): Jest petycja o stację Veturilo, która ma być wprawdzie w granicach miasta i to w rejonie gęsto zamieszkanym, ale służyć w znacznej użytkownikom z sąsiedniej gminy. Dla mnie problem nie polega na tym, czy stacja służy mieszkańcom Warszawy, czy Izabelina, czy Koluszek. Problem raczej w tym, że lokalizacja została wybrana tak, że stacja będzie pracować jednokierunkowo (rano rowery znikają, po południu wracają). Więc posłuży kilkunastu, może 20-30 osobom dziennie. |
Autor: | marek.slon [ Pn lip 03, 2017 23:27 ] |
Tytuł: | Re: Rower publiczny w Warszawie - Veturilo |
Ta wątpliwość dotyczy w pewnym stopniu wszystkich stacji na obrzeżu strefy objętej siecią. To jednak nie jest tak, że wszyscy jadą w jedną stronę. Z pomiarów ruchu na ul. Arkuszowej (samochodowego i pasażerów zbiórkomu) wynika, że jest wprawdzie wyraźna przewaga rano do Wwy i po południu z powrotem, ale jest ona mniej więcej dwukrotna, a nie wielokrotna. Sądzę więc, że z takiej stacji skorzysta jednak kilka razy więcej osób. Może wręcz ożywić ruch po obwodzie - zmniejszyć ten sam efekt w przypadku innych peryferyjnych stacji, czyli Bemowa z jednej i Młocin z drugiej. To takie moje luźne domysły. Decydenci powinni mieć więcej danych i lepiej się nimi posługiwać. |
Autor: | axxenfall [ Cz wrz 21, 2017 14:01 ] |
Tytuł: | Re: Rower publiczny w Warszawie - Veturilo |
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 56346.html Cytuj: Na podstawie 3-letniej umowy z PKN ORLEN na wybranych stacjach Koncernu w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Lublinie, Katowicach i Białymstoku Nextbike Polska zainstaluje terminale rowerowe włączone do systemów miejskich. W ramach umowy Nextbike Polska będzie również obsługiwał system rowerów PKN ORLEN przez cały okres jej obowiązywania. Ciekawe, jaka jest motywacja firmy nastawionej z założenia na maksymalizację ruchu samochodowego. Zwiększenie obrotów w sklepach przystacyjnych? Pozdrawiam Maciek |
Autor: | pzinek [ Cz wrz 21, 2017 14:21 ] |
Tytuł: | Re: Rower publiczny w Warszawie - Veturilo |
I jak to się ma do obecnego kierunku naszego rządu fakt, że NB to firma niemiecka a Orlen nasz narodowy polski producent paliwa... z rosyjskiej ropy. |
Strona 37 z 37 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |